Wat doe je? Zeg je er wat van of doe je net alsof je neus bloedt (zoals 95%)?
En waarom doe je wat je doet?
Ik persoonlijk zeg vrij snel iets als er in de tram weer eens geklootvioolt wordt door een stelletje herrieschoppers.
Dan trek in mijn godsgruwelijk grote megagun en..........................................................................
stop ik hem heel snel weer in mijn jas omdat ik zie dat ze een nog veel groter gun hebben...
Grappige machomode off:
Ik heb het niet zo op OV, dus ging snel rijbewijs halen..
quote:Ik ook, heb geen zin om een knal voor me bakkes te krijgen
Op zondag 17 februari 2002 17:52 schreef Vork het volgende:
Ik vrees dat ik wel een van de laatste ben die er wat zou zeggen...
mits het een vriend(in) van me is
quote:Waarom niet?
Op zondag 17 februari 2002 17:52 schreef Vork het volgende:
Ik vrees dat ik wel een van de laatste ben die er wat zou zeggen...
Die schoot me opeens te binnen.
Vind hem wel mooi en logisch
Ook als ik al sta en er een omaatje binnen komt en er niemand opstaat. Dan zeg ik gewoon "en wie heeft er het fatsoen op te staan?"... en dan staan er meestal een stuk of 6 op hehe
Zodra ze anderen (of mij) lastig vallen zeg ik er wel wat van. Al moet ik bekennen dat ik wel even naar aantal + type kijk.
quote:
Op zondag 17 februari 2002 23:09 schreef Heerlijkheid het volgende:
In 99% van de gevallen helpt het toch niet als je ze in het nederlands aanspreekt.
Ik zou er zelf ook niets van zeggen denk ik. Voor je het weet word je zelf in elkaar getimmerd.
quote:Juist.
Op zondag 17 februari 2002 23:11 schreef ROEN het volgende:[..]
Ik zou er zelf ook niets van zeggen denk ik. Voor je het weet word je zelf in elkaar getimmerd.
Poepdoos dus, zoals de rest van Nederland, en helemaal niet tolerant, maar bang?
quote:Daar heb ik gewoon simpelweg t lef niet voor. Kan ik verder ook weinig mee.. ik kan dan wel gaan ingrijpen of er wat van zeggen.. maar dat heeft echt geen invloed. Ik lijk daarnaast ook nog vrij jong, oftewel een makkelijk slachtoffer.
Op zondag 17 februari 2002 18:08 schreef X-Ray het volgende:
Waarom niet?
Jammergenoeg ben ik niet een van de helden van Nederland en zo gedraag ik me dan dus ook niet en ik ga zeker ook niet lopen roepen dat ik me in dergelijke situaties heldhaftig ga gedragen, ik weet otch wle dta ik dat uiteindelijk niet doe.
Ooooowww..SOMS wou ik echt dat ik een vent was..
quote:Bang... ja eigenlijk wel.
Op zondag 17 februari 2002 23:27 schreef X-Ray het volgende:[..]
Juist.
Poepdoos dus, zoals de rest van Nederland, en helemaal niet tolerant, maar bang?
Maargoed vooral van die buitenlandse jongeren (niet verkeerd opvatten) die zijn vaak in grote groepen en als je r dan wat van zegt bellen ze nog meer op en voor je het weet fdan*TJH&TGYY^$($(& denk maar niet dan wat domme nederlanders je zullen helpen als je daar op straat ligt te vechten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |