"Matchwinner Jan Vennegoor of Hesselink stapte gisteravond met een oogblessure van het veld. Hij kreeg na zijn goal enkele klappen van verdediger Matteo. De PSV-coach had het alleen van horen zeggen. 'Ik zal het later op tv moeten zien. Maar Jan leeft nog.' De spits zelf had pijn. 'Ik dacht dat ik een schoen in mijn gezicht kreeg. Nee, ik heb in het veld geen ruzie gehad met Matteo. "
quote:Nee, precies, die VoH is de grote winnaar, dus waarom zeiken?
Op vrijdag 01 maart 2002 10:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zegt hij toch niet als hij ruzie heeft gehad met Matteo. Ze hebben toch gewonnen dus venneboer heeft geen zin in een hoop gedoe.
quote:Zeg dat wel ja
Op vrijdag 01 maart 2002 10:12 schreef Dikke het volgende:[..]
Maar toch, die Matteo...
![]()
![]()
Die tering Engelsman sloeg volgens mij gewoon raak, en al zou hij op de grond slaan het is een slaande beweging maken naar een medespeler..!!
Schors die kneus voor het leven, ik hoop dat ze nu eindelijk is een voorbeeld gaan stellen dat het zo niet langer kan !!!!
Als je de herhaling goed bekijkt, dan zie je dat EERST Ferdinand VoH met zijn voet in het gezicht raakt EN dan pas Matteo met zijn voet. Nog voordat Matteo die "klap" uitdeelt, grijpt VoH naar zijn gezicht.
Mocht Matteo nou wel die "klap" hebben uitgedeeld, dan zou die wel heel erg stom bezig zijn. Tegenwoordig staat er bij zo een wedstrijd een batterij aan camera's, en die ontgaan helemaal niets. Er zit dan wel een schorsing van 20 wedstrijden in.
quote:You got a point there...hebben we daadwerkelijk gezien dat de hand van Matteo contact maakte met het gezicht van VoH.
Op vrijdag 01 maart 2002 10:38 schreef -POEP- het volgende:
Volgens mij raakte Matteo um niet, tenminste, met die klap. Volgens mij sloeg ie uit pure frustratie op de grond (maar ik kan het mis hebben).
we zullen het snel genoeg horen via de media wat er echt gebeurd is...
quote:Misschien ook wel ff handig te vermelden dat die foto van Cazzo is
Op vrijdag 01 maart 2002 11:39 schreef fleshie het volgende:
Hier een foto van heel de zaak:
[afbeelding]
quote:Sorry maar ik zie geen 1 keer dat de hand van Matteo het gezicht van VoH raakt, als je dit zo laat zien aan de tuchtcomissie van de UEFA krijgt Matteo echt geen schorsing...de suggestie is er wel, maar je ziet niet dat zijn hand ook echt VoH in het gezicht raakt..
Op vrijdag 01 maart 2002 11:39 schreef fleshie het volgende:
Hier een foto van heel de zaak:
[afbeelding]
quote:precies...
Op vrijdag 01 maart 2002 11:55 schreef -POEP- het volgende:
Geen van de PSV spelers reageerde liep naar Matteo toe... en dat zijn toch wel de eerste die erop zouden reageren.
Als hij nou echt van woede op de grond zou slaan
(dat doe je dan overigens zoals je met de vuist op tafel ofzo slaat,
niet zoals je iemand op zn muil zou slaan, beetje pijnlijk neem ik aan)
dan had hij genoeg ruimte om zich heen om dat te doen!
quote:Maakt het wat uit als je niet ziet dat zijn gezicht geraakt wordt...en misschien is Matteo wel het type dat op deze manier op de grond slaat...
Op vrijdag 01 maart 2002 11:58 schreef Zapper het volgende:
Op die foto is duidelijk te zien dat hij richting gezicht slaat.Als hij nou echt van woede op de grond zou slaan
(dat doe je dan overigens zoals je met de vuist op tafel ofzo slaat,
niet zoals je iemand op zn muil zou slaan, beetje pijnlijk neem ik aan)
dan had hij genoeg ruimte om zich heen om dat te doen!
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 12:05 schreef The_Coach het volgende:
Hij heeft zich gewoon bedacht toen die vol wilde gaan uithalen. Want als die dat wel gedaan zou hebben zou die voor een paar jaar geschorst worden.
En een bokscarriere ala Ali zat er volgens hem waarschijnijk ook niet in.
quote:Ja, en in Engeland rijden ze ook al links
Op vrijdag 01 maart 2002 12:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er staan aan de overkant van het veld toch ook wel camera's. Als Nederlandse clubs tegen een Duitse club spelen dan zie je op de Duitse zender de wedstrijd vanaf de andere kant van het veld namelijk!
Maar euh...ach, al heeft Matteo VoH geraakt...Cantona kan hij toch niet evenaren.
Daniel-san Cantona, hmmm...lijkt me trouwens wel gaaf...zo'n WWF-fight met alleen maar voetballers...
Henk Vos (Use the Vos, Luke...)& Eric Cantona (picks you up, cools you down) vs. Matteo & Davids (vraag maar aan zijn vriendin)
Vennegoor ligt op zijn LINKER zij, dus met de LINKERKANT van zijn (lelijke) smoel op de grond en heeft een blauw LINKER oog. Hoe wou je dat doen middels een klap op dat moment?
Vennegoor heb gewoon een blauw oog van de pogingen van Mills en Matteo om de bal weg te schoppen terwijl Vennegoor de bal in kwam koppen, niks meer niks minder (Matteo stond toen LINKS van Venengoor).
Vond bovendien de gehele wedstijd vrij sportief (op de haast gebruikelijke schwalbepoging van Kezman en van Bommel na).
Wel erg jammer dat Leeds eruit ligt (vind ik persoonlijk dan). Team riep het over zichzelf af doordat ze, zoals de laatste tijd vaker, veeeeeeeel kansen krijgen en er gewoon geeneen inprikken.
Als Leeds de 1e helft zorgvuldig met d ekansen was omgegaan was de 2e helft een formaliteit geweest, nu voetbalden ze in de 2e helft nog meer tegen zichzelf dan tegen PSV.
Vind het wel onbegrijpelijk dat O'Leary niet heeft ingegrepen en de zeer zwakke Smith wisselde voor Keane en op het middenveld had ie ook zeker actie moeten ondernemen.
Dacourt was dan weliswaar Geblesseerd, maar hij had good old Batty als ondersteuning op het middenveld erin moeten brengen vind ik.
Maar goed, O'Leary zijn keuze, helaas met uitschakeling als resultaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |