quote:Het kan effe duren ...
Op vrijdag 22 februari 2002 15:36 schreef Knutt het volgende:
jij komt er wel...
quote:Waarom zou je dat willen
Op vrijdag 22 februari 2002 15:35 schreef kikkerlikker het volgende:
mijn heren van fok hier bij slet ik me zelf beschikbara als moderator voor het filisofie en theologie forum ik heb er een hoop verstand van en ki ken prima op schieten me de mensen daar hoog achtend * kikkerlikker kikkerlikker[/me]
quote:ow.... dan stem ik voor kikkerlikker.
Op vrijdag 22 februari 2002 15:42 schreef kikkerlikker het volgende:
dlocks dan ken ik me openbaar vervoer topic terug halen en ken ik er voor zorgen dat er gene onzin in geplaast word zoals gedichten
Je hebt je leidinggevende capaciteiten al op voortreffelijke wijze bewezen in je voortrekkersrol als organisator van de meating en ook jouw filosofische inzichten zijn altijd erg verfrissend.
Ik denk dat het filosofie forum z'n hoogtijdagen tegemoet gaat met jou aan het roer. Alvast proficiat.
quote:psise he he
Op vrijdag 22 februari 2002 15:52 schreef Knutt het volgende:
Ki stgm ok foor killkelrkke, wnta hei is tof!!
quote:OchG!!
Op vrijdag 22 februari 2002 15:53 schreef GHaven het volgende:
Kikkerlikker, je lijkt me zeer geschikt voor de baan.Je hebt je leidinggevende capaciteiten al op voortreffelijke wijze bewezen in je voortrekkersrol als organisator van de meating en ook jouw filosofische inzichten zijn altijd erg verfrissend.
Ik denk dat het filosofie forum z'n hoogtijdagen tegemoet gaat met jou aan het roer. Alvast proficiat.
quote:deze moet in fietbek blijven he he
Op vrijdag 22 februari 2002 15:59 schreef Ali Salami het volgende:
Kick.to/onzin
quote:ja psise ail smilali kikelirk meot ecth modereter wrodne dsu dan mote je niet deez topic in oznni zette he he
Op vrijdag 22 februari 2002 16:01 schreef kikkerlikker het volgende:ali samali wat is dat voro onclegiaal gedrag zet em onmidelijk terug dit is serieus
quote:ja idd gahvne dara hep je geleik in he he
Op vrijdag 22 februari 2002 16:06 schreef GHaven het volgende:
Misschien kan deze beter naar Filosofie, zodat de belanghebbenden er over kunnen discussiëren. Onzin lijkt me een beetje, eh, onzinnig.
quote:*proest*
Op vrijdag 22 februari 2002 16:06 schreef GHaven het volgende:
Misschien kan deze beter naar Filosofie, zodat de belanghebbenden er over kunnen discussiëren. Onzin lijkt me een beetje, eh, onzinnig.
quote:dan gaan we tog gweoon slalami op de bbq gooien he he
Op vrijdag 22 februari 2002 16:09 schreef kikkerlikker het volgende:alisalami zeit me waraschijnlijk als een bedrijging anders de3ed ie cvast niet zo lullig
quote:Tel tot 5 Kikkerlikker
Op vrijdag 22 februari 2002 16:15 schreef kikkerlikker het volgende:smike een leeuk grapej mara ik kook van woede het tpoic moet terug naar dfeedback
![]()
![]()
Moderators mogen niet boos worden
Mijn stem heb je! he he
* dend thinks dat er de hele dag een kikker op je tong zit waar je helemaal leip van bent
quote:Ja cewl man! Hee, waarom staat deze opeens weer in onzin?
Op vrijdag 22 februari 2002 16:43 schreef kikkerlikker het volgende:![]()
![]()
Jernau.Morat.Gurgeh
![]()
dank je wel en ali salsmi sory dat ik ze lelijk tegne je deed ew kunen het vast prima vinden als we staksr colegas zijn he he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |