abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 februari 2002 @ 22:24:44 #1
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3288835
A.S. Zondag om 13:00 de aftrap van de klassieker Ajax - Feyenoord

Ik denk persoonlijk een afgetekende 0-5 voor Feyenoord en een Rode kaart voor Zlatan wegens interference

Zeker na wat ik vanmiddag heb gezien van de Rotterdammers zie ik Feyenoord als de torenhoge favoriet voor dit onderlinge treffen en zullen de Amsterdammers het zeer zwaar te voorduren krijgen.

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zondag 24 februari 2002 @ 22:39:16 #2
19918 KnoXville
Royale with cheese
pi_3289094
Cazzo je moet 's ophouden met je tukkerhoofd...
Ajax gaat zondag de belangrijkste stap naar het kampioenschap maken door fe#@%*&#d met 3-0 naar huis te sturen!!
:: "Marketing; the ability to make people believe." --- Samuel L. Jackson als Elmo McElroy in 'The 51st State' ::
pi_3289114
quote:
Op zondag 24 februari 2002 22:39 schreef KnoXville het volgende:
Ajax gaat zondag de belangrijkste stap naar het kampioenschap maken door fe#@%*&#d met 3-0 naar huis te sturen!!

All Muppets are equal, but some Muppets are more equal than others.
  zondag 24 februari 2002 @ 22:40:49 #4
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3289120
AJAX - FUCKENOORT 4-1

en ik ben erbij!

pi_3289162
Ik denk dat het een hele saaie en slechte wedstrijd wordt die in een oersaaie 0-0 eindigd.
Beide ploegen bij elkaar creeeren anderhalve kans.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 24 februari 2002 @ 22:48:16 #6
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3289222
ajakkus verliest zo onwijs

Maar wat verwacht je ook anders van groepsvrouwenverkrachters.

De politie van Breda heeft alle 58 supports van Ajax aangehouden die in de bus zaten en misschien meer weten van wat er is gebeurd met de vrouwelijke buschauffeur die door enkele Ajax supporters is verkracht.
UPDATE :

Na de wedstrijd van NAC-AJAX (waar van de uitslag overigens 0-1 is geworden) zijn 58 Ajax supporters de bus ingegaan. De chauffeur meldde dat het bovenluik was gesloopt door enkele passagiers van haar (de Ajax supporters). Nadat het bovenluik was gesloopt hebben de passagiers de vrouwelijke chauffeur verkracht. De ME heeft iedereen naar het cellencomplex aan de Mijkenbroek in Breda gebracht, alwaar iedereen verhoord zal worden.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_3289248
matige opmerking X-ray
onder
pi_3289281
X-Ray, het was geen verkrachting maar een aanrandig, wat ook een kneep in haar tieten kan zijn geweest!

Van teletext

quote:
BREDA Een 27-jarige Ajax-fan is na de wedstrijd NAC - Ajax in Breda opgepakt. Hij zou de vrouwelijke chauffeur van de bus die hem terug naar Amsterdam moest brengen hebben aangerand. De politie hield ook de andere 46 supporters in de bus aan, maar liet die later weer gaan.
Hoe dan ook, afstraffen dat soort nutteloos geweld
  zondag 24 februari 2002 @ 23:04:07 #9
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3289462
quote:
Op zondag 24 februari 2002 22:52 schreef calvobbes het volgende:
X-Ray, het was geen verkrachting maar een aanrandig, wat ook een kneep in haar tieten kan zijn geweest!
Oh dan is het niet erg
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zondag 24 februari 2002 @ 23:15:09 #10
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3289610
quote:
Op zondag 24 februari 2002 22:39 schreef KnoXville het volgende:
Rot toch op Zak Hooi.
Nog steeds geen gevoel voor humor daar aanwezig bij de paupersupporters,zielig hoor erg zielig.

Krijgen ze dit seizoen 6 punten gratis en voor niets uit Enschede,verslaan wij 2x Feyenoord om jullie aan kop te krijgen en dan nog gaan janken,tssssssssssssssss

ik wist wel dat dit uitzou draaien op een flame-topic

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zondag 24 februari 2002 @ 23:29:32 #11
19918 KnoXville
Royale with cheese
pi_3289813
Wel gevoel voor humor, maar niet als het over de wedstrijd van aanstaande zondag gaat....

Ik moet jullie (en vooral van 't Schip) natuurlijk nog wel ff bedanken voor de 6 punten, die zijn natuurlijk fantastisch!!
||
||
\/

quote:
Zeker na wat ik vanmiddag heb gezien van de Rotterdammers zie ik Feyenoord als de torenhoge favoriet voor dit onderlinge treffen en zullen de Amsterdammers het zeer zwaar te voorduren krijgen
Deze zin trek ik dus niet.... zit geen humor in.

owhja, leuk kruisje

:: "Marketing; the ability to make people believe." --- Samuel L. Jackson als Elmo McElroy in 'The 51st State' ::
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 februari 2002 @ 09:48:13 #12
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_3292037
quote:
Op zondag 24 februari 2002 23:15 schreef CAZZO het volgende:

[..]

[afbeelding]Rot toch op Zak Hooi.
Nog steeds geen gevoel voor humor daar aanwezig bij de paupersupporters,zielig hoor erg zielig.

Krijgen ze dit seizoen 6 punten gratis en voor niets uit Enschede,verslaan wij 2x Feyenoord om jullie aan kop te krijgen en dan nog gaan janken,tssssssssssssssss

ik wist wel dat dit uitzou draaien op een flame-topic

Voor niets zei je? Hee, Johnny Titanic zit daar niet voor niets hoor .

En ach, Ajax heeft tenminste al een keer gewonnen van F'noord dit seizoen .

duh, tuurlijk wordt dit een flame-topic ; wellicht als je een haarfijne analyse van beide teams geeft en zegt op welke punten ze elkaar kunnen verslaan...?

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 februari 2002 @ 09:49:58 #13
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_3292050
quote:
Op zondag 24 februari 2002 23:29 schreef KnoXville het volgende:

Deze zin trek ik dus niet.... zit geen humor in.

O nee? Ik vond het wel lachwekkend .

En wat de uitslag betreft: valt geen peil op te trekken. Zal ook afhangen van hoe F'noord donderdag speelt...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_3292579
quote:
Op zondag 24 februari 2002 22:24 schreef CAZZO het volgende:
[afbeelding] A.S. Zondag om 13:00 de aftrap van de klassieker Ajax - Feyenoord

Ik denk persoonlijk een afgetekende 0-5 voor Feyenoord en een Rode kaart voor Zlatan wegens interference

Zeker na wat ik vanmiddag heb gezien van de Rotterdammers zie ik Feyenoord als de torenhoge favoriet voor dit onderlinge treffen en zullen de Amsterdammers het zeer zwaar te voorduren krijgen.

Als Twente met 2-1 kan winnen, dan kan Ajax dat ook...2-1 voor Ajax dus...
pi_3293202
ik denk ajax - feyenoord 3-1
en dan ben ik nog mild.

En bedankt he cazzo voor de punten!

pi_3294449
Ajax - Feyenooit: 2-0

We moeten en gaan zeker winnen van onze aartsrivalen!!
Godzijdank heb ik ook een paar kaarten kunnen bemachtigen, dat wordt weer een paar dagen met een schorre stem rondlopen.

pi_3295865
quote:
Op zondag 24 februari 2002 22:48 schreef X-Ray het volgende:
ajakkus verliest zo onwijs

Maar wat verwacht je ook anders van groepsvrouwenverkrachters.

De politie van Breda heeft alle 58 supports van Ajax aangehouden die in de bus zaten en misschien meer weten van wat er is gebeurd met de vrouwelijke buschauffeur die door enkele Ajax supporters is verkracht.
UPDATE :

Na de wedstrijd van NAC-AJAX (waar van de uitslag overigens 0-1 is geworden) zijn 58 Ajax supporters de bus ingegaan. De chauffeur meldde dat het bovenluik was gesloopt door enkele passagiers van haar (de Ajax supporters). Nadat het bovenluik was gesloopt hebben de passagiers de vrouwelijke chauffeur verkracht. De ME heeft iedereen naar het cellencomplex aan de Mijkenbroek in Breda gebracht, alwaar iedereen verhoord zal worden.

gaaappp....en over fuckenooit die zowat uit het europes voetbal werd verbannen als de supporters zich nog een keer zouden misdragen heb je het niet....
geen peren met appels vergelijken jongetje
pi_3295891
Moeten we nou altijd flamen

Ik denk dat het 2-1 voor Ajax wordt.

maandag 25 februari 2002 @ 15:27:36 #19
374 beelzebub
master of disaster
pi_3296032
De enige echte klassieker. En een mooie opmaat naar het slot van de competitie. Winnen de Rotterdammers dan is het kampioenschap helemaal open. Wint Ajax dan komt de grootste dreiging uit Eindhoven. Zij hebben de sleutel tot het kampioenschap en ontvangen beide ploegen nog thuis.

Als Ajax de midweekse wedstrijd bij Fortuna wint ligt er toch wat meer druk in het Rotterdamse kamp. Gaan zij donderdag door, dan krijgen ze natuurlijk wel een enorme boost. Ik kan er totaal geen peil op trekken. De meesten weten wat ik hoop en wat ik denk, maar de niet-weters; ik gok op een 3-2.

pi_3296091
Ajax gaat weer eens als vanouds walsen en Feyenood moet zich dan nog zorgen gaan maken om Heerenveen.
Het wordt dus een afgetekende 4-1 overwinning waarbij de strijd om de titel tussen PSV en Ajax gaat.
Hand in Hand
pi_3296095
quote:
Op maandag 25 februari 2002 15:18 schreef bossie het volgende:
Moeten we nou altijd flamen

Ik denk dat het 2-1 voor Ajax wordt.

yup

Ik denk dat deze wedstrijd beslissend is voor het kampioenschap. Het zal waarschijnlijk een draak van een wedstrijd worden omdat beide partijen niet willen verliezen.

maandag 25 februari 2002 @ 15:48:03 #22
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_3296332
Mijn vriend is voor Ajax en ik ben voor....uhhe....uhhhe.... stiekem toch meer voor Feyenoord. Maarre als ze slecht spelen mag van mij Ajax winnen....!
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  maandag 25 februari 2002 @ 17:07:16 #23
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_3297670
Ik zit lekker in de Arena te genieten van een mooie wedstrijd met als uitslag Ajax-feyeNOOD 4-2...
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_3297755
zozo ze krijgen wel 2 doelpunten, is wel beetje overdreven he ..
pi_3298103
ajaks - feyenooit 0-1 beter voor PSV want die 2 cluppie's komen nog naar Eindhoven en dan zijn we Ajaks ook voorbij hahaha.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')