abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 maart 2002 @ 17:27:53 #1
14281 KomMaar
I've got the power
pi_3395075
Theo Cornelissen, fractievoorzitter van de SP in de Rotterdamse gemeenteraad, is er vanmiddag met een geluidswagen van Leefbaar Rotterdam vandoor gegaan. De geluidswagen stond met draaiende motor tegenover het stadhuis aan de Coolsingel waar verslaafden en daklozen demonstreerden tegen eerdere uitspraken van Leefbaar-aanvoerder Pim Fortuyn.

Cornelissen had de Leefbaar Rotterdam-aanhangers eerder gevraagd te vertrekken. Ze bleven echter staan en deelden posters en folders uit. Volgens getuigen stapte Cornelissen daarop gewoon in de wagen en reed ermee weg. De politie ging achter de wagen aan en wist Cornelissen een eindje verder op de Coolsingel te achterhalen. De SP-voorman werd even meegenomen naar het politiebureau maar hij werd na een half uur al weer vrijgelaten. De geluidswagen keerde terug naar het stadhuis.

Op last van de politie moest de wagen na korte tijd toch weg. Toen de daklozen en verslaafden hoorden wat Cornelissen gedaan had, riepen zij op de trappen van het stadhuis om zijn onmiddellijke vrijlating.

Kijk dit noem ik nou een toffe aktie

pi_3395106
Belachelijk dat ie na een half uur weer vrij is
pi_3395145
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 17:31 schreef hicham het volgende:
Belachelijk dat ie na een half uur weer vrij is
Krijgt Leefbaar Nederland nu geen boete voor "uitlokking tot diefstal" ? (zie topic over onzinnige boetes).

Het enige wat Cornelissen heeft gedaan is de auto een stukkie verderop gezet. (goed de politie was er eerder dan hij de auto stil kon zetten, maar wat is er mis mee?)

Ikzelf heb ook vaak deze neiging als ik weer eens iemand zn auto met draaiende motor ergens zie neerzetten (vooral bij banken om te pinnen). Dan ben je toch gewoon ontzettend stom!

dinsdag 5 maart 2002 @ 17:38:13 #4
572 Sniper
Gull Catcher
pi_3395151
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 17:36 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Krijgt Leefbaar Nederland nu geen boete voor "uitlokking tot diefstal" ?

In Nederland zou dit niet eens onwaarschijnlijk zijn.

Ongelofelijk DOMME actie natuurlijk van die SP-er. Maar ja.

pi_3395322
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 17:27 schreef KomMaar het volgende:
Theo Cornelissen, fractievoorzitter van de SP in de Rotterdamse gemeenteraad, is er vanmiddag met een geluidswagen van Leefbaar Rotterdam vandoor gegaan. De geluidswagen stond met draaiende motor tegenover het stadhuis aan de Coolsingel waar verslaafden en daklozen demonstreerden tegen eerdere uitspraken van Leefbaar-aanvoerder Pim Fortuyn.

Cornelissen had de Leefbaar Rotterdam-aanhangers eerder gevraagd te vertrekken. Ze bleven echter staan en deelden posters en folders uit. Volgens getuigen stapte Cornelissen daarop gewoon in de wagen en reed ermee weg. De politie ging achter de wagen aan en wist Cornelissen een eindje verder op de Coolsingel te achterhalen. De SP-voorman werd even meegenomen naar het politiebureau maar hij werd na een half uur al weer vrijgelaten. De geluidswagen keerde terug naar het stadhuis.

Op last van de politie moest de wagen na korte tijd toch weg. Toen de daklozen en verslaafden hoorden wat Cornelissen gedaan had, riepen zij op de trappen van het stadhuis om zijn onmiddellijke vrijlating.

Kijk dit noem ik nou een toffe aktie

enorm toffe aktie ja!!
I just love the G4 Dual Powermacs
pi_3395344
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 17:27 schreef KomMaar het volgende:
De geluidswagen stond met draaiende motor tegenover het stadhuis aan de Coolsingel waar verslaafden en daklozen demonstreerden tegen eerdere uitspraken van Leefbaar-aanvoerder Pim Fortuyn.
Je ziet meteen wat voor soort volk de SP aantrekt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 5 maart 2002 @ 18:04:16 #7
19775 Slam
The True AoD
pi_3395359
ojeej, heeft Pim soms wat gezegd over daklozen en verslaafden?

die media-hype heb ik dan zeker gemist

Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
  dinsdag 5 maart 2002 @ 18:07:08 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_3395378
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 17:36 schreef Pjederdy het volgende:
Dan ben je toch gewoon ontzettend stom!
Ja, we zouden maar in een respectabele maatschappij leven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_3395388
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 18:04 schreef Slam het volgende:
ojeej, heeft Pim soms wat gezegd over daklozen en verslaafden?
Dat zal de SP er wel weer van gemaakt hebben. Ik denk niet dat daklozen en verslaafden toegang hebben tot de reguliere media.

Misbruik maken van de zwakken in de samenleving voor je eigen doeleinden noem ik dat.

dinsdag 5 maart 2002 @ 18:08:52 #10
14281 KomMaar
I've got the power
pi_3395392
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 18:01 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je ziet meteen wat voor soort volk de SP aantrekt.

Voor SP is iedereen een mens kun je van PimLul niet zeggen.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 18:11:03 #11
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_3395401
Mag L-Rotterdam nog blij zijn dat het een SP-er met goede bedoelingen en niet een van de demonstranten was die er met de wagen vandoor ging.

Voor je het weet is hij omgekat en verkocht aan het CDA als campagnewagen.

If at first you fail, re-define your objective.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 18:11:10 #12
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_3395402
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 18:08 schreef KomMaar het volgende:
Voor SP is iedereen een mens kun je van PimLul niet zeggen.
Ow? heb je een bron waar Fortyun zegt dat verslaafde en daklozen geen mensen zijn?
  dinsdag 5 maart 2002 @ 18:11:32 #13
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_3395410
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 18:11 schreef abraham het volgende:
Voor je het weet is hij omgekat en verkocht aan het CDA als campagnewagen.
pi_3395600
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 18:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ow? heb je een bron waar Fortyun zegt dat verslaafde en daklozen geen mensen zijn?

Nee heb jij een bron waar hij beweert dat hij er wel om geeft?

GLG

I just love the G4 Dual Powermacs
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:37:32 #15
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_3399132
Dit noemt men een ludieke actie..

Eigenlijk kan het dus niet..

Maar het is wel humor

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_3399273
Dat de SP diep gezonken was wist ik wel, maar dat ze tegenwoordig het uitschot van de samenleving nodig hebben is wel heel triest...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 6 maart 2002 @ 00:16:14 #17
14509 reem
pi_3399563
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat de SP diep gezonken was wist ik wel, maar dat ze tegenwoordig het uitschot van de samenleving nodig hebben is wel heel triest...
SP is helemaal niet diepgezonken, de enige partij die echt actie voert (ook in de wijken) en zich niet alleen rond verkiezingstijd laat zien.

Ik vind juist het beschouwen van daklozen als tweederangsburgers erg triest.

Door het geweldige sociale zekerheidsstelsel hier vallen veel mensen buiten de boot, die hoeven dan niet ook nog eens te hoeven worden gedegradeerd tot uitschot.

Gewoon mensen zoals jij en ik, alleen zij leven op straat.

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_3399590
DAt hebben ze vaak wel aan hun eigen gezuip, gespuit of gesnuif te danken!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 6 maart 2002 @ 00:19:54 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3399606
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb je nog iets anders dan one-liners toe te voegen en kan je je mening ook nog onderbouwen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 6 maart 2002 @ 00:28:32 #20
14509 reem
pi_3399694
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En daar moeten ze de rest van hun leven maar voor boeten?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_3400775
God wat kinderachtig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3400850
Tja, je hoeft in die land niet dakloos te zijn! De meesten hebben dat echt wel aan hun eigen gezuip en gespuit te danken!
  woensdag 6 maart 2002 @ 08:19:17 #23
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3400881
Wat een ontzettend 'intelligente' SP actie weer
fake a dream
  woensdag 6 maart 2002 @ 08:55:49 #24
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_3400993
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 18:08 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat zal de SP er wel weer van gemaakt hebben. Ik denk niet dat daklozen en verslaafden toegang hebben tot de reguliere media.

Misbruik maken van de zwakken in de samenleving voor je eigen doeleinden noem ik dat.

Als je het dan toch over bronnen hebt, heb je er dan zelf een voor deze constatering?
High Roller$ creating their own DE9; DEMO "2003: A SPACED ODYSSEY" FINALLY RELEASED!: http://surf.to/highrollers
  Overall beste user 2022 woensdag 6 maart 2002 @ 09:14:04 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_3401083
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 18:08 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wat een kletskoek weer, Prolie. Vrijwel iedereen heeft zonder al te veel moeite toegang tot radio, krant of televisie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')