abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel woensdag 15 december 1999 @ 18:53:00 #1
1455 Keroppi
kool kikker
pi_20904
Alhoewel ik pas 15 ben en nog lang niet van plan ben om dood te gaan heb ik er best wel over nagedacht hoe ik mijn begrafenis zou willen hebben (mocht ik morgen horen dat ik ongeneeselijk ziek ben)

Ik wil een glazen kist (Sneeuwitje heeft een grote indruk op mij gemaakt) want zo'n dichte kist vind ik niks, je weet niet wie erin ligt. Ik wil perfect opgemaakt zijn en er niet lijkbleek (wat een woordkeuze) bijliggen. Mijn laatste idruk moet de beste zijn.
Al mijn vrienden en klasgenoten zijn aanwezig en op mijn kist branden een hele hoop waxine lichtjes.
Wanneer de kist in de grond gaat wordt er aarde opgegooid door iedereen zodat de kaarjes uitgaan (zeer symbolisch).
Mijn graf moet overwoekerd zijn moet groene planten (geen bosjes bloemen want die verwelken toch maar) Je moet alleen de steen kunnen zien. De steen is een rotsblok met een zilveren plaat. Daarop staat mijn naam (+ geboorte en sterfdatum) En de latijnse vertaling van: Jij bent wat ik was, jij zult zijn wat ik ben.
De muziek die gedraaid wordt moet vrolijk beginnen en steeds zieliger eindigen (ik twijfel nog tussen under the bridge of road tripping' van de Red hot chili peppers)
In plaat van koffie en cake is er water en sushi.

Voordat ik helemaal depri wordt zal ik maar stoppen.

Chick on a mission
  woensdag 15 december 1999 @ 19:04:00 #2
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_20905
Ik wil een schralakenrode kist met satijnen voering.
Iedereen moet in het bloedrood komen en zich bezuipen, anders mag je er niet in.
Dus geen bloemstukken maar flessen wijn. Ooki niet dat pietluttige gezeur met kaarsjes, maar gewoon voor duizenden guldens illegaal vuurwerk uit mijn naam de lucht in knallen, mij kunnen ze dan toch niet meer pakken!
Dan de lege wijnflessen vullen met tranen van de aanwezigzijnden en die heel symbolisch tegen de muur kapot gooien. Dan de kist in de fik steken en tot de ontdekking komen dat ik er nog niet inlag!

Lijkt me wel grapig...

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_20906

Mijn begrafenis wordt vast een doodse bedoening. En ach, als ik er niet meer ben dan is er ook geen reden voor een feestje. Aleen L-X steekt de vlag dan uit (en misschien lacht Danny ook wel in zijn vuistje haha)

Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 15 december 1999 @ 21:38:00 #4
904 L-X
The Lover X
pi_20907
lol
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  donderdag 16 december 1999 @ 00:52:00 #5
1443 The Cyclist
on my acoustic motorbike
pi_20908
mijn begrafenis?
Wie dan leeft, wie dan zorgt
Hoop alleen dat ik nog "toonbaar" ben, dus niet in een afdaling met 70 een ravijn ingeschoven ben of zo
zonder luchtfietserij kun je niet om de wereld fietsen.

Op een beweeglijk standpunt sta je het sterkst (J.A. Deelder)

pi_20909
Eerst alle bruikbare onderdelen uit me lijf laten halen, de restjes in een kartonnen doosje de oven in op muziek van Lou Reed of Nitin Sahwney,
of zoiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')