abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 februari 2002 @ 20:06:35 #26
331 Merel
Be here now.
pi_3165883
quote:
Op maandag 11 februari 2002 13:06 schreef Mr_Opel het volgende:
als je jezelf laat besnijden wordt je eikel ongevoelig, het ziet er niet uit
Wat is dat nou voor onzin?!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_3172377
even een test, ik had net een heel verhaal geschreven, maar omdat ik mijn account nog niet geactiveerd heb kon ik het niet plaatsen -> weg verhaal.

Mijn info volgt nader.

pi_3172580
Hier dan mijn verhaal,

ik heb/had ook last van een nauwe voorhuid, ik kan de penis gewoon wassen e.d., de vernauwing is niet ernstig.

Het vrijen kon ik niet met de eikel bloot, want als ik de voorhuid naar achteren had ging het naar een paar minuten veel pijn doen, en er ontstond een spaanse kraag.

Ben bij de uroloog geweest, die adviseerde besnijden, ik wist echter geen beslissing te nemen en heb dus tot op heden geen afspraak daarvoor gemaakt.

Ik had echter al eens gelezen van een bepaalde creme die in America veel wordt toegepast, als je op een zoekmachine als google.com " phimosis steroid cream " intikt krijg je verschillende verwijzingen.

Het blijkt dat zo'n 75% goed reageerd op het gebruik van deze creme.

Ik had zo'n verhaaltje uitgeprint en meegenomen naar mijn huisarts om te vragen of hij goed vond als ik de creme zou proberen.Hij vertelde dat hij hier net een cursus over had gehad, en deze creme alleen nog maar bij hele kleine kinderen had toegepast. Maar hij wou wel meewerken, dus ik kreeg een recept.

Deze zalf heeft mij zover geholpen dat ik nu kan vrijen met de eikel bloot zonder pijn en spaanse kraag, ook kan ik de hele dag mijn voorhuid naar achteren hebben zonder na 1 uur een spaanse kraag te krijgen.

Het besnijden heb ik dan ook maar links laten liggen.

Er is nog steeds wel een lichte vernauwing aanwezig, maar zolang ik zonder pijn met blote eikel kan vrijen e.d. maak ik mij daar niet druk om.

Wil je dit ook proberen vraag je dokter dan om de volgende creme: Dermovate creme, 0.05% clobetasol.

Het is heel goed mogenlijk dat je huisarts nog nooit heeft gehoord van deze behandeling, want deze is vrij nieuw in Nederland, in het buitenland wordt dit al jaren toegepast.

Laat je dus niet afschepen met een " ik weet het niet " het kan je namelijk een voorhuid schelen!! Dan maar naar een andere dokter.

Groeten en succes

Mike

pi_3172841
Journal of Urology 1999 Volume 162, Number 3, Pt 1: Pages 861-863,
September 1999.
Topical steroid treatment of phimosis in boys.
Chu CC, Chen KC, Diau GY
Department of Surgery,
Tri-Service General Hospital,
National Defense Medical Center,
Taipei, Taiwan,
Republic of China.

PURPOSE: We evaluate whether steroid application alone or retraction and hygiene are responsible for successful results in boys treated with topical steroids for phimosis.
MATERIALS AND METHODS: A prospective study was performed, which included a control group of 42 patients with phimosis seen at our outpatient department from January to June 1997. During that time we trained the parent to retract and clean the foreskin only. From July 1997 to June 1998 topical steroid cream was prescribed in addition to retraction and hygiene in 276 boys with phimosis. All cases were divided into 3 subgroups of asymptomatic, symptomatic and buried penis.

RESULTS: The response rate was greater than 95% in patients who received topical steroid treatment in addition to improved hygiene. Only 13 boys (less than 5%) had no response to steroid treatment. Of the control patients 23 (55%) had no response to gentle retraction and personal hygiene. There was a significant difference (p<0.001) in response rate between the study and control groups. However, the subgroup with a buried penis responded poorly to steroid, retraction and hygiene treatment. There was significant difference (p<0.001) in response rate between the buried penis and other steroid groups but no significant difference (p>0.05) in the control group.

CONCLUSIONS: Phimosis is a physiological condition in neonates due to natural adhesion between the foreskin and the glans. Chronic infection due to poor hygiene is responsible for most cases of childhood phimosis. Circumcision is the traditional treatment of choice for phimosis or unretractable foreskin, although it is not always desired by parents or surgeons. Topical steroid cream is an easy, safe and nonsurgical alternative for phimosis. However, boys with a buried penis are not good candidates for steroid treatment.

vrijdag 15 februari 2002 @ 14:27:45 #30
20625 Master_Jedi
You can be my Padawan
pi_3174528
quote:
Op maandag 11 februari 2002 13:06 schreef Mr_Opel het volgende:
als je jezelf laat besnijden wordt je eikel ongevoelig, het ziet er niet uit en de pijn achteraf, waarom zou je dat allemaal willen hebben, zodat het schoner is?? BIG BIG BULLSHIT, want iedere mongool kan z'n velletje 2/3 x per dag naar achter trekken om het schoon te maken, duzzzzzzzz
Vind ik dus jammer he, zulke ontwetende opmerkingen . De eikel wordt niet ongevoelig maar wat minder gevoelig. Dit heeft zo z'n voordelen . En even over de opmerking dat het er niet uitziet; Zo'n slurfje vel overschot hangend aan de eikel, da's zeker wel charmant...misschien voor Opel-rijders wel ja, maar we kennen die Kadett liefhebbers wel
Let's be real. Je wast niet 2 tot 3 keer per dag je handeltje. Het is inderdaad wat frisser als besneden-zijnde, althans zo wordt het wel ervaren
Do or Do Not, There Is No Try......
  vrijdag 15 februari 2002 @ 16:20:47 #31
19608 vooghel
onehundredandeighty!
pi_3176190
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 14:27 schreef Master_Jedi het volgende:

Vind ik dus jammer he, zulke ontwetende opmerkingen . De eikel wordt niet ongevoelig maar wat minder gevoelig. Dit heeft zo z'n voordelen . En even over de opmerking dat het er niet uitziet; Zo'n slurfje vel overschot hangend aan de eikel, da's zeker wel charmant...misschien voor Opel-rijders wel ja, maar we kennen die Kadett liefhebbers wel
Let's be real. Je wast niet 2 tot 3 keer per dag je handeltje. Het is inderdaad wat frisser als besneden-zijnde, althans zo wordt het wel ervaren

* vooghel is het helemaal eens met Master_Jedi en rijdt ook geen Opel
  vrijdag 15 februari 2002 @ 18:45:31 #32
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3177856
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 16:20 schreef vooghel het volgende:

[..]

* vooghel is het helemaal eens met Master_Jedi en rijdt ook geen Opel

* KOE ook..

Deze mongool kan nl _niet_ zijn velletje 2/3 x per dag naar achter trekken.
echt onmogelijk, niet te doen, ook niet door er hard aan te trekken ( )

Maar ik nuek niet!
  zaterdag 16 februari 2002 @ 10:27:18 #33
7469 voh
Now without pants!
pi_3183203
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 18:45 schreef KOE het volgende:
ook niet door er hard aan te trekken ( )
Eeeh

Ben dus blij dat ik dat nooit meer heb

Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_3184293
quote:
Op zondag 10 februari 2002 22:11 schreef voh het volgende:
Ben 4 maanden terug onder het mes gegaan. Eerste paar weken grof rotgevoel, uiteraard regelmatig wassen met lauw water en dergelijke, maar jesus, dat stond me echt tegen.

Eikel blijft namelijk ook heel erg gevoelig, en schuurt overal langs -- niet fijn

Maar achteraf ben ik echt tevreden, ben erg blij da'k het heb laten doen (was geen reden voor op medisch gebied; had een strakke voorhuid en prefereerde een besnijdenis)

De operatie btw, is prima, verdoving, je wordt wakker, alles klaar

En wat ik me dan afvraag... Hoe gaat masturbatie in z'n werk, zonder voorhuid? Klodder speeksel nodig? Glijmiddel?

Of werkt het nog als vanouds?

zaterdag 16 februari 2002 @ 14:20:41 #35
7469 voh
Now without pants!
pi_3184606
Naja, dat veranderd niet zoveel, denk ik. In ieder geval niet bij mij, maar dat kan bij anderen ook weer anders zijn..
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
  zaterdag 16 februari 2002 @ 17:10:48 #36
20625 Master_Jedi
You can be my Padawan
pi_3185883
quote:
Op zaterdag 16 februari 2002 13:40 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En wat ik me dan afvraag... Hoe gaat masturbatie in z'n werk, zonder voorhuid? Klodder speeksel nodig? Glijmiddel?

Of werkt het nog als vanouds?

Werkt gewoon als vanouds. De eikelrand wordt nu alleen niet meer 'gemasseerd' door de voorhuid maar door direkt kontakt met de hand. En met wat spuug of glijmiddel is het altijd lekkerder, ook als je wel de voorhuid nog hebt
Do or Do Not, There Is No Try......
  zondag 17 februari 2002 @ 01:51:31 #37
2503 Vuurvos
Een Vurig Vosje
pi_3191386
HEt onderwerp is al eerder ter sprake gekomen, ook icm de "spaanse kraag"

Ja, het doet pijn, en een ieder die anders vertelt lult uit zijn nek, maaaarrr... in het geval van een medische ingreep wordt het afaik nooit zonder iig plaatselijke verdoving gedaan (als kan je meestal ook wel kiezen voor een volledige KO - Ik kan me iig goed voorstellen dat je absoluut niet bij je positieven wil zijn als ze daar mee aan de slag gaan (Deze angsthaas koos dus voor de total KO)) Afhankelijk van hoe snel je normaal al geneest van wondjes (ik vrij snel) is het na een weekje al weer heel goed te doen.

