quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:08 schreef M.ALTA het volgende:
Tja, wat moet hier nou van zeggen ?
En hierbij nomineer ik M.ALTA voor de meest nutteloze reply allertijden.
Jammer maar helaas, maar ik kan hier wel de clip even beschrijven: lengte 3 minuten 51 seconden, clip met diverse beelden van optredens met Shaydie , in een draaimolen, dochtertje van DJ Paul Elstak etc.
Op andere sites, zoals de Party Animals gastenboek gaan ze trouwens wel anders om met dit soort zaken.
quote:Respect
Op dinsdag 19 februari 2002 17:00 schreef Devnull het volgende:[..]
quote:Mooi, dat kan dan in het andere topic, hier staan we geen illegale dingen toe, wat anderen doen moeten ze zelf weten.
Op donderdag 27 februari 2003 00:13 schreef Trancentral het volgende:
seborik , hij heeft wel gelijk....
quote:OK, je hebt gelijk, ik zal dat soort opmerkingen in dat speciale feedback topic neerzetten
Op woensdag 26 februari 2003 23:57 schreef Seborik het volgende:
Realforce, hou dat lekker in het feedbacktopic dat je al gevonden hebt.
(p.s. Trancentral, je hebt natuurlijk al lang mijn sneaky hints een paar posts hier boven gezien he )
Ach, toeoeoeoe-hoe! Kwil die clip!
quote:Check dan m'n hints een paar posts hierboven
Op donderdag 27 februari 2003 13:51 schreef Henk-Wim het volgende:
Hey maar Realforze, dan kunje de link toch ff een paar dagjes als signature doen? Of mag dat dan ooknie?Ach, toeoeoeoe-hoe! Kwil die clip!
quote:Kheb'm al! Tenminste, de link... thnx, vrrrrrrrrriend!
Op donderdag 27 februari 2003 14:14 schreef Realforze het volgende:[..]
Check dan m'n hints een paar posts hierboven
( Je hints hadk al gelezen maar nognie begrepen... Kben toe aan weekend )
quote:Mag niet De Policy geldt óók voor signatures, etc
Op donderdag 27 februari 2003 13:51 schreef Henk-Wim het volgende:
Hey maar Realforze, dan kunje de link toch ff een paar dagjes als signature doen? Of mag dat dan ooknie?
Kkan mij bijna niets meer van die clip voor de geest halen maar kweet nog heel bewust dat een bepaald onderdeel van mijn lichaam erop reageerde....
quote:Neus?
Op donderdag 27 februari 2003 19:32 schreef Henk-Wim het volgende:
Kheb dat clipje van Shaydee's solosingle toen 1 x gezien bij Toute Fabienne, zo'n soort Maak-het-of-Kraak-het.Kkan mij bijna niets meer van die clip voor de geest halen maar kweet nog heel bewust dat een bepaald onderdeel van mijn lichaam erop reageerde....
Leeftijden in juli 1995 :
DJ Paul Elstak 29 jaar
MC Irvin 23 jaar
Shaydie 21 jaar
quote:en
Paul Roger Elstak
Paul is geboren op 14 januari 1966 in Den Haag. Heeft na zijn VWO-diploma nog vier jaar lang een rechtenstudie gedaan. Hij was degene die Rotterdam Records oprichtte.
quote:Maar het ging natuurlijk om de leeftijd van Shaydie en die was onbekend.
Irving van Hetten.
Geboren op 24-03-1972 in Rotterdam
quote:Op forum.mokkels.nl zitten veel cappers die inmiddels op de hoogte zijn van Bounzz. Dus na de herhaling van donderdag om 22:00 zullen er waarschijnlijk wel wat caps komen
Op maandag 31 maart 2003 15:56 schreef roze-meisje het volgende:
Heeft iemand nog screenshots ofzo van haar, van de clip rainbow in the sky bij bounzz??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |