Vroeger moest ik nooit maar dan ook nooit huilen bij een film, dus ik snap niet echt waardoor dit komt...
[Dit bericht is gewijzigd door D-Devil op 05-03-2002 23:11]
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:08 schreef Smirnoff_ice het volgende:
hormonen
Wrom zou ik daar nu ineens last van krijgen dan??
quote:eeh yeah..right... een transformer dood, en huis slopen...
Op woensdag 06 maart 2002 01:57 schreef Refragmental het volgende:
Niet zo zeer een film, maar ik weet wel nog dat ik ontzettend moest huilen toen Optimus Prime van de transformers dood ging.
Ik heb toen flink wat dingen gesloopt thuis![]()
Tja als je 6-8 jaar bent is de baas van de goede transformers toch best wel je held/idool
quote:Nee niet slopen, ik had gewoon uit frustratie iets kapot gemaakt (een theepot), omdat ik het echt erg rot vond dat Optimus Prime dood ging.
Op woensdag 06 maart 2002 03:08 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
eeh yeah..right... een transformer dood, en huis slopen...
leuke jeugd gehad
Of ben jij zo iemand die zich al als een volwassen persoon gedroeg zodra je geboren werd?
Heerlijk toch? De enige Disneyfilm waar ik nu bij gehuild heb, was Mulan, alleen maar omdat er een jongen naast me zat, eerste date enzo, en dan staat het niet zo stoer om uitgebreid te gaan zitten huilen..
Marjolein
quote:Ik denk het wel, kid.
Op woensdag 06 maart 2002 03:10 schreef Refragmental het volgende:
Of ben jij zo iemand die zich al als een volwassen persoon gedroeg zodra je geboren werd?
quote:Het geeft niet hoor, misschien vind je het gewoon jammer als films afgelopen zijn... Of huil je ook tijdens de reclameblokken?
Op woensdag 06 maart 2002 09:13 schreef texelonia het volgende:
Maar bij is het dus niet alleen als er iets zieligs gebeurd ofzow. Ook als het juist een vrolijke film is, etc.
En altijd aan het einde, ookal gebeurt er tussendoor soms iets veel zieligers ofzow.
quote:Als ik na de film de zaal zou moeten schoonmaken zou ik ook huilen!
Op dinsdag 05 maart 2002 23:04 schreef texelonia het volgende:
Vroeger moest ik nooit maar dan ook nooit huilen bij een film, dus ik snap niet echt waardoor dit komt...
quote:Mjah ik ken het.... Bij Waterworld aan het eind, zelfs bij Gilmore Girls... ik denk dat je je gewoon emotioneel bij betrokken voelt of dat je het er indrukwekkend/mooi is...
Op dinsdag 05 maart 2002 23:04 schreef texelonia het volgende:
Ik heb de laatste tijd bijna altijd dat als ik een film (of tv-programma) heb gezien, ik aan het einde moet huilen, of moeite moet doen niet te gaan huilen...
En niet perse een "jank-film" ofzow, maakt niet uit waar het over gaat. Zelfs bij Monsters Inc. had ik het!!!Vroeger moest ik nooit maar dan ook nooit huilen bij een film, dus ik snap niet echt waardoor dit komt...
* zerosignal schaamt zich er niet voor!
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 09:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Als ik na de film de zaal zou moeten schoonmaken zou ik ook huilen!
Ik heb het alleen bij zielige stukjes enzow...
En laatst bij de film de Green mile, nooit gedacht dat je van zo'n grote vent emotioneel kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |