Nu gingen we met de leiding in het bubbelbad zitten en de dames kwam er ook bij zitten. Echter vlak achter hun aan kwam een groep van ongeveer 8 jongens, alleen het bad zat vol en niet iedereen van die groep paste erin en er ging dus eentje in het midden zitten.
Nu waren de jongens in de leeftijd tussen de 16 en 21 jaar en...jawel...van Marokaanse afkomst. Gelijk zat ik niet meer ontspannen om dat die jongen in het midden gelijk de aandacht vroeg door met water in je ogen te spetteren etc. Rete-irritant dus! Na een aantal keer vriendelijk gevraagd te hebben of ze konden stoppen bleven ze doorgaan. Gelukkig voor ons zag de badmeester dat en kwam eraan gelopen en sprak de jongens toe.
En waarom...ik weet het niet...gooiden zij het gelijk op racisme/onderdrukking/etc terwijl ze gewoon rete-irritant bezig waren. Doordat de badmeester hun tot de orde had geroepen voelden zij zich genoodzaakt iedereen in het bubbelbad uit te dagen. Voornamelijk door rare bewegingen richting de meiden te maken.
Ze werden uiteindelijk nog irritanter toen er een bodyguard van het Tikibad kwam aangelopen. Kortom, de sfeer in het bubbelbad was "below freezing point" gedaald.
En die gasten maar zeuren over racisme en dat ze er altijd uitgepikt werden, terwijl ik zoiets had van, je bent irritant bezig en al had je uit China gekomen had ik je ook irritant gevonden....maar ja, die gasten zaten gewoon te wachten op een reactie.
Ik zat mij zo op te vreten in dat bad...echt kwaad was ik van binnen. Temeer omdat ik mij zeer machteloos voelde. Ik, en 5 anderen, hebben namelijk de verantwoordelijkheid over 29 kinderen...dus je kan geen gekke dingen doen....
Maar....AAARRGGHHH....ik dacht toen echt ff:"Ga naar je eigen land en lang leve Pim!"....maar das niet echt oplossing....
Wat vinden jullie...rare gedachte?
Wat is wel de oplossing? Kweenie. Die lui zijn aangesproken op hun gedrag, ze zijn verwijderd (?)
Ik denk overigens dat ik een groepje Nederlandse opgeschoten rotjong ook zwaar irri had gevonden... .
quote:Nee. Ik zie het hier ook regelmatig gebeuren dat Marokkaanse jongeren een uitgaansgelegenheid uitgezet worden omdat ze aan het klooien zijn en vervolgens meteen 'racisme' en 'discriminatie' gaan roepen. En dat terwijl er niets aan de hand zou zijn als ze zich gewoon normaal zouden gedragen en geen anderen lastig zouden vallen. Het trieste is dat gelijk een hele bevolkingsgroep zo een stempel opgedrukt krijgt en dat normale Marokkaanse jongeren die zich wel weten te gedragen zich continue moeten verantwoorden voor het gedrag van een relatief kleine groep raddraaiers.
Op maandag 25 februari 2002 20:57 schreef TheCurve het volgende:
Wat vinden jullie...rare gedachte?
waar ik naar school ga, kom ik precies dezelfde dingen tegen(niet in een bubbelbad)
maar, allochtonen (17/18 jaar) die zich niet normaal kunnen uiten tegenover 14/15/16 jarige meisjes.
Ze krijgen dan kritiek van die meiden (wat nornaal is lijkt mij), en hoppa die meiden worden meteen omgedoopt tot racistische 'pijpsletten' etc.
dat soort gasten moeten meteen het land uitgeflikkerd worden, opdonderen als je je niet normaal kunt gedragen.
en niks anders.
Pimp Voortuin is was DAT betreft SOMS niet eens zo slecht...
Doen ze dit niet, keihard aanpakken!
Maar oh man...waarom. Hoe komen ze er uberhaupt bij dat dat soort geneuzel racistisch bedoelt is. Zijn ze zo dom, of snap ik iets niet...
quote:Ach... het is toch zo makkelijk voor hun om meteen alles op racisme te gooien? Het ergste is dat ze het op een gegeven moment zelf gaan geloven.
Op maandag 25 februari 2002 21:12 schreef TheCurve het volgende:
Verzuipen...nee, das mij te drastisch (hoewel) Nee, toch maar niet. Wil graag nog kunnen zwemmen.
Maar oh man...waarom. Hoe komen ze er uberhaupt bij dat dat soort geneuzel racistisch bedoelt is. Zijn ze zo dom, of snap ik iets niet...
Voor de topicstarter: ik ken het gevoel. Je kookt van woede, maar kan niets doen (ook in verband met het goede voorbeeld geven als leidinggevende). Nou ja, het juiste is gebeurd en de situatie is opgelost door de leiding van het bad. Soms heb ik het idee dat die jongens die zulke onzin uithalen per direkt naar een opvoedingskamp gestuurd zouden moeten worden voor een aantal weken. En bij elke herhaling weer opnieuw net zolang ze het leren. (ja, dit geld voor alle bevolkingsgroepen)
[Dit bericht is gewijzigd door tvdleur op 25-02-2002 21:28]
quote:Ja, ik probeer dat ook altijd in dat soort situaties.