Achteraf ben ik maar wat blij dat het gelazer voorbij is. Het is even doorbijten, en in de aanloop naar de ingreep zal je je niet erg behagelijk voelen, maar uiteindelijk heb je zelf ook dat gevoel van opluchting.

Overigens hoeft in sommige gevallen niet de volledige voorhuid weggenomen te worden. Ik denk dat dat de gewenning er aan wel wat makkelijker maakt. Maar je kan het beter nu doen dan er nog eens gezellig een paar jaar mee wachten. Het wordt er echt niet makkelijker op, hooguit de noodzaak groter

Better to have loved and lost then never loved at al... yeah right.
  zondag 17 februari 2002 @ 02:14:08 #38
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3191562
quote:
Op zondag 17 februari 2002 01:51 schreef Vuurvos het volgende:
(als kan je meestal ook wel kiezen voor een volledige KO - Ik kan me iig goed voorstellen dat je absoluut niet bij je positieven wil zijn als ze daar mee aan de slag gaan (Deze angsthaas koos dus voor de total KO))
Hm, eigenlijk ben ik banger voor dat volledige KO..

Ben 3 jaar terug voor de laatste keer geopereerd (oor half eraf gehaald en weer aangenaaid) en daarna leek ik wel gek toen ik net wakker werd.. ik wist niet meer wat, waar of wie ik was dat half uur en dat wil ik nooit meer meemaken..

En dan ben ik ook nog eens heel erg bang geworden voor het mislukken van zo'n operatie (die vorige is ook mislukt, maar dat had hier niets mee te maken)

Wat als ze per ongeluk te ver door knippen, wat als er iets anders verkeerd gaat?

Maar plaatselijke verdoving wil ik ook niet..

En hoe zit dat met dat lidtekenweefsel oid?
Waar komt dat dan te zitten?
Is dat goed te zien?

Zucht.. waarom zit dat vel er eigenlijk..

Maar ik nuek niet!
  zondag 17 februari 2002 @ 02:21:28 #39
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_3191624
De huid van je lul is zo dun dat er geen littekenweefsel kan ontstaan omdat het bindweefsel ontbeert, althans op de plek waar ze gaan snijden. Littekenweefsel ontstaat grotendeels bij de gratie van passiviteit, en passief is een lul nu eenmaal niet (ook als je niet sexueel actief bent, hij wordt passief bewogen door lopen, zitten, staan, nachtelijke erecties), het wordt als 't ware in vorm gekneedt voordat het zich kan vormen. Dat is het minste van je problemen, geloof me. Gewoon doen, de problemen die je nu hebt met een voorhuid die je ergert vallen in het niet bij het geen voorhuid hebben, ook al spreekt hier geen ervaringsdeskundige an sich, maar wel iemand die beroepsmatige ervaring heeft met onbesneden lullen en de vellerige tegenhangers ervan.

Overigens, plaatselijke verdoving is aan te raden, weet je waarom? Je gaat niet flippen na afloop, zeker niet na je nare ervaring met algehele anaesthesie, bovendien kun je lekker muziek luisteren op je walkman.

Ben te zaai voor een signature
  zondag 17 februari 2002 @ 02:40:59 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_3191740
quote:
Op zondag 10 februari 2002 22:11 schreef voh het volgende:
Ben 4 maanden terug onder het mes gegaan. Eerste paar weken grof rotgevoel, uiteraard regelmatig wassen met lauw water en dergelijke, maar jesus, dat stond me echt tegen.
Ik ook ongeveer 4 maanden geleden. Het is nou nog steeds niet helemaal genezen, maar dat komt omdat er een andere complicatie bij op is getreden (en ik moet er eens gewoon met m'n klauwen vanaf blijven ). De hechtingen gingen er ook te vroeg uit (maar dat vond ik niet erg, want die doen het meeste pijn).
quote:
De operatie btw, is prima, verdoving, je wordt wakker, alles klaar
Ik werd plaatselijk verdoofd, volgens mij is dat ook de wat meer gangbare methode juist omdat volledige narcose zoveel problemen oplevert. Voor de topicopener: dat is het enige pijnlijke van die operatie, drie prikken in de rand van waar je buik overgaat in je jongeheer. En rondwroeten wat die dokter deed, *ril*. Het half uur / drie kwartier daarna ga je absoluut het meest vreemde van je hele leven meemaken, maar pijn doet het allang niet meer. Ook overdag voel je het maar heel nauwelijks. Alleen moet je verwachten dat je de eerste twee weken regelmatig wakker wordt 's nachts wanneer je een erectie krijgt. Voor de rest loont het echt om het te doen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 17 februari 2002 @ 03:40:44 #41
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3192139
quote:
Op zondag 17 februari 2002 02:40 schreef speknek het volgende:
De hechtingen
Ow, dus je wordt ook nog eens genaaid..
Maar ik nuek niet!
  zondag 17 februari 2002 @ 17:58:08 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_3197676
Ja en je gaat het niet lekker vinden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 17 februari 2002 @ 21:58:37 #43
15621 Nuke
Kaboom.... :)
pi_3201292
Nou, ik blijf erbij... als er geen medische reden voor is zou ik het echt nooit laten doen...

Waarom? Nou, als het echt "hygiënischer" zou zijn... waarom is in de loop van de tijd dankzij evolutie dat hele voorhuidje niet simpelweg verdwenen?

Wat ik nou echt ranzig vind zijn mensen met van die dikke zwarte randen onder hun nagels... okay, ze zouden hun nagels uit kunnen trekken, of hun vingers amputeren... maar zeg nou zelf, gewoon goed wassen en er is niks "aan de hand"

Insert lame signature here.....
  zondag 17 februari 2002 @ 22:27:45 #44
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3201786
quote:
Op zondag 17 februari 2002 21:58 schreef Nuke het volgende:
Nou, ik blijf erbij... als er geen medische reden voor is zou ik het echt nooit laten doen...

Waarom? Nou, als het echt "hygiënischer" zou zijn... waarom is in de loop van de tijd dankzij evolutie dat hele voorhuidje niet simpelweg verdwenen?

Ik wil er niet alleen maar meer over weten omdat het hygiënischer zou zijn maar ook omdat het soms flink pijn kan doen..

Dus als dat op te lossen is met 1 maandje pijn en daarna nooit meer......

Maar ik nuek niet!
  zondag 17 februari 2002 @ 22:28:26 #45
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3201798
quote:
Op zondag 17 februari 2002 17:58 schreef speknek het volgende:
Ja en je gaat het niet lekker vinden.
Daar was ik al bang voor
Maar ik nuek niet!
  zondag 17 februari 2002 @ 22:39:41 #46
22647 Dulle
dit account is dood.
pi_3201978
quote:
Op zondag 17 februari 2002 22:27 schreef KOE het volgende:

[..]

Ik wil er niet alleen maar meer over weten omdat het hygiënischer zou zijn maar ook omdat het soms flink pijn kan doen..

Dus als dat op te lossen is met 1 maandje pijn en daarna nooit meer......

dat is t ook.......ik was pas 5 met de operatie dus veel weet ik er niet meer van.........maar ik kan me de avonden op de wc in diepe pijn nog herinneren als gisteren terwijl ik van de operatie + dagen erna niks meer afweet......nu zal ik het wel wat extremer hebben gehad als jou anders liep jij niet nog gewoon rond nu.....
Natalie Portman = Beauty Queen
  maandag 18 februari 2002 @ 10:12:28 #47
15621 Nuke
Kaboom.... :)
pi_3205071
quote:
Op zondag 17 februari 2002 22:27 schreef KOE het volgende:
Okay, dat zeg ik ook.... als er een medische reden voor is dan is het een andere zaak... maar zoals sommige volken het sowieso altijd laten doen, dat vind ik net zo primitief als vrouwenbesnijdenis.
Insert lame signature here.....
  maandag 18 februari 2002 @ 10:19:37 #48
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3205145
quote:
Op maandag 18 februari 2002 10:12 schreef Nuke het volgende:

dat vind ik net zo primitief als vrouwenbesnijdenis.

Ja, maar vrouwenbesnijdenis is gewoon zware mishandeling (en dat is nog zacht uitgedrukt)
quote:
Op zondag 17 februari 2002 22:39 schreef Dulle het volgende:

[..]

dat is t ook.......ik was pas 5 met de operatie dus veel weet ik er niet meer van.........maar ik kan me de avonden op de wc in diepe pijn nog herinneren als gisteren terwijl ik van de operatie + dagen erna niks meer afweet......nu zal ik het wel wat extremer hebben gehad als jou anders liep jij niet nog gewoon rond nu.....

Ai

Ik heb het idd niet zó erg, en al helemaal niet in 'normale' toestand.

Maar ik nuek niet!
pi_3231771
het doet even pijn maar je hebt de rest van je leven nergens meer last van.
En het bevordert de sex en wat voor fuctie heeft de voorhuid eigenlijk ik weet het ook niet.
EN het is veel schoner als je naar de WC gaat er blijven geen druppels hangen.
pi_3233488
het idee alleen al... au:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')