abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2002 @ 20:57:13 #1
10882 TheCurve
Per aspera ad astra
pi_3300774
Ik ben hoofdleiding van een groep zeeverkenners (ja scouting ja). En wij zijn tijdens het afgelopen weekendkampje naar het Tikibad in Wassenaar geweest. Vinden de kids(11-16 jaar) en de leiding altijd helemaal top!
Nu hebben wij ook een aantal dametjes rondlopen van ongeveer 14 jaar.

Nu gingen we met de leiding in het bubbelbad zitten en de dames kwam er ook bij zitten. Echter vlak achter hun aan kwam een groep van ongeveer 8 jongens, alleen het bad zat vol en niet iedereen van die groep paste erin en er ging dus eentje in het midden zitten.
Nu waren de jongens in de leeftijd tussen de 16 en 21 jaar en...jawel...van Marokaanse afkomst. Gelijk zat ik niet meer ontspannen om dat die jongen in het midden gelijk de aandacht vroeg door met water in je ogen te spetteren etc. Rete-irritant dus! Na een aantal keer vriendelijk gevraagd te hebben of ze konden stoppen bleven ze doorgaan. Gelukkig voor ons zag de badmeester dat en kwam eraan gelopen en sprak de jongens toe.

En waarom...ik weet het niet...gooiden zij het gelijk op racisme/onderdrukking/etc terwijl ze gewoon rete-irritant bezig waren. Doordat de badmeester hun tot de orde had geroepen voelden zij zich genoodzaakt iedereen in het bubbelbad uit te dagen. Voornamelijk door rare bewegingen richting de meiden te maken.

Ze werden uiteindelijk nog irritanter toen er een bodyguard van het Tikibad kwam aangelopen. Kortom, de sfeer in het bubbelbad was "below freezing point" gedaald.

En die gasten maar zeuren over racisme en dat ze er altijd uitgepikt werden, terwijl ik zoiets had van, je bent irritant bezig en al had je uit China gekomen had ik je ook irritant gevonden....maar ja, die gasten zaten gewoon te wachten op een reactie.

Ik zat mij zo op te vreten in dat bad...echt kwaad was ik van binnen. Temeer omdat ik mij zeer machteloos voelde. Ik, en 5 anderen, hebben namelijk de verantwoordelijkheid over 29 kinderen...dus je kan geen gekke dingen doen....
Maar....AAARRGGHHH....ik dacht toen echt ff:"Ga naar je eigen land en lang leve Pim!"....maar das niet echt oplossing....

Wat vinden jullie...rare gedachte?

pi_3300938
Dit zijn dus de onderbuikgevoelens waar Pim op inspeelt. Gelukkig kun jij relativeren en bedenken dat zijn ideeen niet zaligmakend zijn.

Wat is wel de oplossing? Kweenie. Die lui zijn aangesproken op hun gedrag, ze zijn verwijderd (?)

Ik denk overigens dat ik een groepje Nederlandse opgeschoten rotjong ook zwaar irri had gevonden... .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_3300973
quote:
Op maandag 25 februari 2002 20:57 schreef TheCurve het volgende:
Wat vinden jullie...rare gedachte?
Nee. Ik zie het hier ook regelmatig gebeuren dat Marokkaanse jongeren een uitgaansgelegenheid uitgezet worden omdat ze aan het klooien zijn en vervolgens meteen 'racisme' en 'discriminatie' gaan roepen. En dat terwijl er niets aan de hand zou zijn als ze zich gewoon normaal zouden gedragen en geen anderen lastig zouden vallen. Het trieste is dat gelijk een hele bevolkingsgroep zo een stempel opgedrukt krijgt en dat normale Marokkaanse jongeren die zich wel weten te gedragen zich continue moeten verantwoorden voor het gedrag van een relatief kleine groep raddraaiers.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  maandag 25 februari 2002 @ 21:07:14 #4
23007 deantoine
Veritas Aequitas
pi_3300990
nee, geen rare gedachte.

waar ik naar school ga, kom ik precies dezelfde dingen tegen(niet in een bubbelbad)
maar, allochtonen (17/18 jaar) die zich niet normaal kunnen uiten tegenover 14/15/16 jarige meisjes.

Ze krijgen dan kritiek van die meiden (wat nornaal is lijkt mij), en hoppa die meiden worden meteen omgedoopt tot racistische 'pijpsletten' etc.

dat soort gasten moeten meteen het land uitgeflikkerd worden, opdonderen als je je niet normaal kunt gedragen.

en niks anders.

Pimp Voortuin is was DAT betreft SOMS niet eens zo slecht...

[quote]Op donderdag 28 oktober 2004 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
breezah 2 the bottle
[/quote]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 februari 2002 @ 21:08:09 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3301008
Gewoon verzuipen
  maandag 25 februari 2002 @ 21:10:07 #6
19660 VVK
40oz's To Freedom
pi_3301040
Ach, je kunt er niet al te veel tegen doen. Die lui staan je gewoon uit te dagen tot je iets doet. Dan kunnen ze ongemerkt hun gang gaan. Jij was toch immers begonnen. Als je ze maar negeert heb je dat soort lui het hardste, mocht je geluk hebben gaan ze vanzelf weg.
Die mannetjes komen zichzelf nog wel tegen. Met de hele dag in het zwembad liggen kom je namelijk niet zo ver. Wel een grote kans dat die later in de criminaliteit terecht komen. Als de politie eens wat harder op gaat treden dan zullen die kerels vanaf hun 25ste weinig buitenlucht meer zien!
Believe me when I say that I've got somethin' for his punk ass
pi_3301044
Dat soort gasten is tweede of derde generatie en dus hier opgegroeid. Ze moeten dus bekend hoe je je hoort te gedragen in dit land.

Doen ze dit niet, keihard aanpakken!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 25 februari 2002 @ 21:12:46 #8
10882 TheCurve
Per aspera ad astra
pi_3301090
Verzuipen...nee, das mij te drastisch (hoewel ) Nee, toch maar niet. Wil graag nog kunnen zwemmen.

Maar oh man...waarom. Hoe komen ze er uberhaupt bij dat dat soort geneuzel racistisch bedoelt is. Zijn ze zo dom, of snap ik iets niet...

pi_3301307
Als je het woord "Marokkanen" de topictitel had gezet en deze in klaagbak had geopend was het hier vast een stuk drukker geweest!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 25 februari 2002 @ 21:24:36 #10
14547 SleaZy-E
Its good to be the king
pi_3301323
Om maar even een joodse leraar van mij te quoten :" tegen de muur ermee en de mitrailleur erover"
ALarm generale!!
pi_3301335
quote:
Op maandag 25 februari 2002 21:12 schreef TheCurve het volgende:
Verzuipen...nee, das mij te drastisch (hoewel ) Nee, toch maar niet. Wil graag nog kunnen zwemmen.

Maar oh man...waarom. Hoe komen ze er uberhaupt bij dat dat soort geneuzel racistisch bedoelt is. Zijn ze zo dom, of snap ik iets niet...

Ach... het is toch zo makkelijk voor hun om meteen alles op racisme te gooien? Het ergste is dat ze het op een gegeven moment zelf gaan geloven.
De gemiddelde Nederlander trekt onderhand hun schouders op als dat racismegeneuzel weer begint.
Jammergenoeg gooit die groep zijn eigen glazen in want echte racisme word ook bijna schouderophalend weggewuift, terwijl dat juist tegen zou moeten worden gegaan.

Voor de topicstarter: ik ken het gevoel. Je kookt van woede, maar kan niets doen (ook in verband met het goede voorbeeld geven als leidinggevende). Nou ja, het juiste is gebeurd en de situatie is opgelost door de leiding van het bad. Soms heb ik het idee dat die jongens die zulke onzin uithalen per direkt naar een opvoedingskamp gestuurd zouden moeten worden voor een aantal weken. En bij elke herhaling weer opnieuw net zolang ze het leren. (ja, dit geld voor alle bevolkingsgroepen)

[Dit bericht is gewijzigd door tvdleur op 25-02-2002 21:28]

pi_3301395
quote:
Op maandag 25 februari 2002 21:10 schreef VVK het volgende:
Als je ze maar negeert heb je dat soort lui het hardste, mocht je geluk hebben gaan ze vanzelf weg.
Die mannetjes komen zichzelf nog wel tegen.
Ja, ik probeer dat ook altijd in dat soort situaties.
Maar ondertussen erger ik me kapot, is mijn plezier verpest. Soms zeg ik er wat van, als ik me veilig voel.

Heel soms ga ik dan maar zelf weg... .

maandag 25 februari 2002 @ 21:29:50 #13
10882 TheCurve
Per aspera ad astra
pi_3301418
quote:
Op maandag 25 februari 2002 21:25 schreef tvdleur het volgende:

[..............]

[..............]
Voor de topicstarter: ik ken het gevoel. Je kookt van woede, maar kan niets doen (ook in verband met het goede voorbeeld geven als leidinggevende). Nou ja, het juiste is gebeurd en de situatie is opgelost door de leiding van het bad. Soms heb ik het idee dat die jongens die zulke onzin uithalen per direkt naar een opvoedingskamp gestuurd zouden moeten worden voor een aantal weken. En bij elke herhaling weer opnieuw net zolang ze het leren.

Idd. Het goede voorbeeld geven, terwijl je eigenlijk die personen wil vertellen waar het op staat! Nog geeneens klappen o.i.d. uitdelen, maar hun eens flink (mijn eigen) waarheid vertellen.
pi_3301539
Hoe DOM >>>KUN<<< je zijn
  maandag 25 februari 2002 @ 21:38:34 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_3301584
quote:
Op maandag 25 februari 2002 21:28 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja, ik probeer dat ook altijd in dat soort situaties.
Maar ondertussen erger ik me kapot, is mijn plezier verpest. Soms zeg ik er wat van, als ik me veilig voel.

