abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4258233
Met school een weekje naar Parijs, lopen over een zebrapad, staat een auto voor ons te wachten, wordt die vent achter het stuur net gepijpt door de vrouw die naast hem zat...

Tsja, en dan word je ff hard uitgelachen door een stuk of 70 scholieren van een jaar of 15/16/17

pi_4258409
quote:
Op maandag 20 mei 2002 22:15 schreef Reticulin het volgende:
Tsja, en dan word je ff hard uitgelachen door een stuk of 70 scholieren van een jaar of 15/16/17
pi_4267591
quote:
Met school een weekje naar Parijs, lopen over een zebrapad, staat een auto voor ons te wachten, wordt die vent achter het stuur net gepijpt door de vrouw die naast hem zat...

bonhoeffer?? in castricum toevallig?
..........................
pi_4267795
quote:

wie lacht nou wie uit? hij werd lekker gepijpt
pi_4267936
Tijdens de voorbereiding van ons schoolreisje naar Parijs werd waarschuwend verteld dat het vorige jaar een man in een auto naast de bus stond te wachten voor het stoplicht en dat die man enthousiast begon te masturberen.

Bij ons was het natuurlijk saaiheid troef.

dinsdag 21 mei 2002 @ 19:07:20 #106
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4268757
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 17:57 schreef k_man het volgende:
Tijdens de voorbereiding van ons schoolreisje naar Parijs werd waarschuwend verteld dat het vorige jaar een man in een auto naast de bus stond te wachten voor het stoplicht en dat die man enthousiast begon te masturberen.
Hebben een paar klasgenootjes ook meegemaakt afgelopen weekend in de file. Hele bus vol handbalmeiden begon te gillen
pi_4268897
Let op de linkerhand van het meisje in het blauwe truitje
  dinsdag 21 mei 2002 @ 22:36:16 #108
21758 magicelmo
KoekWausssss LaserPower
pi_4271902
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 19:17 schreef barman het volgende:
[afbeelding]
Serkan

volgensmij zit die trouwens echt niet aan ze snikkel hoor die hand

hmm blaat
  dinsdag 21 mei 2002 @ 22:37:17 #109
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_4271920
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 22:36 schreef magicelmo het volgende:

[..]

Serkan

volgensmij zit die trouwens echt niet aan ze snikkel hoor die hand

Wel verdacht dicht in de buurt
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  dinsdag 21 mei 2002 @ 22:41:21 #110
24861 Riooo
Land of sun, samba and wine
pi_4272023
quote:
[afbeelding]
Foute gozer hoor.
Zeker ontsnapt uit de dierentuin?
pi_4272466
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 22:37 schreef Sinaasappel het volgende:
[..]

Let ook even op de bobbel onder de hand in de broek van de jongen. De goser wil het nog niet echt door hebben dat hij betrapt wordt. Maar het blauwe truitje merkt het wel dankzij haar vriendin. De de blonde vriendin van het blauwe truitje heeft een verjagende blik en bek. Ze scheldt blijkbaar. De fotograaf verstoort hier duidelijk 'iets'.
  woensdag 22 mei 2002 @ 00:25:11 #112
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_4274041
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 22:37 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

Hangt ervan af, vind het iig geen gezicht .
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 22 mei 2002 @ 10:34:59 #113
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_4276180
het lijkt wel een woonwagenkampdiscofeestje...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  woensdag 22 mei 2002 @ 14:00:29 #114
28715 PyroX
Schop nooit tegen een Eend!!
pi_4278671
Neej nooit sex gehad in de kroeg, wel in het zwembad, in de kleedkamer van het zwembad, en een douchehokje in t zwembad (mijn ex en ik in n wilde bui) en wel eens ergens in een steegje, bij mijn oma op zolder(hoe verzin je t) Maar in de kroeg neej, kan ik niet begrijpen, daar is het licht je kent de helft van de menen die er komt, en je zal echt geen rust hebben tot je klaar ben
Te recht voor komkommer, te krom voor banaan
pi_4279726
quote:
[afbeelding]
Dit is toch niet in het Teejater of omliggende kroegen gemaakt he?

Ze komen me allemaal wel ERRRRRRUUUUUUG bekend voor

[/offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door Evil-Cherry op 22-05-2002 15:25]

pi_4281583
Inderdaad! Volgens mij Teejater in Naaldwijk, ik ken die gast...
pi_4283310
quote:
[afbeelding]
Wat ziet mijn oog onder de arm van die jongen...
Hebben we hier te maken met een BREEZAHsletje?
(of een smirnoff-hoer...)
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 22 mei 2002 @ 20:03:15 #118
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4283620
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 17:04 schreef SlntFrc het volgende:
Inderdaad! Volgens mij Teejater in Naaldwijk, ik ken die gast...
Als DAT het Teejaat is, dan wordt ik gek, daar heb je toch helemaal geen gewelf in het plafond? en volgens mij ook geen deur die er zo uit ziet.....
pi_4284557
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 15:19 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Dit is toch niet in het Teejater of omliggende kroegen gemaakt he?

Ze komen me allemaal wel ERRRRRRUUUUUUG bekend voor

[/offtopic]

Geen idee waar het is. Die site heet Delirium en die kroeg geloof ik ook. Ik heb hem via het breezersletjes-topic gevonden.

Verder offtopic*
als je met je rechter muisknop op een foto klikt en dan op 'eigenschappen' (properties) kan je het aderes van een plaatje zien. Knip je een deel van het aderes af en surft verder op zo'n site.

pi_4293047
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 21:15 schreef barman het volgende:

[..]

Geen idee waar het is. Die site heet Delirium en die kroeg geloof ik ook. Ik heb hem via het breezersletjes-topic gevonden.

Verder offtopic*
als je met je rechter muisknop op een foto klikt en dan op 'eigenschappen' (properties) kan je het aderes van een plaatje zien. Knip je een deel van het aderes af en surft verder op zo'n site.

dat weet ik, ik kwam al een erruge look-a-like tegen van een collega van me.. Ik begin het eng te vinden
pi_4301525
Op de site van The Omen in Heerlen vond ik wat breezer-chicks. Maar ook deze foto. Let ook even op de hand van de man in witte broek. Hij legt hem beschermend over zijn kruis en de stof eromheen lijkt nogal gespannen te staan.

Toegegeven: t is geen echte sex maar meer erotiek...

vrijdag 24 mei 2002 @ 00:59:59 #122
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_4303574
Het is maar net naar welke tent je gaat natuurlijk. In een gemiddelde buurtkroeg zul je het niet zo snel zien gebeuren. Ik ga regelmatig naar een extravagante club, en zal daarom niet zo snel raar opkijken van neukende stelletjes of exhibitionistisch gedrag.

Dit is gewoon een klant trouwens en geen betaalde danseres wat mensen snel denken.

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_4308508
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 00:59 schreef ACT-F het volgende:
...Ik ga regelmatig naar een extravagante club, en zal daarom niet zo snel raar opkijken van neukende stelletjes of exhibitionistisch gedrag.
[afbeelding]
Dit is gewoon een klant trouwens en geen betaalde danseres wat mensen snel denken.
Geniet ze ACT-F
Even rondgekeken op die site en het doet mij het meest denken aan het COC. Een organisatie met dansavondjes ter bevordering van de sexuele bevrijding.
Die 'klant', waar laat ze haar portemonee? Die ringetjes, zit daar haar sleutelbos aan? Van mij mag iedereen er zo 'gekleed' bijlopen als ze zelf willen, al gaan ze naakt en je zal mij niet horen zeggen dat ze 'er om vraagt' maar eh... Heeft dat vrouwtje geen 'last' van ongewenste intimiteiten? Sinds het instellen van darkrooms in hetro-kroegen en dancings kijk ik nergens van op maar dit is nogal openbaar. Grappig is wel dat zowel deze blote schoonheid als haar rok&trui-optrekkende sexegenoten in de grensstreek uitgaan: Hengelo en Heerlen.

Wat mij nog het meest verbaast is dat deze dames, maar ook alle andere bezoekers van 'breezerdisco's' enzovoorts zich laten fotograferen. Als ik naar foto's van clubs in Amsterdam en Rotterdam zoek krijg ik toch beschaafde overzichtsfoto's die zich niet laten linken. Willen deze bezoekers wel zo te boek staan voor de rest van hun leven? Een kroegbaas moet zijn klanten toch in bescherming nemen en hun intimiteit waarborgen. Vind ik als barman zijnde tenminste.
In mijn kroegen wordt niet gefotografeerd want je moet er kunnen zijn met je scharrel of je zakenrelatie zonder dat heel internet, de buren en moeders het te weten komen.

Nog wat foto's van de extravagante club Vogue in Hengelo anders staat die blote griet er zo eenzaam bij:

http://www.vogue.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door barman op 24-05-2002 14:02]

pi_4308700
*gaat over haar nek bij bovenstaande foto...
waarom moet zoiets nou weer in DIT topic?!!
Kleur buiten de lijntjes.
pi_4309048
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 13:43 schreef ilsepielse het volgende:
*gaat over haar nek bij bovenstaande foto...
waarom moet zoiets nou weer in DIT topic?!!

Is sex in de kroeg. Dat maakt de foto wel duidelijk dacht ik zo. Of niet dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')