abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 maart 2002 @ 18:49:53 #1
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_3395731
De kogel is door de kerk: Veronica keert definitief terug op televisie! Al enkele weken werd gekeken of een samenwerking tussen Veronica en MTV Networks met de zenders Kindernet, MTV en TMF mogelijk is. Al deze gesprekken hebben erin geresulteerd dat dit inderdaad kan.

Vanaf september zal Veronica samen met Kindernet een totaalporgrammering verzorgen op een nieuw kanaal naast MTV en TMF. Omdat Veronica snel van start wil, zullen vanaf april tot september programma's van Veronica via TMF worden uitgezonden. De herpositionering van MTV en TMF als ijzersterke merken in de jongerendoelgroep wordt hierdoor versterkt. MTV Networks is zeer blij met de samenwerking: "De toekomstplannen van beide bedrijven hebben veel gemeen. In de portfolio zitten alleen maar sterke merken en we hebben gemerkt gedurende de onderhandelingen, dat beide partners elkaar goed liggen." Voorzitter van Veronica Mr. Willem van der Meer Walcheren zegt: "De samenwerking met MTV, die wordt ondersteund door Bestuur en Vereniging van Veronica, is gebaseerd op de toekomstvisie en expansiemogelijkheden die MTV ons biedt. De zenders zijn volledig complementair en geven een, naar mijn mening, goede opbouw in de diverse doelgroepen. Belangrijk is dat iedere zender volledige autonomie heeft en dat is voor Veronica natuurlijk van het allergrootste belang. De gesprekken met MTV geven een goed gevoel en een goede hoop op een succesvolle toekomst." Door deze samenwerking ziet Veronica af van de overname van de Box, waarmee ze lange tijd in gesprek is geweest.

Eindelijk zeg

Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
pi_3395748
Nou, wat een aanwinst voor de nederlandse cultuur ...
  dinsdag 5 maart 2002 @ 18:53:22 #3
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_3395773
Ha leuk, nog meer tv programma's van hoog niveau...

I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
pi_3395775
Pfff, gelukkig. De Box blijft nu tenminste wat het was. Ik kon het echt niet uitstaan dat ze daar aan gingen rommelen. Dit vind ik toch wat minder erg.
pi_3395948
Ja, ik hoorde dat Veronica The Box ging overnemen .
Zo is het beter.
Blackball, the new disease!
  dinsdag 5 maart 2002 @ 19:19:23 #6
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3396032
Kewl.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 19:27:44 #7
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_3396102
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 18:49 schreef NewBeatle het volgende:
De kogel is door de kerk: Veronica keert definitief terug op televisie! Al enkele weken werd gekeken of een samenwerking tussen Veronica en MTV Networks met de zenders Kindernet, MTV en TMF mogelijk is. Al deze gesprekken hebben erin geresulteerd dat dit inderdaad kan.

Vanaf september zal Veronica samen met Kindernet een totaalporgrammering verzorgen op een nieuw kanaal naast MTV en TMF. Omdat Veronica snel van start wil, zullen vanaf april tot september programma's van Veronica via TMF worden uitgezonden. De herpositionering van MTV en TMF als ijzersterke merken in de jongerendoelgroep wordt hierdoor versterkt. MTV Networks is zeer blij met de samenwerking: "De toekomstplannen van beide bedrijven hebben veel gemeen. In de portfolio zitten alleen maar sterke merken en we hebben gemerkt gedurende de onderhandelingen, dat beide partners elkaar goed liggen." Voorzitter van Veronica Mr. Willem van der Meer Walcheren zegt: "De samenwerking met MTV, die wordt ondersteund door Bestuur en Vereniging van Veronica, is gebaseerd op de toekomstvisie en expansiemogelijkheden die MTV ons biedt. De zenders zijn volledig complementair en geven een, naar mijn mening, goede opbouw in de diverse doelgroepen. Belangrijk is dat iedere zender volledige autonomie heeft en dat is voor Veronica natuurlijk van het allergrootste belang. De gesprekken met MTV geven een goed gevoel en een goede hoop op een succesvolle toekomst." Door deze samenwerking ziet Veronica af van de overname van de Box, waarmee ze lange tijd in gesprek is geweest.

Hmmm, je moet je nieuwsbron toch maar ff vertellen dat KinderNet eigendom is van SBS Broadcasting(NET5,SBS6,V8) en niet van MTV.
MTV was al van plan om TMF met een stille dood ten onder te laten gaan... Ze waren van plan om alle succesvolle programma's te verhuizen naar MTV en alle programma's waar geen hond naar keek zouden naar TMF gaan of daar blijven.
Deze deal komt MTV dus goed uit. Zelf alle goede programma's houden en Veronica laten uitzenden op het kanaal van TMF.

Tis ook nog maar de vraag of het weer als vroeger word met Veronica. Toen ze bij de HMG weggingen hadden ze een vermogen van 100 miljoen gulden, wat al een flink end is geslonken. Verder hebben ze geen presentatoren of programma's of rechten daarvan...
Zal zeker in het begin weer veel TellSell en CallTV worden

So we just called him Fred
  dinsdag 5 maart 2002 @ 20:18:06 #8
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_3396587
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 19:27 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Hmmm, je moet je nieuwsbron toch maar ff vertellen dat KinderNet eigendom is van SBS Broadcasting(NET5,SBS6,V8) en niet van MTV.

Nou, jij moet je bronnen zelf maar eens opnieuw aanboren, kindernet is een maand of 2-3 geleden overgenomen door mtv, vandaar ook nickoleon (merknaam van mtv productie maatschappij) rechtsboven in het scherm.....

En de nieuwsbron is overigens veronica zelf, dus dat zit wel snor.....

En geen tellsell en call tv...... voorlopig 'veronica'programma's in de avond op tmf (zijn we eindelijk verlost van die daphne!) en vanaf september op een eigen kanaal. Dus reken maar niet te veel op tell-sell/call-tv en aanverwante artikelen op veronica.........

dinsdag 5 maart 2002 @ 20:20:04 #9
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3396606
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 20:18 schreef Tovaho het volgende:
nickoleon
Nickelodeon.
quote:
(merknaam van mtv productie maatschappij)
Soort buitenlandse Kindernet. Maakt o.a. Hey Arnold en Rugrats.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 6 maart 2002 @ 11:08:38 #10
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_3401910
Wat ik opmerkelijk vind aan dit geheel is dat ze (bij mij tenminste) de indruk wekken dat ze "gewoon doorgaan waar ze waren gebleven" zegmaar.

Voor mij was Veronica vooral in de jaren '80 een absoluut walhalla in omroepland. Het is helaas fout gegaan.

Veronica nu heeft voor mij meer iets van een nieuwe omroep die toevallig dezelfde naam heeft als dat station waar ik ooit heel veel plezier aan beleefde.
Eigenlijk vind ik dat jammer. Veronica is dood; Houd de legende levend, en geef die toko een andere naam.

Destijds was het niet echt moeilijk om je te onderscheiden van de andere omroepen, maar nu vliegen de radio- en TV zenders je om de oren. Ik betwijfel of ze daadwerkelijk iets nieuws kunnen brengen, of dat het toch weer meer van hetzelfde zal worden.............

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_3402387
Willen we het oude Veronica terug? We hebben nu toch BNN? Een betere vervanger kan ik me niet voorstellen.
  Redactie Frontpage woensdag 6 maart 2002 @ 11:57:27 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3402393
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 11:56 schreef postinggirl het volgende:
Een betere vervanger kan ik me niet voorstellen.
V8
pi_3402425
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 11:57 schreef SunChaser het volgende:

[..]

V8

Dat meen je toch niet serieus hè?

(Ik had het dan over het spetterende Veronica van begin jaren '90 en niet over de veel mindere commerciële variant.)

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 06-03-2002 12:09]

woensdag 6 maart 2002 @ 12:14:33 #14
12091 Sjaakman
pi_3402531
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 11:56 schreef postinggirl het volgende:
Willen we het oude Veronica terug?
Nee. Ik heb liever leuke herinneringen aan toen, dan dat ze dat nu weer gaan proberen op te leuken...
quote:
We hebben nu toch BNN? Een betere vervanger kan ik me niet voorstellen.
Ik geloof niet dat ik het daarmee eens kan zijn.

Wat Veronica destijds was, is in deze tijd met 20000 TV- en radiozenders niet meer te maken.
Zij waren daadwerkelijk anders/vernieuwend in een versuft omroeplandschap.
Er is vast nog wel iets nieuws te bedenken, maar nooit meer op die manier helaas.

Redactie Frontpage woensdag 6 maart 2002 @ 12:26:17 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3402679
Nouja, V8 is geen oud Veronica, als je het zo stelt. Maar BNN is dat ook zeker niet. Ik zie BNN eerder als een verlengstuk van de TROS: leuke reisprogramma's, wat humor a la Inbar en verder een Costa en Finals, serie zoals de Tris dat al had met Fort Alpha.
  woensdag 6 maart 2002 @ 13:29:12 #16
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_3403400
HILVERSUM - Veronica keert in april terug op televisie. De voormalige jongerenzender gaat vanaf volgende maand elke avond een uur uitzenden op het kanaal van muziekzender TMF. De zendtijd zal in september worden uitgebreid.

Veronica en Kindernet gaan dan een nieuw tv-kanaal delen. De vereniging Veronica (VOO) heeft daarvoor een overeenkomst gesloten met MTV Networks, het moederbedrijf van TMF, MTV en Kindernet, zo maakten de tv-bedrijven gisteren bekend.

Nu in MTV Networks een nieuwe partner is gevonden, ziet Veronica af van de overname van clipstation The Box, waarover sinds vorig najaar onderhandelingen gaande zijn.

Veronica maakt zijn rentree op de buis met een jongerenprogramma op de zender TMF, dat vanaf april dagelijks om 19.00 uur wordt uitgezonden. De bedoeling is dat er in de zomer meer zendtijd bij komt, zodat in september een volledige avondprogrammering van start kan gaan op een nieuw kanaal, aldus een woordvoerder.

"Het nieuwe Veronica is absoluut niet te vergelijken met het Veronica van vijf jaar geleden. We beginnen met jongerenprogramma's, maar het is de bedoeling dat Veronica vanaf september een doelgroep tot 45-plus gaat bedienen." Over de inhoud van de programma's en 'gezichten' worden nog geen mededelingen gedaan.

Veronica is sinds vorig voorjaar niet meer op tv. De onderhandelingen met SBS over een gezamenlijke exploitatie van de zender V8 liepen vorig jaar zomer op niets uit. Enige maanden daarvoor was Veronica uit de Holland Media Groep (RTL 4, RTL 5 en Yorin) getreden.

woensdag 6 maart 2002 @ 17:59:52 #17
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_3406656
Eerst zien of Veronica kwaliteit kan leveren. Voor MTV is dit alleen maar prachtig, een opvulling voor het verdwijnende TMF met het profiel dat in hun straatje past. Waar ik bang voor ben is dat het weer een prutkanaal wordt met idd TellSell en CallTV in de rustigere uren.

Los van dit alles vind ik BNN een soort TROS voor jeugd en V8 een prima zender vanaf 20:00u; er zitten prima (nieuwe!)series in de programmering. Voor 20:00u heb je dan wel die prutprogramma's waar men zichzelf voor de camera voor gek zet voor een roodje, maar daar kijk ik toch nooit naar.

The Internets, I needs it..
pi_3426261
Blijft een verwarrend zooitje daar in media-omroepland!

Eerst Veronica, toen Yorin, ---> nu weer Veronica terwijl Yorin blijft????

pi_3426290
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 18:51 schreef gelly het volgende:
Nou, wat een aanwinst voor de nederlandse cultuur ...
sarcast!
pi_3430638
Maar nu zendt V8 al The A-Team, MacGyver etc. uit... wat moeten zij nu doen?

*schrik*
Gaan ze dan misschien weer fatsoenlijke TV uitzenden?

FOK!fossiel vrijdag 8 maart 2002 @ 20:52:11 #21
8443 cptmarco
it's captain...
pi_3430664
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 20:50 schreef Theeboon het volgende:
Maar nu zendt V8 al The A-Team, MacGyver etc. uit... wat moeten zij nu doen?

*schrik*
Gaan ze dan misschien weer fatsoenlijke TV uitzenden?

ja, de 'Pin-Up Club' weer op de buis.....
  vrijdag 8 maart 2002 @ 21:19:13 #22
12091 Sjaakman
pi_3430935
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 13:39 schreef Romanticguy het volgende:
Blijft een verwarrend zooitje daar in media-omroepland!

Eerst Veronica, toen Yorin, ---> nu weer Veronica terwijl Yorin blijft????

Nog éééééééééén keertje dan...

• Veronica als een zeezender.
  • Veronica bij de publieke omroep.
  • Veronica gaat weg bij "de publieken" en gaat commercieel.
  • Veronica gaat in zee (woordspeling) met de firma HMG. De naam Veronica is en blijft van de vereniging Veronica, de zenders (radio & TV) zijn van de HMG.
  • De vereniging Veronica en de HMG besluiten de samenwerking te be-eindigen.
  • De zenders zijn dus van de HMG, en de vereniging Veronica heeft dus geen zenders. Dus als de samenwerking word be-eindigt, neemt de vereniging Veronica de naam weer mee, en heeft de HMG een radio- en TV station "over" dat ze Yorin hebben genoemd.
  • Veronica is nooit weggeweest, ze hadden alleen "effe geen zenders".
  • Veronica gaat in zee met andere firma's en komt weer terug in de ether.

pi_3430948
Dit is de enige kans voor Veronica om zich te presenteren tegenover het publiek en adverteerders.
Als ze er in slagen om kwalitatieve goede televisie te maken, dan winnen ze kijkers én adverteerders. Dit is natuurlijk zeer belangrijk voor het vervolg: een eigen zender. Als Veronica er niet in slaagt om meer kijkers te trekken dan V8 zal Veronica ook niet in staat zijn om een eigen zender vol te maken met kwaliteit-televisie.

Ik verwacht er veel van, want Veronica hoort gewoon in omroepland thuis. Naast BNN en Yorin.

We zien over een jaar wel wie er zijn overgebleven. Misschien dat V8 dan ook is verdwenen en FOXkids op Net5 uitgzonden wordt?

JungleMan moet weer posten[br][url=http://fokpoll.jungleman.nu/?stem=Ja]Ja[/url] | [url=http://fokpoll.jungleman.nu/?stem=Nee]Nee[/url] | [url=http://fokpoll.jungleman.nu/?stem=Geen mening]Geen mening[/url]
pi_3492654
Bij Veronica wordt elk programma een aparte tv-zender

Weg met de gedachte dat een tv-zender een bepaalde doelgroep de hele avond kan boeien, maar elk programma zien als een aparte zender. Dat wordt het credo van Veronica, dat per april weer langzaam begint met uitzendingen op het kanaal van clipzender TMF.

Hoe dat eerste programma van de vereniging Veronica (VOO) eruit gaat zien is nog niet helemaal duidelijk. ,,We willen een programma maken voor en door een doelgroep van 13 tot 19-jarigen. Zij maken onder supervisie van professionals een programma over bijvoorbeeld skate- of snowboarden, hippe kleding of War Child'', aldus woordvoerder H. van der Veen vandaag.

Dat programma krijgt wel een presentator, maar wie dat is maakt Veronica nog niet bekend. Ook de naam van het programma blijft nog even onduidelijk. De show gaat een uur duren en wordt gelijk daarna weer op TMF herhaald. Het tweede programma, waarmee de VOO in juni/juli begint, wordt gebaseerd op het populaire Veronica omroepblad.

Veronica zal geen kant-en-klare programma's bij producenten inkopen, bezweert Van der Veen. ,,We gaan alleen programma's uitzenden die door onszelf worden bedacht. Vervolgens gaan we ze of uitbesteden bij producenten, of maken bij onze nieuw opgezette productiemaatschappij Veronica The Works.''

Van der Veen geeft aan dat de kijkers niet moeten verwachten het oude Veronica terug te zien. ,,We maken echt programma's van deze tijd. Maar wel handhaven we het vertrouwde logo en zullen we een lichte vorm van arrogantie blijven uitstralen. Zo zeggen we bijvoorbeeld dat we geen concurrentie zullen hebben, omdat de programma's die we gaan maken simpelweg nog niet bestaan.'' [M]

Bron: radio.nl

Jesse Kuiper
  donderdag 14 maart 2002 @ 21:51:40 #25
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3492713
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 21:48 schreef jesse79 het volgende:
De show gaat een uur duren en wordt gelijk daarna weer op TMF herhaald.
Waar slaat dat nou weer op?
  vrijdag 29 maart 2002 @ 11:07:08 #26
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_3655948
Vandaag is bekend geworden dat Beertje van Beers (Top Of The Pops Engeland & Staatsloterijshow) presentatrice wordt bij Veronica.

pi_3663488
Ik hoorde vanochtend bij Edwin Evers dat ook Mike Starink dingen gaat doen op Veronica TV.
Jesse Kuiper
  woensdag 10 april 2002 @ 16:22:19 #28
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_3786810
De TV West presentator Dennis Weening (Westpop) gaat ook naar het nieuwe Veronica.
  vrijdag 12 april 2002 @ 17:17:20 #29
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_3811636
Veronica is terug!
Vanaf maandag 15 april kun je ons elke week om 20.30 uur zien op TMF. We trappen af met 'DE PULPSHOW'! Een programma van zes vrienden van een jaar of twintig die het vet vinden om filmpjes te maken. Ze maken vooral sketches over kansloze types. Twee van hen, Steffen en Flip, halen erg lompe acties uit!
Wat is De Pulpshow?
Een mix van vette hiphop en foute nummers uit de jaren zeventig, in combinatie met schaamteloze beelden. Met het niveau van Beavis en Butthead worden onschuldige mensen het slachtoffer!