Op maandag 25 februari 2002 21:10 schreef VVK het volgende:
Als je ze maar negeert heb je dat soort lui het hardste, mocht je geluk hebben gaan ze vanzelf weg.
Die mannetjes komen zichzelf nog wel tegen.
Heel soms ga ik dan maar zelf weg... .
quote:Idd. Het goede voorbeeld geven, terwijl je eigenlijk die personen wil vertellen waar het op staat! Nog geeneens klappen o.i.d. uitdelen, maar hun eens flink (mijn eigen) waarheid vertellen.
Op maandag 25 februari 2002 21:25 schreef tvdleur het volgende:[..............]
[..............]
Voor de topicstarter: ik ken het gevoel. Je kookt van woede, maar kan niets doen (ook in verband met het goede voorbeeld geven als leidinggevende). Nou ja, het juiste is gebeurd en de situatie is opgelost door de leiding van het bad. Soms heb ik het idee dat die jongens die zulke onzin uithalen per direkt naar een opvoedingskamp gestuurd zouden moeten worden voor een aantal weken. En bij elke herhaling weer opnieuw net zolang ze het leren.
quote:Dit is heeeel herkenbaar.......
Op maandag 25 februari 2002 21:28 schreef Moonah het volgende:[..]
Ja, ik probeer dat ook altijd in dat soort situaties.
Maar ondertussen erger ik me kapot, is mijn plezier verpest. Soms zeg ik er wat van, als ik me veilig voel.Heel soms ga ik dan maar zelf weg...
.
quote:Goed. Stoer praten is niet mijn stijl. Gelukkig voor mij en voor anderen heb ik het nog nooit meegemaakt dat iemand in elkaar getimmert werd onder mijn ogen. Dus wil je alsjeblieft niet generaliseren!
Op maandag 25 februari 2002 21:50 schreef Rude het volgende:
alleen maar jenken, maar geen fuck doen, hè?
als je het zo erg vindt waarom kom je niet op voor je medemens in real life?
elke keer als iemand lastig gevallen wordt door een groepje, lopen de nederlanders gewoon door, alsof ze het niet zien!
maar wel zo zielig zijn om op internet stoer te lullen!
quit your bitching en help mij met kielhalen van mensen die geen opvoeding hebben gehad!
sukkels!
B.v.d.
quote:Dag Rude
Op maandag 25 februari 2002 21:50 schreef Rude het volgende:
alleen maar jenken, maar geen fuck doen, hè?
als je het zo erg vindt waarom kom je niet op voor je medemens in real life?
elke keer als iemand lastig gevallen wordt door een groepje, lopen de nederlanders gewoon door, alsof ze het niet zien!
maar wel zo zielig zijn om op internet stoer te lullen!
quit your bitching en help mij met kielhalen van mensen die geen opvoeding hebben gehad!
sukkels!
quote:Ja , helemaal mee eens !!!!
Op maandag 25 februari 2002 21:24 schreef SleaZy-E het volgende:
Om maar even een joodse leraar van mij te quoten :" tegen de muur ermee en de mitrailleur erover"
quote:gelukkig voor dat tuig, want jij klinkt als een ware superheld, scouting-boy!
Op maandag 25 februari 2002 22:03 schreef TheCurve het volgende:
Gelukkig voor mij en voor anderen heb ik het nog nooit meegemaakt dat iemand in elkaar getimmert werd onder mijn ogen.
quote:Ik denk dat ik hier maar niets over zal zeggen, maar dit is gewoon achterlijk als je zoiets zegt.. (die docent dan).
Op maandag 25 februari 2002 21:24 schreef SleaZy-E het volgende:
Om maar even een joodse leraar van mij te quoten :" tegen de muur ermee en de mitrailleur erover"
Nederlandse jongeren (a la kampsjaak)dan zijn net zo erg..
quote:waarom doe je zo raar?
Op maandag 25 februari 2002 22:29 schreef Rude het volgende:[..]
gelukkig voor dat tuig, want jij klinkt als een ware superheld, scouting-boy!
quote:Normale Marokkaanse jongeren !!!
Op maandag 25 februari 2002 21:06 schreef Zander het volgende:Het trieste is dat gelijk een hele bevolkingsgroep zo een stempel opgedrukt krijgt en dat normale Marokkaanse jongeren die zich wel weten te gedragen zich continue moeten verantwoorden voor het gedrag van een relatief kleine groep raddraaiers.
Als ik dat groepje nou altijd tegenkwam dan zou ik me een stuk minder bedreigd voelen , maar dat groepje heb ik nog nooit ergens gezien.
Terecht of onterecht , maar als ik op straat en tijdens uitgaan die lui alleen maar rottigheid zie uithalen dan word daar m'n mening over die lui op gebaseerd.
Ik kan ze dus letterlijk wel schieten !!!
Als ze alleen zijn zijn ze trouwens poeslief , maar zijn al die poeslieve mannetjes bij elkaar dan zijn ze levensgevaarlijk.
Wat betreft dat gebeuren in het zwembad , sla ze de volgende keer maar verrot !!
quote:jij bent raar dat je mij raar vindt doen!
Op maandag 25 februari 2002 22:33 schreef nikky het volgende:
waarom doe je zo raar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |