Ik vond de rol van Billy Bob Thornton echt prachtig. Zelden iemand zo'n zwaar relaxte rol zien spelen. Hij past perfect bij de stijl van de film, een echte film noir.
Er zit een aantal echt wonderschone scènes in, visueel gezien.
28 februari in de bioscoop.
quote:Ooit van sneak preview gehoord
Op zaterdag 09 februari 2002 23:00 schreef Purneaux het volgende:
Waar heb je die gezien? Lucky bastard.
quote:Jawel, maar ik woon in de rimboe, geen sneak previews hierzo.
Op zondag 10 februari 2002 01:12 schreef K3 het volgende:[..]
Ooit van sneak preview gehoord
quote:deze dus ook gezien in de sneak preview 2 weken geleden. Erg mooie film, zeker oscar waard.
Op zaterdag 09 februari 2002 22:55 schreef Arcee het volgende:
De jongste film van de Coen brothers (Fargo, The Big Lebowski, Oh Brother Where Art Thou) is The Man Who Wasn't There. Een zeer fraai geschoten film met een fantastische rol van Billy Bob Thornton. Het verhaal vond ik niet bijzonder boeiend, maar de film ziet er zo prachtig uit dat het je doet beseffen dat film toch in de eerste plaats een visueel medium is.Ik vond de rol van Billy Bob Thornton echt prachtig. Zelden iemand zo'n zwaar relaxte rol zien spelen. Hij past perfect bij de stijl van de film, een echte film noir.
Er zit een aantal echt wonderschone scènes in, visueel gezien.
28 februari in de bioscoop.
glg
Best Director 2001 Cannes hebben ze al in de wacht gesleept de directors Joel Coen en Ethan Coen.
Ik zie deze film als grote kanshebber voor een oscar in de categorie cinematography
ondanks dat andere kanshebbers zoals Amelie, Black Hawk Down, Lord of the rings, en Moulin Rouge in deze categorie veel meer populariteit genieten.
Ik heb The Man Who Wasn't There 2 weken terug in de Sneak Preview in Amsterdam gezien, een echte film noir, prachtig werkelijk briljant mooi geschoten.
Het verhaal zelf is goed, hoewel soms wat langdradig.
Good Looking Gobling
p.s. viel me wel op dat in sommige scenes de microfoon in beeld kwam...
glg
quote:Ik heb ze niet gezien, maar ik heb dan ook een divx rip gezien van een screener-dvd
In een ondertussen gesloten topic schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Vraagje : viel het jou niet op dat af en toe HEEL duidelijk de microfoon in beeld kwam? Met name in de kapperwinkel?!
Is dat nu expres gedaan? Je zag het overgens ook bij enkele andere scenes....ik begreep eerlijk gezegd niet de bedoeling ervan...
Bij DVD-versies zijn dat soort fouten vaak weggeknipt, terwijl je ze in de bioscoop nog vaak ziet zitten...
quote:Klopt, maar daar ben ik er niet 1 van.
Op dinsdag 19 februari 2002 16:09 schreef serano het volgende:
heb me laten vertellen dat er mensen zijn die van internet films downloaden...
quote:Inderdaad.
Op dinsdag 19 februari 2002 17:04 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Ik zie deze film als grote kanshebber voor een oscar in de categorie cinematographyprachtig werkelijk briljant mooi geschoten.
De mooiste scène vond ik die waar Thornton in close-up al rokend (uiteraard) ergens buiten in een straat staart... weet niet meer precies hoe 't was, trouwens. Echt een fantastisch shot vond ik dat.
quote:haha echt niet? wow...vreemd ja, want in de Sneak was het OVERDUIDELIJK zichtbaar meerdere malen (hele zaal zag het), maar blijkbaar had het geen doel...
Op dinsdag 19 februari 2002 20:48 schreef MadScientist het volgende:[..]
Ik heb ze niet gezien, maar ik heb dan ook een divx rip gezien van een screener-dvd
Bij DVD-versies zijn dat soort fouten vaak weggeknipt, terwijl je ze in de bioscoop nog vaak ziet zitten...
niet erg verder maar wel slordig :/
quote:Briljant mooi shot ja, maar bedenk dan maar eens dat in de jaren 60 zulke films dagelijks geschoten werden met zulke mooie beelden
Op woensdag 20 februari 2002 01:43 schreef Arcee het volgende:[..]
Klopt, maar daar ben ik er niet 1 van.
[..]Inderdaad.
De mooiste scène vond ik die waar Thornton in close-up al rokend (uiteraard) ergens buiten in een straat staart... weet niet meer precies hoe 't was, trouwens. Echt een fantastisch shot vond ik dat.
ik bedoel, waar zie je dat tegenwoordig nog
toch
glg
quote:hij is zoiezo errrrrrg mooi geschoten, het verhaal word juist op het einde beter (mijn mening) maar ik vond het begin tikkeltje aan de trage kant.
Op dinsdag 19 februari 2002 21:42 schreef Skull-splitter het volgende:
hij lijkt me echt briljant, maar moet nog even wachten...
Zwartwit films kunnen heel gemakkelijk mooi overkomen. Down By Law is ook een heel goede verfilming in zwartwit.
( Doorbraak film voor die acteur Roberto Benigni die maar liefst zeven oscar nominaties kreeg voor zijn film La vita e' bella. en volkomen terecht.
Ook de film 'pi' die de Sundance Film Festival Director's Award won (in 1998) is de moeite waard.
maargoed ik ben nu volkomen ontopic bezig maar aangezien de nadruk ligt op cinematography is het in die context geoorloofd.
glg
quote:zit er de elke week
Op zondag 10 februari 2002 01:12 schreef K3 het volgende:[..]
Ooit van sneak preview gehoord
in amsterdam that is... ( volgens kenners waar ze de meest culturele films draaien )
glg
quote:geheel mee eens....
Op woensdag 20 februari 2002 04:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
De kwaliteit gaat inderdaad rap achteruit.
De "cultfilm" begint helaas steeds meer in vergetelheid te raken..ZONDE!
glg
quote:ja und?
Op zondag 10 februari 2002 02:43 schreef SunChaser het volgende:
http://www.sneakpoint.nl/Zie er niks van terug.
glg
quote:Mwoah, kweenie, ik vind films van voor 1990 eik al oud.
Op woensdag 20 februari 2002 04:05 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Briljant mooi shot ja, maar bedenk dan maar eens dat in de jaren 60 zulke films dagelijks geschoten werden met zulke mooie beeldenik bedoel, waar zie je dat tegenwoordig nog
![]()
toch
glg
Ik ben er ff helemaal weg van, voel me echt wazig, terwijl ik hem de eerste keer best saai vond
Vooral dei berusting van de hoofdrol speler vond ik heel mooi, en zijn besef dat wanneer je je nooit eens ergens vooruit spreekt, dat gene doet waarvoor je staat, je netzo goed dood kunt zijn.
Het deed me wel denken aan het schilderij van Keith Haring `Silence = Death'
quote:sniekpunkt
Op woensdag 20 februari 2002 04:29 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
ja und?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 21-02-2002 11:12]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |