Ik denk persoonlijk een afgetekende 0-5 voor Feyenoord en een Rode kaart voor Zlatan wegens interference
Zeker na wat ik vanmiddag heb gezien van de Rotterdammers zie ik Feyenoord als de torenhoge favoriet voor dit onderlinge treffen en zullen de Amsterdammers het zeer zwaar te voorduren krijgen.
quote:
Op zondag 24 februari 2002 22:39 schreef KnoXville het volgende:
Cazzo je moet 's ophouden met je tukkerhoofd...
Ajax gaat zondag de belangrijkste stap naar het kampioenschap maken door fe#@%*&#d met 3-0 naar huis te sturen!!
Maar wat verwacht je ook anders van groepsvrouwenverkrachters.
De politie van Breda heeft alle 58 supports van Ajax aangehouden die in de bus zaten en misschien meer weten van wat er is gebeurd met de vrouwelijke buschauffeur die door enkele Ajax supporters is verkracht.
UPDATE :
Na de wedstrijd van NAC-AJAX (waar van de uitslag overigens 0-1 is geworden) zijn 58 Ajax supporters de bus ingegaan. De chauffeur meldde dat het bovenluik was gesloopt door enkele passagiers van haar (de Ajax supporters). Nadat het bovenluik was gesloopt hebben de passagiers de vrouwelijke chauffeur verkracht. De ME heeft iedereen naar het cellencomplex aan de Mijkenbroek in Breda gebracht, alwaar iedereen verhoord zal worden.
Van teletext
quote:Hoe dan ook, afstraffen dat soort nutteloos geweld
BREDA Een 27-jarige Ajax-fan is na de wedstrijd NAC - Ajax in Breda opgepakt. Hij zou de vrouwelijke chauffeur van de bus die hem terug naar Amsterdam moest brengen hebben aangerand. De politie hield ook de andere 46 supporters in de bus aan, maar liet die later weer gaan.
quote:Oh dan is het niet erg
Op zondag 24 februari 2002 22:52 schreef calvobbes het volgende:
X-Ray, het was geen verkrachting maar een aanrandig, wat ook een kneep in haar tieten kan zijn geweest!
quote:
Op zondag 24 februari 2002 22:39 schreef KnoXville het volgende:
Cazzo je moet 's ophouden met je tukkerhoofd...
Krijgen ze dit seizoen 6 punten gratis en voor niets uit Enschede,verslaan wij 2x Feyenoord om jullie aan kop te krijgen en dan nog gaan janken,tssssssssssssssss
ik wist wel dat dit uitzou draaien op een flame-topic
Ik moet jullie (en vooral van 't Schip) natuurlijk nog wel ff bedanken voor de 6 punten, die zijn natuurlijk fantastisch!!
||
||
\/
quote:Deze zin trek ik dus niet.... zit geen humor in.
Zeker na wat ik vanmiddag heb gezien van de Rotterdammers zie ik Feyenoord als de torenhoge favoriet voor dit onderlinge treffen en zullen de Amsterdammers het zeer zwaar te voorduren krijgen
owhja, leuk kruisje
quote:Voor niets zei je? Hee, Johnny Titanic zit daar niet voor niets hoor
Op zondag 24 februari 2002 23:15 schreef CAZZO het volgende:[..]
[afbeelding]Rot toch op Zak Hooi.
Nog steeds geen gevoel voor humor daar aanwezig bij de paupersupporters,zielig hoor erg zielig.Krijgen ze dit seizoen 6 punten gratis en voor niets uit Enschede,verslaan wij 2x Feyenoord om jullie aan kop te krijgen en dan nog gaan janken,tssssssssssssssss
ik wist wel dat dit uitzou draaien op een flame-topic
En ach, Ajax heeft tenminste al een keer gewonnen van F'noord dit seizoen .
duh, tuurlijk wordt dit een flame-topic ; wellicht als je een haarfijne analyse van beide teams geeft en zegt op welke punten ze elkaar kunnen verslaan...?
quote:O nee? Ik vond het wel lachwekkend
Op zondag 24 februari 2002 23:29 schreef KnoXville het volgende:Deze zin trek ik dus niet.... zit geen humor in.
En wat de uitslag betreft: valt geen peil op te trekken. Zal ook afhangen van hoe F'noord donderdag speelt...
quote:Als Twente met 2-1 kan winnen, dan kan Ajax dat ook...2-1 voor Ajax dus...
Op zondag 24 februari 2002 22:24 schreef CAZZO het volgende:
[afbeelding] A.S. Zondag om 13:00 de aftrap van de klassieker Ajax - FeyenoordIk denk persoonlijk een afgetekende 0-5 voor Feyenoord en een Rode kaart voor Zlatan wegens interference
Zeker na wat ik vanmiddag heb gezien van de Rotterdammers zie ik Feyenoord als de torenhoge favoriet voor dit onderlinge treffen en zullen de Amsterdammers het zeer zwaar te voorduren krijgen.
We moeten en gaan zeker winnen van onze aartsrivalen!!
Godzijdank heb ik ook een paar kaarten kunnen bemachtigen, dat wordt weer een paar dagen met een schorre stem rondlopen.
quote:gaaappp....en over fuckenooit die zowat uit het europes voetbal werd verbannen als de supporters zich nog een keer zouden misdragen heb je het niet....
Op zondag 24 februari 2002 22:48 schreef X-Ray het volgende:
ajakkus verliest zo onwijs
Maar wat verwacht je ook anders van groepsvrouwenverkrachters.De politie van Breda heeft alle 58 supports van Ajax aangehouden die in de bus zaten en misschien meer weten van wat er is gebeurd met de vrouwelijke buschauffeur die door enkele Ajax supporters is verkracht.
UPDATE :Na de wedstrijd van NAC-AJAX (waar van de uitslag overigens 0-1 is geworden) zijn 58 Ajax supporters de bus ingegaan. De chauffeur meldde dat het bovenluik was gesloopt door enkele passagiers van haar (de Ajax supporters). Nadat het bovenluik was gesloopt hebben de passagiers de vrouwelijke chauffeur verkracht. De ME heeft iedereen naar het cellencomplex aan de Mijkenbroek in Breda gebracht, alwaar iedereen verhoord zal worden.
Als Ajax de midweekse wedstrijd bij Fortuna wint ligt er toch wat meer druk in het Rotterdamse kamp. Gaan zij donderdag door, dan krijgen ze natuurlijk wel een enorme boost. Ik kan er totaal geen peil op trekken. De meesten weten wat ik hoop en wat ik denk, maar de niet-weters; ik gok op een 3-2.
quote:yup
Op maandag 25 februari 2002 15:18 schreef bossie het volgende:
Moeten we nou altijd flamenIk denk dat het 2-1 voor Ajax wordt.
Ik denk dat deze wedstrijd beslissend is voor het kampioenschap. Het zal waarschijnlijk een draak van een wedstrijd worden omdat beide partijen niet willen verliezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |