abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3309107
Ik ben al maanden gek op een meisje dat ik ken uit de bar waar ze werkt.

En het leek steeds beter te gaan, ik had haar een roos gegeven voor Valentijnsdag (Had ze niet verwacht) en dat vond ze heel lief.
Dus toen had ze me een SMS gestuurd en had ik d'r telefoonnummer.
Dus ik had haar op zondag gebeld of ze zin had om iets te doen dinsdagavond want ik wist dat ze vrij is op dinsdag.

Ik had mijn kansen niet zo hoog ingeschat dus ik had niet verwacht dat ze terug zou bellen maar een paar minuten later ging de telefoon en zij was het.
Dus toen vroeg ze of ik zin had om op maandagavond te gaan dus dat vond ik ook best maar ze nam wel een vriendin mee (sja, je kan niet alles hebben).

Afin, het was dus maandagavond en ik ging naar de plaats waar we hadden afgesproken en ze zat er dus al met d'r vriendin.
Het was heel gezellig en toen werd ik door die vriendin uitgenodigd om te komen naar haar feest op zaterdag.
Dus ik zei dat ik zou komen en toen nodigde het meisje waar ik gek op ben om de volgende dag mee te gaan naar de stad, dus dat deed ik ook.

Het ging allemaal goed en toen was het vrijdag en toen belde ik haar nog ff om te vragen hoe laat we naar dat feest zouden gaan (dat meisje waar ik gek op ben dus, we zullen haar maar T. noemen voor het gemak )
Nou, toen hadden we dus een tijd afgesproken en toen zei ze nog dat ze moest werken bij de bar en vroeg of ik ook nog ff langs zou komen.
Dus ik ging daar met een vriend naartoe en zei was er dus en d'r vriendin die was er ook.
Dus die kwam ook nog ff met me praten en gaf me nog wat advies over hoe ik het moest aanpakken met T., ze zei dat ik het rustig aan moest doen als ik haar wilde hebben en ze zei ook dat ze me ook heel aardig vond.
En die vriendin die had mij ook al aardig lopen "promoten" bij T. dus dat zat ook wel goed.
Die vriendin gaf ook d'r telefoonnummer en zei dat ik altijd langs kon komen als ik zin had (maar ze heb al een vriend dus ik neem aan dat het niet in die context was bedoeld).

Toen was het zaterdag en ik ging dus naar dat feest, daar was het wel gezellig en rond 23:00 gingen we nog ff naar de bar waar ze werkt.
Dus toen vroeg ik na een tijdje of ze even mee wilde komen naar buiten omdat ik haar wat wilde vragen.
Dus ze ging mee en ik zei dat ik d'r heel erg leuk vond enzo.
En toen zei ze dit: Ja sorry, maar je bent mijn type niet.

Nou, ik was dus niet blij om het maar zacht uit te drukken maar dat liet ik maar niet merken en ik zei dat ik het erg jammer vond enzo.
En toen gingen we weer naar binnen.

Maar het probleem is dat ik het niet wil opgeven want ik blijf d'r erg leuk vinden.

Ik weet dat het niet slim is om het nog te blijven proberen maar dat maakt me niet uit dus iemand nog goeie tips of adviezen.

Misschien had ik het nog rustiger aan moeten doen zoals die vriendin al zei maar alles wees in de goede richting dus ik had het antwoord dat T. gaf eigenlijk niet verwacht.

pi_3309208
Tip: Geef het maar op.

Dit zijn vrouwen in de fullest.
Laat ze maar. There's more fish, in tha sea that is.

Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
pi_3309218
Ik geef die vriendinnen ook gelijk geloof ik, je was wat aan de snelle kant...

Maar probeer gewoon een leuke vriendschap met haar op te bouwen, wie weet wat er nog van komt...

keep in touch!

Are you man enough to be my woman?
pi_3309225
Je kan iemand niet verliefd op je laten worden. het gebeurt wel of niet. Zo simpel is het. Heel jammer maar zet je er over heen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3309267
Klinkt mij heel erg naar het 'je-blijft-een-goede-vriend' syndroom.... Mijn ervaring daarmee is dat je het eigenlijk beter maar meteen op kan geven, al denk je van niet.
Je blijft namelijk degene met wie ze gezellig kan lullen en heel goed kan opschieten maar verder wil ze niets. Het uiteindelijke resultaat is dat je gezellig met haar over de problemen met haar toekomstige vriendje zit te lullen en je ondertussen de haren uit je kop trekt
  dinsdag 26 februari 2002 @ 14:11:11 #6
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_3309271
Wat je ook doet, word vooral géén goede vrienden met haar!

It only makes things worse

Dan blijf je drie jaar verliefd een meid....

Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
pi_3309279
Ben ik nou de enige die enige ironie in de topictitel ziet ?
pi_3309281
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:11 schreef TheSmartOne het volgende:
nee
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 26 februari 2002 @ 14:16:59 #9
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_3309338
quote:
mmhhuuhahahaahaha
[b]
Fok!Forum
[/b]
  dinsdag 26 februari 2002 @ 14:19:47 #10
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_3309366
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:07 schreef DarkElf het volgende:
Je kan iemand niet verliefd op je laten worden. het gebeurt wel of niet. Zo simpel is het. Heel jammer maar zet je er over heen.
Raar, dat lukt mij nou iedere keer.
Er zijn een aantal basisregels die je moet hanteren en dan gaat 90% van de vrouwen geheid om.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_3309371
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:19 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Raar, dat lukt mij nou iedere keer.
Er zijn een aantal basisregels die je moet hanteren en dan gaat 90% van de vrouwen geheid om.

Sure
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3309385
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 13:58 schreef SpinFluX het volgende:
Ja sorry, maar je bent mijn type niet.
Heb je het hier bij gelaten? of heb je wel een beetje doorgevraagd.... want als ik zo over mijn oren was dan zou ik wel een goeie verklaring nodig hebben om in een x af te haken.
Anyway .... misschien is ze wel ontzettend onzeker. Who Knows..en vind ze je toch hartstikke leuk, maar ga jij net iets te snel.
PS nodig haar een x thuis uit om wat meer te weten te komen... Werkplek of uitgaan is ook niet echt de ideale plek..

maareh.. ik stop wel met responden.. Ik zie al, hoe meer vragen er bij me boven komen hoe warriger ik weer ga schrijven...

ehhhh cheers.. hoop dat ik binnenkort dit icoontje in je toekomstige topic mag flikkeren..

pi_3309391
Oei... goede vrienden worden.. doe dat maar niet.
start today
pi_3309412
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:22 schreef Wavegasm het volgende:
Oei... goede vrienden worden.. doe dat maar niet.
neeej wat dat draait uiteindelijk toch maar weer uit op heftige sex en daarna nooit meer wat....
ten sterkste af te raden dus..
  dinsdag 26 februari 2002 @ 14:25:10 #15
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_3309432
ik heb gene zin om het heele verhaal te leze maar af gaande op de titel zeg ik jammer joh
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_3309461
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:25 schreef kikkerlikker het volgende:
op de titel zeg ik jammer joh
Heb jij het waarschijnlijk beter voor elkaar met je kikkers *gniffel*
  dinsdag 26 februari 2002 @ 14:27:38 #17
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_3309468
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Sure

Jazeker!
Vrouwen zijn helemaal niet zo ingewikkeld als iedereen beweert. Je moet alleen net ff verder kijken dan je neus lang is. De kneep zit em in de richting waarin je moet kijken, als het ware dan...

Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_3309475
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:27 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Jazeker!
Vrouwen zijn helemaal niet zo ingewikkeld als iedereen beweert. Je moet alleen net ff verder kijken dan je neus lang is. De kneep zit em in de richting waarin je moet kijken, als het ware dan...

Wederom: sure
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3309482
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:27 schreef DoctorB het volgende:
De kneep zit em in de richting waarin je moet kijken, als het ware dan...

heheh... ok t is me helemaal helder
pi_3309562
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:21 schreef Mikula het volgende:

[..]

Heb je het hier bij gelaten? of heb je wel een beetje doorgevraagd.... want als ik zo over mijn oren was dan zou ik wel een goeie verklaring nodig hebben om in een x af te haken.
Anyway .... misschien is ze wel ontzettend onzeker. Who Knows..en vind ze je toch hartstikke leuk, maar ga jij net iets te snel.
PS nodig haar een x thuis uit om wat meer te weten te komen... Werkplek of uitgaan is ook niet echt de ideale plek..

maareh.. ik stop wel met responden.. Ik zie al, hoe meer vragen er bij me boven komen hoe warriger ik weer ga schrijven...

ehhhh cheers.. hoop dat ik binnenkort dit icoontje in je toekomstige topic mag flikkeren..

Nope, niet doorgevraagd op dat moment was ik een beetje met stomheid geslagen maar ik wil het wel erg graag weten dus als ik d'r weer eens zie of spreek dan vraag ik het wel.
En anders vraag ik het wel aan die beste vriendin die zal het wel weten denk ik.
  dinsdag 26 februari 2002 @ 14:39:32 #21
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_3309634
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Wederom: sure

Wederom Jazeker!

voor geinteresseerden: lees Vergruizers en vrouwen, natuurlijk magnetisme!

pi_3309637
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:39 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Wederom Jazeker!

Wederom wederom: Sure
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 26 februari 2002 @ 14:44:32 #23
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_3309704
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Wederom wederom: Sure

Nog wederommer: Jazeker.

btw wanneer ga je trouwen?

pi_3309718
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:44 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Nog wederommer: Jazeker.

btw wanneer ga je trouwen?

Wederom wederom wederom sure

Ik ga in augustus trouwen

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3309748
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:39 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Wederom Jazeker!

Open een topic, zou ik zeggen! Red de mannen, red de wereld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')