Ik zal op een prettige en symphatieke manier proberen om hem wakker te krijgen. Eerst verkennen hoe vast hij slaapt beginnend met dicht tegen hem aan te gaan liggen en armen om hem heen te slaan. Reageert hij daar niet meteen op omdat hij erdoorheen slaapt dan haal ik mijn handen erbij om hem wakker zien te strelen. Slaapt hij daarnog doorheen..... dan zal ik niet uit de weg gaan om met mijn hoofd onder de dekens op zoek te gaan naar zijn gevoelige plekje. En zeker weten dat hij dan wakker wordt en dat helemaal niet erg vindt ook.
Het is mij nog niet eerder overkomen dat dat niet op prijs werd gesteld.
quote:Het is je al wel eerder overkomen dat mannen voor, tijdens of na de seks in slaap vielen?
Op maandag 11 februari 2002 04:11 schreef Otherside het volgende:
quote:Net nog zo minofmeer het geval ja.
Op maandag 11 februari 2002 04:15 schreef broer het volgende:[..]
Het is je al wel eerder overkomen dat mannen voor, tijdens of na de seks in slaap vielen?
![]()
quote:Virtuele seks is sowieso om bij in slaap te vallen...
Op maandag 11 februari 2002 04:21 schreef Otherside het volgende:
Net nog zo minofmeer het geval ja.Al was dat danwel virtueel
Slaap lekker, trouwens.
quote:totdat ik mag roken
Op maandag 11 februari 2002 04:24 schreef Otherside het volgende:[..]
Hoelang doe jij jezelf als slapend voor in zo een geval?
quote:Daar hoef je toch niet zo veel ervaring voor te hebben? Je merkt toch onmiddellijk dat als je iets leuks wilt doen, je dat alleen maar kunt intypen en niet uitvoeren. Dat is dan toch per definitie niet zo leuk? Of heb jij andere ervaringen?
Op maandag 11 februari 2002 04:27 schreef Otherside het volgende:
Is dat zo? Spreek je dat uit ervaring of is dat een vermoeden van je?
dankjewel, jij ook welterusten voorals je gaat slapen zometeen
quote:ierghhhhhhhhhh. zo weer een gillende keuken meid ontstoken, mag ik nu zo'n stoere van Nelle draaien?
Op maandag 11 februari 2002 04:28 schreef Otherside het volgende:[..]
No smoke before some serieus fireworks are done.
quote:
Op maandag 11 februari 2002 04:30 schreef broer het volgende:[..]
Daar hoef je toch niet zo veel ervaring voor te hebben? Je merkt toch onmiddellijk dat als je iets leuks wilt doen, je dat alleen maar kunt intypen en niet uitvoeren. Dat is dan toch per definitie niet zo leuk? Of heb jij andere ervaringen?
quote:een pijpje roken op zijn tijd daar ben ik niet vies van. maar dan wel zonder tabak.
Op maandag 11 februari 2002 04:39 schreef Otherside het volgende:Dacht toch dat je pijp wilde gaan roken en wilde pijpen al voor je klaarmaken.
maar het is me wel eens overkomen. en naar verluid was ik niet meer wakker te krijgen. de volgende ochtend vond ik het wel een beetje onattent; dus heb ik het nog even goed gemaakt.
quote:Ja. Dat sterkt mij in mijn mening dat virtuele seks toch eigenlijk maar niks is. Maar als voorproefje zou het idd wel wat kunnen voorstellen.
Op maandag 11 februari 2002 04:38 schreef Otherside het volgende:![]()
Bekijk het meer vanuit standpunt als voorproefje op de werkelijke ontmoeting in het echt. Het kan een leuke manier zijn om elkaar alwat speelsig te ontdekken en warm te houden. Dan bedoel ik dus niet het met jan en alleman cybersexen moet erniet aan denken maar bij die speciale man waarvan je denkt dat je elkaar in het echt ookwat te melden en te bieden hebt. Dat komt bij mij maar heel sporadisch voor toch kan het gebeuren.
Lekker slapen, trouwens, allemaal. Ik ga te bedde.
[Dit bericht is gewijzigd door broer op 11-02-2002 04:50]
quote:Je hebt ze weleens he van die momenten dat je zo afgebrand bent dat je met nog geen atoombom wakker te krijgen bent. Dat is weliets wat te vergeven valt en zeker als je het de volgende morgen goed maakt.
Op maandag 11 februari 2002 04:44 schreef don_quichot het volgende:[..]
een pijpje roken op zijn tijd daar ben ik niet vies van. maar dan wel zonder tabak.
maar het is me wel eens overkomen. en naar verluid was ik niet meer wakker te krijgen. de volgende ochtend vond ik het wel een beetje onattent; dus heb ik het nog even goed gemaakt.
quote:(Ik sliep, hè?)
Op maandag 11 februari 2002 04:51 schreef Otherside het volgende:
Nou.....Zo een heftige virtuele sexuele relatie was er nog niet tot standgekomen aangezien het zich nog gewoon hierop het forum afspeelde.
[Dit bericht is gewijzigd door broer op 11-02-2002 04:54]
quote:Je bed en huis uitschoppen, tijdens de sex in slaap vallen, wat zijn dat voor pummels? Tonen lekker veel interesse in je als dat het geval is zeg.
Mannen die voor, tijdens of nét na de sex in slaap vallen.....
quote:nuff said
Op maandag 11 februari 2002 04:15 schreef broer het volgende:[..]
Het is je al wel eerder overkomen dat mannen voor, tijdens of na de seks in slaap vielen?
![]()
quote:NOG een rede om voor de sex in slaap te vallen
Ik zal op een prettige en symphatieke manier proberen om hem wakker te krijgen. Eerst verkennen hoe vast hij slaapt beginnend met dicht tegen hem aan te gaan liggen en armen om hem heen te slaan. Reageert hij daar niet meteen op omdat hij erdoorheen slaapt dan haal ik mijn handen erbij om hem wakker zien te strelen. Slaapt hij daarnog doorheen..... dan zal ik niet uit de weg gaan om met mijn hoofd onder de dekens op zoek te gaan naar zijn gevoelige plekje.En zeker weten dat hij dan wakker wordt en dat helemaal niet erg vindt ook.
quote:Cool
Op maandag 11 februari 2002 04:51 schreef Otherside het volgende:[..]
Nou.....
Zo een heftige virtuele sexuele relatie was er nog niet tot standgekomen aangezien het zich nog gewoon hierop het forum afspeelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |