abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3247644
Ik heb gister een CD van ze downgeload en ik vind ze echt zwaar goed!Echt een keiharde impact!
Ik vind ze echt hartsikke relaxed.....
En jullie
pi_3248190
Ik zal wel ff wat downloaden

anders vink het ook zo zielig

pi_3248452
Mwooaaaaaah, ik kan er wel naar luisteren, tis wel lekker hard, maar echt geweldig kan ik het niet noemen. Ben er (nog?) niet weg van.
  donderdag 21 februari 2002 @ 14:05:32 #4
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_3249319
Een van de betere nu metal bands.

Wat ik goed vind aan hun stijl is dat ze vrij onvoorspelbare nu metal maken. Wat onverwachte tempowisselingen en wat complexere songstructuren dat de rest van de nu metal bunch.

Overigens moet Mudvayne niet beoordeeld worden op het nummer "Dig" waar een clip van gemaakt is, dat nummer is het simpelste nummer op de cd.

pi_3249682
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 14:05 schreef Summoner het volgende:

Overigens moet Mudvayne niet beoordeeld worden op het nummer "Dig" waar een clip van gemaakt is, dat nummer is het simpelste nummer op de cd.

En toch vind ik dat het beste nummer van hun. Maar misschien komt dat omdat ik de CD luisterde in de tijd dat ik nog naar wat "zachtere" Nu Metal luisterde, ik zal ze binnenkort weer eens een kans geven. .
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_3249786
Mudvayne is geniaal, in vergelijking met de simpele
shit van tegenwoordig.

Death Blooms is echt super!

pi_3252172
Ik heb op dit moment 2 albums van ze geluisterd. Klinkt lekker!
Alleen het eerste nummer van Beginning of all things to the end (Poop loser) vind ik niks. Toen ik dat hoorde dacht ik echt "Wat is dit voor [i]shit[i/]"
.
pi_3252540
je moet ook niet beginnen met die 1e cd.
L.D. 50 is vele malen beter. Echt geweldig. Zet 1 van de oneven nummers op en ik kan uit me dak gaan heerlijk.
Zeker een van debeste nu-metal bands... maar dan niet van het type linkin park, maar ff wat harder Meer ala deftones. Waar het soms zeker wat van weg heeft.

Kheb ze vorig jaar gezien in den bosch en dehm die basgitarist is meesterlijk goed. Die danst letterlijk over ze snaren.. heerlijk

pi_3253525
Ik heb een concert van ze gezie op tv en vond er niets aan, poep muziek.
  donderdag 21 februari 2002 @ 20:44:48 #10
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_3254175
DiG is eigenlijk het enige toffe nummer vind ik eigenlijk van L.D. 50. De rest ken ik niet van ze.
*mompel mompel*
pi_3255613
Als Dig hun beste nummer is hoef ik de rest al niet meer te horen. Een zeer slechte Slipknot kopie .
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  donderdag 21 februari 2002 @ 22:34:59 #12
18413 Summoner
pi_3255757
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:23 schreef Metal_Mart het volgende:
Als Dig hun beste nummer is hoef ik de rest al niet meer te horen. Een zeer slechte Slipknot kopie .
Zoals ik al zei, Mudvayne moet niet op Dig beoordeeld worden. Het is het simpelste en minst interessante nummer op de cd. De rest is ver superieur.
pi_3255894
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:34 schreef Summoner het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, Mudvayne moet niet op Dig beoordeeld worden. Het is het simpelste en minst interessante nummer op de cd. De rest is ver superieur.

Kijk zoiets neem ik natuurlijk alleen van een liefhebber van echte metal aan . Misschien toch wel het beluisteren waard dan.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_3264350
Dig is wel lekker maar zeker niet het beste

owh ennuh:

quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:23 schreef Metal_Mart het volgende:
Beetje jammer dat je zo snel een mening vormt op 1 nummer. Als iemand anders dig het beste nummer vindt hoeft dat toch niet te gelden voor jou?
Bij mij komt het meestal niet overeen.
Dus ga es ff lekker verder luisteren als je echt een mening wil vormen over mudvayne
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 februari 2002 @ 19:02:04 #15
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_3265413
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:34 schreef Summoner het volgende:

[..]

ik kan dit alleen maar bevestigen ja
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 22 februari 2002 @ 22:03:33 #16
18413 Summoner
pi_3268076
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:46 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Kijk zoiets neem ik natuurlijk alleen van een liefhebber van echte metal aan .

Bedankt voor het compliment.
pi_3294965
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 19:02 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik kan dit alleen maar bevestigen ja

idem !
pi_4210261
* WaterBlade7 heeft na een aantal keren aandachtig luisteren ook het licht gezien en gaat ' The beginning of all things to end ' bestellen

Die is het kopen wel waard denk ik?

vrijdag 17 mei 2002 @ 10:55:37 #19
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4221818
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 12:17 schreef Nyles het volgende:
Ik heb gister een CD van ze downgeload en ik vind ze echt zwaar goed!Echt een keiharde impact!
Ik vind ze echt hartsikke relaxed.....
En jullie
Mudvayne, das toch zo'n nu-metal/thrash/hardcore band? Kan me nog wel herinneren dat het zo'n Meshuggah skilled drummer is.

Summoner heeft gelijk, dat nummer is niet representatief voor de cd. Sterker nog, het drumwerk op IOWA is over het algemeen nog een stuk technischer dan het Dig nummer van Mudvayne. Onderschat die drummer van Slipknot niet, je moet niet denken dat het 100% shit is. Zeg maar 80% shit

Maar Slipknot noemt men ook nu-metal, het heeft er ook wel wat van weg. Maar ik zou het gewoon hardcore noemen (nu-metal is toch een stuk subtieler), en Mudvayne eigenlijk ook wel een beetje.

quote:
Een zeer slechte Slipknot kopie .
Blabla Mudvayne is gewoon eigen stijl, net als Slipknot.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-05-2002 11:01]

pi_4222698
Mudvayne springt gewoon MIJLENVER uit boven alle bands....en waarom ? Rhyno!!! de bassist! die baslijntjes maken die muziek zo speciaal...GEEN EEN BAND DIE DAT HEEFT!maar bijna niemand die daar naar luisterd....die horen alleen maar geschreeuw en de gitaarklanken...
  vrijdag 17 mei 2002 @ 13:15:43 #21
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4223199
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 12:21 schreef Nyles het volgende:
Mudvayne springt gewoon MIJLENVER uit boven alle bands....en waarom ? Rhyno!!! de bassist! die baslijntjes maken die muziek zo speciaal...GEEN EEN BAND DIE DAT HEEFT!maar bijna niemand die daar naar luisterd....die horen alleen maar geschreeuw en de gitaarklanken...
Klopt, ik hoorde op mijn school toevallig vorige week ookal dat de bassist zo goed was van Mudvayne, en ook die van Nofx en die van SOAD

Nahja, het zal wel. Voor basslijntjes luister ik wel naar Primus

quote:
maar bijna niemand die daar naar luisterd....die horen alleen maar geschreeuw en de gitaarklanken...
Gewoon naar het geheel luisteren, als je op delen gaat letten krijgt het geheel niet de aandacht die het verdient. En het gaat om het geheel. Je kunt met supersimpele basslijntjes nog veel mooiere liedjes maken dan allerlei ingewikkeld werk. Maar bij Primus is de bass gewoon een groot deel van het geheel
quote:
Wat onverwachte tempowisselingen en wat complexere songstructuren dat de rest van de nu metal bunch.
Kan SOAD ook hoor. Alleen passen ze minder toe. Moet je es Soil van SOAD luisteren. Daar hoor je wel dat zei het ook kunnen

Ohja, Mudvayne

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-05-2002 18:04]

maandag 20 mei 2002 @ 13:40:15 #22
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_4251472
Mudvayne is ECHT super!!!!
Vorig jaar ook gezien in den bosch
Hoop dat er snel een nieuwe plaat komt!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  maandag 20 mei 2002 @ 14:10:23 #23
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4251767
Moet je eens de live versie van dig downloaden.
Die bass gitarist is echt stoer
pi_4261909
hahaha zeker, hoe die kerel doet op het podium, echt meesterlijk gewoon, en dan nog zo spelen ook, .....nog ff oefenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')