Wat kan je verwachten in de try-out?
Vette sketches
Kansloze types en
Flip is een beetje misselijk!

zaterdag 13 april 2002 @ 00:49:20 #30
24809 HeeHoo
SeeYa Soon?
pi_3815986
Zal mij benieuwen! Steffen & Flip waren ook van Suicide Cams op www.truth-or-dare.nl !
SeeYa Soon?
pi_3816879
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 17:17 schreef NewBeatle het volgende:
'DE PULPSHOW'!
Wat een zelfkennis daar bij Veronica...
quote:
Met het niveau van Beavis en Butthead ... Kansloze types
Zijn we inmiddels al zover gezonken dat dit soort kreten als aanbeveling moeten dienen?
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  Admin maandag 15 april 2002 @ 13:51:21 #32
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3838194
Gaat er iemand kijken vanavond?

* Breuls is van het nieuwsgierige type dus ik kijk

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_3838282
quote:
Op vrijdag 29 maart 2002 22:26 schreef jesse79 het volgende:
Ik hoorde vanochtend bij Edwin Evers dat ook Mike Starink dingen gaat doen op Veronica TV.
Veronica wordt met 'grootheden' als Beertje van Beers en Mike Starink dus het dumpkanaal voor afgeschreven figuren die nergens anders aan de bak kunnen komen.

Eens kijken hoe lang het duurt voor we ook Fabiënne hier aantreffen.

pi_3839660
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 17:17 schreef NewBeatle het volgende:
Veronica is terug!
Vanaf maandag 15 april kun je ons elke week om 20.30 uur zien op TMF. We trappen af met 'DE PULPSHOW'! Een programma van zes vrienden van een jaar of twintig die het vet vinden om filmpjes te maken. Ze maken vooral sketches over kansloze types. Twee van hen, Steffen en Flip, halen erg lompe acties uit!
Wat is De Pulpshow?
Een mix van vette hiphop en foute nummers uit de jaren zeventig, in combinatie met schaamteloze beelden. Met het niveau van Beavis en Butthead worden onschuldige mensen het slachtoffer!

Wat kan je verwachten in de try-out?
Vette sketches
Kansloze types en
Flip is een beetje misselijk!

Gelijk ff kijken.
Ik ben blij dat veronica terug is.
pi_3839854
quote:
Op maandag 15 april 2002 13:51 schreef Breuls het volgende:
Gaat er iemand kijken vanavond?

* Breuls is van het nieuwsgierige type dus ik kijk

Ik zal hem er wel ff op zetten. Maar wat ik zo vervelend vind, is dat het weer op de maandag moet. De maandag is al van BNN, kom dan op een andere dag.

Of zit Veronica ook op andere dagen? Van hun I-net TV-gids wordt ik niet veel wijzer. Daar staat dat TMF vandaag gewoon het normale uitzend (staat niets over Veronica). Voor de rest van de week geld hetzelfde.

Als ik dit plaatje zie, dan vrees ik dat die PULPSHOW heel triest is!:

[url=http://www.verdieneuro.tk/]..::: VerdienEuro.TK :::..[/url]
  maandag 15 april 2002 @ 19:13:42 #36
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_3843084
quote:
Op maandag 15 april 2002 13:56 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Veronica wordt met 'grootheden' als Beertje van Beers en Mike Starink dus het dumpkanaal voor afgeschreven figuren die nergens anders aan de bak kunnen komen.

Eens kijken hoe lang het duurt voor we ook Fabiënne hier aantreffen.

Die zit al bij V8! Trouwens wat is BNN dan? Home of the ex-soapies?
  maandag 15 april 2002 @ 19:19:16 #37
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_3843140
Veronica terug op TV

Veronica maakt vanavond haar rentree op televisie met een bescheiden halfuurtje op de zender van partner TMF. Grootscheepse campagnes om de kijker naar 'het nieuwe Veronica' te lokken zijn volgens de zender voorbarig. ,,Wie ons wil zien, weet ons toch wel te vinden.''

Veronica keert vanavond om 20.30 uur terug op tv met een wekelijks 'voorstellingsrondje', waarin de jonge presentatoren die vanaf eind mei het dagelijkse, een uur durende jongerenblok Fun Box gaan vullen, zich voorstellen aan de kijker. ,,We beginnen voorzichtig met vingeroefeningen,'' zegt een Veronica-woordvoerder. ,,Om nu heel hard rond te gaan schreeuwen: 'Veronica is terug op televisie', zou idioot zijn.''

De eer om de eerste Veronica-zendtijd sinds ruim een jaar te vullen, is aan het duo Steffen en Flip, twee jongens van de Filmacademie die 'kidsjargon' bezigen waarvan zelfs de hipste Veronica-oudgedienden naar eigen zeggen nog nooit van gehoord hebben. In de weken daarna stellen de overige zes à acht presentatoren die een item - van live-muziek en extreme sporten tot lifestyle en seks - zullen verzorgen in het magazine-achtige Fun Box zich voor. Onder hen New-Yorker Keith, acteur en vriend van TMF-vj Tooske.

Het nieuwe gezicht Beertje van Beers wordt bewaard voor het tweede Veronica-uurtje, dat ergens in de zomer van start gaat.

De programmering bestaat voorlopig uit try-outs, aldus de woordvoerder. ,,Alles is erop gericht om in september met een volwaardige horizontale programmering te komen. Tegen die tijd zullen we pas grootscheepse campagnes lanceren om aan te kondigen dat Veronica weer terug is.''

Veronica hoopt vanaf september dagelijks zes uur te gaan uitzenden op een nieuw tv-kanaal dat zij deelt met kinderzenders Kindernet en Nickelodeon.

De vroegere HMG-zender is daarvoor een samenwerkingsverband aangegaan met MTV Networks, de moedermaatschappij van MTV, TMF, Kindernet en Nickelodeon.

pi_3843534
Fabiënne gaat toch weer naar OnM?

Enne, dat programma met Beertje van Beers hoef ik iig niet te kijken. Ik vond d'r al dom, en bij de TMF awards heeft ze het helemaal verbruid.

vrijdag 24 mei 2002 @ 18:28:13 #39
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_4312702

Vanaf maandag 27 mei a.s. is Veronica elke dag te zien met een uur lang Kink TV. In dit studioprogramma voor jongeren komen de meest uiteenlopende en extreme onderwerpen soms uitgebreid en soms in een razend tempo voorbij. Kink TV is nieuw en gaat net even verder. De belevingswereld van jongeren staat in dit programma centraal. Elke dag worden in de studio verschillende items (op locatie) aan elkaar gepraat door twee vaste studio hosts. De items kenmerken zich door hun unieke, jonge en 'over-the-edge' karakter.

In Hooked worden extreme verslavingen uitgediept. Gevolgd door een camera laten in Depulpshow zes jongeren zien wat volgens hen de jeugd interesseert. Stennis geeft de jonge festival- en special event bezoeker een stem. En in Incrowd filmen bekende en minder bekende jonge artiesten en bands zelf hun eigen ervaringen als breaking act in Nederland. Alles gescreend door hun wakende ogen, nemen The Grannies de acties van alle presentatoren vanuit de studio stevig onder de loep. Kink TV is er elke werkdag en in het weekend van 20.30-21.30 uur op TMF.
(Bron:Veronica)

vrijdag 24 mei 2002 @ 21:13:09 #40
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_4314220
Ik mis die goede oude Veronica van de jaren '80. Bekend om z'n series zoals Maimi Vice, Crime Story en Pin Up Club. Ze deden gewoon waar ze zin in hadden, lekker rebels. Veronica was ook de eerste nederlandse omroep waar erotische series en films te zien waren, terwijl de rest van de omroepen burgerlijk was. Veronica kwam naar je toe deze zomer met lekkere babes. Het had een fantastisch muziek programma Countdown en voor nederlandse muziek was er Nederland muziekland. Hoe denk je dat Tatjana bekend is geworden? En kolderieke humor van Harry Vermegen en Henk Spaan in de serie Verona, opvolger van Pisa. Kopje koffie glazenwasser! Volgens mij kent de huidige generatie die uitspraak ook wel maar hebben geen idee waar het vandaan komt. Sloan Pa! Prachtig! Waar vind je die absurde humor nog? Als er iemand is die de opnames nog heeft van Pisa, Verona en Die 2, ik wil ze graag hebben! En natuurlijk de radio programma's Outlaw en Webber radio. Met Floortje Dessing, Rob Stenders en Jeroen van Inkel. Daar komt de Chriet Titulear immitatie vandaan. Ik heb me echt rot gelachen toen Jeroen van Inkel met zijn Chriet Titulear immitatie een sekslijn opbelde. Humor van de bovenste plank.