Heel soms ga ik dan maar zelf weg... .

Dit is heeeel herkenbaar.......
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_3301831
alleen maar jenken, maar geen fuck doen, hè?
als je het zo erg vindt waarom kom je niet op voor je medemens in real life?
elke keer als iemand lastig gevallen wordt door een groepje, lopen de nederlanders gewoon door, alsof ze het niet zien!
maar wel zo zielig zijn om op internet stoer te lullen!
quit your bitching en help mij met kielhalen van mensen die geen opvoeding hebben gehad!
sukkels!
For being Rude is the only way
  maandag 25 februari 2002 @ 22:03:34 #17
10882 TheCurve
Per aspera ad astra
pi_3302141
quote:
Op maandag 25 februari 2002 21:50 schreef Rude het volgende:
elke keer als iemand lastig gevallen wordt door een groepje, lopen de nederlanders gewoon door, alsof ze het niet zien!
quit your bitching en help mij met kielhalen van mensen die geen opvoeding hebben gehad!
sukkels!
Goed. Stoer praten is niet mijn stijl. Gelukkig voor mij en voor anderen heb ik het nog nooit meegemaakt dat iemand in elkaar getimmert werd onder mijn ogen. Dus wil je alsjeblieft niet generaliseren!

B.v.d.

pi_3302319
quote:
Op maandag 25 februari 2002 21:50 schreef Rude het volgende:
sukkels!
Dag Rude
Slaap lekker voor straks Rude
Alvast een nachtzoen Rude
  maandag 25 februari 2002 @ 22:29:15 #19
22931 Rifle
9MM slugs hurt like hell
pi_3302718
quote:
Op maandag 25 februari 2002 21:24 schreef SleaZy-E het volgende:
Om maar even een joodse leraar van mij te quoten :" tegen de muur ermee en de mitrailleur erover"
Ja , helemaal mee eens !!!!
pissing me off will be your last mistake !!
pi_3302726
quote:
Op maandag 25 februari 2002 22:03 schreef TheCurve het volgende:
Gelukkig voor mij en voor anderen heb ik het nog nooit meegemaakt dat iemand in elkaar getimmert werd onder mijn ogen.
gelukkig voor dat tuig, want jij klinkt als een ware superheld, scouting-boy!
  maandag 25 februari 2002 @ 22:30:15 #21
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_3302739
quote:
Op maandag 25 februari 2002 21:24 schreef SleaZy-E het volgende:
Ik denk dat ik hier maar niets over zal zeggen, maar dit is gewoon achterlijk als je zoiets zegt.. (die docent dan).

Nederlandse jongeren (a la kampsjaak)dan zijn net zo erg..

[b]@RemiLehmann[/b]
  Milf maandag 25 februari 2002 @ 22:33:47 #22
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_3302825
quote:
Op maandag 25 februari 2002 22:29 schreef Rude het volgende:

[..]

gelukkig voor dat tuig, want jij klinkt als een ware superheld, scouting-boy!

waarom doe je zo raar?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 25 februari 2002 @ 22:35:47 #23
22931 Rifle
9MM slugs hurt like hell
pi_3302871
quote:
Op maandag 25 februari 2002 21:06 schreef Zander het volgende:

Het trieste is dat gelijk een hele bevolkingsgroep zo een stempel opgedrukt krijgt en dat normale Marokkaanse jongeren die zich wel weten te gedragen zich continue moeten verantwoorden voor het gedrag van een relatief kleine groep raddraaiers.

Normale Marokkaanse jongeren !!!

Als ik dat groepje nou altijd tegenkwam dan zou ik me een stuk minder bedreigd voelen , maar dat groepje heb ik nog nooit ergens gezien.

Terecht of onterecht , maar als ik op straat en tijdens uitgaan die lui alleen maar rottigheid zie uithalen dan word daar m'n mening over die lui op gebaseerd.
Ik kan ze dus letterlijk wel schieten !!!

Als ze alleen zijn zijn ze trouwens poeslief , maar zijn al die poeslieve mannetjes bij elkaar dan zijn ze levensgevaarlijk.

Wat betreft dat gebeuren in het zwembad , sla ze de volgende keer maar verrot !!

pissing me off will be your last mistake !!
pi_3302886
ik ken ook aardig wat van die persoontjes, ze doen alsof niemand ze wat kunnen doen omdat het rechtsysteem ze beschermt... af en toe denk ik ook: ga toch lekker rottuh in je eigenland mja dan denk ik later weer fuck dit is ook HUN land en tja daar kunnen we weinig tegen doen
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_3303011
quote:
Op maandag 25 februari 2002 22:33 schreef nikky het volgende:
waarom doe je zo raar?
jij bent raar dat je mij raar vindt doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')