Maar de huidige Veronica wat zich nog steeds richt op de (volwassen) jongeren evenaart niet meer de oude Veronica. Het rebelse is er niet meer. Tegen de gevestigde orde wordt niet meer getrapt, en dat is wel hard nodig nu CDA aan de macht is Tegenwoordig zijn de programma's zo 'gemaakt', ik mis de ter plekke geïmproviseerde humor. Het is ook zo commercieel geworden allemaal. Het moet allemaal geforceerd en er móét in de kijkcijfers gescoord worden.

Ik mis die goede oude Veronica

Mijmerde mijmer......

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 14 juni 2002 @ 21:34:56 #41
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_4592815
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 18:28 schreef NewBeatle het volgende:

Vanaf maandag 27 mei a.s. is Veronica elke dag te zien met een uur lang Kink TV.

Kink TV nu dus op TMF, niet echt bijzonder. Het enige leuke aan dat programma is die presentatrice Kirstel
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 14 juni 2002 @ 21:40:12 #42
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4592917
quote:
Op maandag 15 april 2002 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fabiënne gaat toch weer naar OnM?
Sterker nog, ze zit er al een paar weken weer in. Als de tweelingzus van het personage dat ze eerst speelde (die vermoord is).
  vrijdag 14 juni 2002 @ 21:59:39 #43
16715 Mylene
*schatje*
pi_4593197
Het allernieuwste gerucht in Hilversum is dat de naam Yorin van de buis gaat verdwijnen.Na de mislukking van het progamma Star Academy en de tegenvallende kijkcijfers van The Bar zit Yorin in de problemen.Reclameblokken liggen inmiddels in de uitverkoop en de enorme produktiekosten van laatstgenoemde progamma heeft de omroep flink in de min gebracht.
Hetzelfde kent het omroepje Veronica.Sinds het uit de HMG is gestapt, is het kommer en kwel.Men kreeg toen nog wel een bedrag van ongeveer 55 miljoen euro mee, maar de bodem van de schatkist is al in zicht.Ook de onderhandelingen met diverse kabelexploitanten om de progamma's van Veronica door te geven lopen zeer moeizaam.
Men heeft nu voorzichtig toenadering gezocht om toch maar weer samen te gaan werken en een zendgemachtige te worden.Het argument hiervoor is puur een financiele.De twee grote bazen, te weten Willem van der Meer van Veronica en Dick de Graaff avn de HMG, hebben inmiddels informeel al twee keer met elkaar gegeten in het Hilversumse restaurant Lapershoek.De bedoeling is dat het een en ander op 1 september zijn beslag moet krijgen.Dan zal namelijk de nieuwe omroep van start gaan, zo is ons door zeer betrouwbare bronnen gemeld.Het is de bedoeling dat het TV-magazine van Veronica ook in de HMG-stal terugkeert.
(bron: Panorama)
pi_4596347
Jaja. En Kindernet dan? (dat zou op het nieuwe kanaal van Veronica komen per 1/9)
Jesse Kuiper
pi_4599779
Kindernet wordt straks Nickelodeon, een station dat al jaren in Amerika en Engeland bestaat.

http://www.nrc.nl/internet/rtv/1003124826745.html

en nick is weer van MTV

zaterdag 15 juni 2002 @ 18:19:51 #46
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_4599913
Veronica gaat terug naar Hilversum

Vandaag is bekend geworden dat Veronica gaat verhuizen. De commerciële omroep zal vanaf 1 september haar tv-uitzendingen gaan verzorgen vanuit een zeer historisch gebouw, de voormalige AVRO studio's aan de Gravenlandseweg. Vanuit een nieuw te bouwen uitzendstraat zal Veronica dagelijks haar televisieprogramma's via satelliet en kabel verspreiden.

Veronica komt hiermee terug in de mediastad Hilversum. Op dit moment komen de uitzendingen van Radio Veronica en Kink FM vanuit De Nes in Amsterdam, maar het is de bedoeling dat de twee radiostations in de toekomst ook gaan verhuizen naar de AVRO studios te Hilversum.

De TV-programmering van Veronica is op dit moment al te zien via TMF. Vanaf september hoopt Veronica over een tv-kanaal te beschikken dat men overdag moet delen met Kindernet / Nickelodeon.
Het is niet duidelijk welke kabelnetten dit nieuwe kanaal gaan doorgeven. De Amsterdamse programmaraad oordeelde dat dit een zender wordt met meer van hetzelfde en wordt niet toegelaten.

Ook Radio Veronica wordt in de hoofdstad niet via de kabel uitgezonden. Het nieuwe Kindernet / Nickelodeon / Veronica kanaal zal naar alle waarschijnlijkheid wel te ontvangen zijn voor de schotelbezitters in Nederland. Ook is Veronica in onderhandeling met Digitenne voor verspreiding via het aardse digitale tv-net.
(Bron:Radiowereld)

zaterdag 15 juni 2002 @ 18:54:04 #47
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_4600169
FF een of-topic mededeling voor "ACT-F" en alle anderen die hunkeren naar het oude VOO. Ik ben op dit moment bezig met een "shockradio-topic" op zowel het Kink-forum als hier op FOK. Kijk aub ff op shock radio' floor/rob/fred/hilbert.... en reageer!

Wat is shock radio? Dit is shock radio:

"Mijn gedachten zijn minimaal 5 jaar terug in de tijd. Ik lig voor mn radio wachtend op de nieuwe Shock Radio-uitzending bij Veronica. Genieten van de strakke alternatieve nieuwe muziek uit de Outlaw 41 en de prachtige dialogen en onzin verstrekking van Hilbert Elskamp en zijn kornuiten wordt de nacht korter. Tot dat de klok op 02:00 staat en ik weer een week moet wachten op mijn geliefde radioprogramma. Luisterde je vroeger ook? En weet je nog wat leuk items uit die tijd. (Wubbo/Griet/Koos of Stanley Menzo... ? Let us know!" ( op shock radio' floor/rob/fred/hilbert.... )

bencramerben zaxxon carqula
pi_4604708
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 18:02 schreef DJP het volgende:
Kindernet wordt straks Nickelodeon, een station dat al jaren in Amerika en Engeland bestaat.

http://www.nrc.nl/internet/rtv/1003124826745.html

en nick is weer van MTV

Ja dat wist ik. En MTV was van plan om het naar het kanaal van Veronica te verplaatsen. Maar als dat nieuwe Veronica doorgaat, waar komt het dan ;?

Ik ga er trouwens vanuit dat het nieuwe Veronica-kanaal gewoon doorgaat per 1 september.

Jesse Kuiper
pi_4604714
quote:
Op zondag 16 juni 2002 09:42 schreef jesse79 het volgende:

[..]

Ja dat wist ik. En MTV was van plan om het naar het kanaal van Veronica te verplaatsen. Maar als dat nieuwe Veronica doorgaat, waar komt het dan ;?

Ik ga er trouwens vanuit dat het nieuwe Veronica-kanaal gewoon doorgaat per 1 september.

Ze gaan samen met Veronica draaien, netzoals nu met met Net5 doen
pi_4605790
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 18:54 schreef bencramerben11 het volgende:
FF een of-topic mededeling voor "ACT-F" en alle anderen die hunkeren naar het oude VOO. Ik ben op dit moment bezig met een "shockradio-topic" op zowel het Kink-forum als hier op FOK. Kijk aub ff op Shock radio' floor/rob/fred/hilbert.... en reageer!

Wat is shock radio? Dit is shock radio:

"Mijn gedachten zijn minimaal 5 jaar terug in de tijd. Ik lig voor mn radio wachtend op de nieuwe Shock Radio-uitzending bij Veronica. Genieten van de strakke alternatieve nieuwe muziek uit de Outlaw 41 en de prachtige dialogen en onzin verstrekking van Hilbert Elskamp en zijn kornuiten wordt de nacht korter. Tot dat de klok op 02:00 staat en ik weer een week moet wachten op mijn geliefde radioprogramma. Luisterde je vroeger ook? En weet je nog wat leuk items uit die tijd. (Wubbo/Griet/Koos of Stanley Menzo... ? Let us know!" ( op Shock radio' floor/rob/fred/hilbert.... )

EINDELIJK!!!!!!
een andere shock radio fan, ik dacht dat ze al allemaal uitgestorven waren.
Shock was absoluut het best.
chriet titulaaaarrrrrr!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')