abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3088080
* Icarusje knoopt en bouwt met wat hij aan takken kan vinden en binnen een uurtje heeft hij een plateautje waar hij wel op kan slapen. Hij zoekt wat bladeren en maakt een bedje voor zichzelf waarop het vervolgens in slaap valt.
Vliegen tot je er bij neer valt
pi_3093538
* Op het moment dat de eerste vogel beginnen te fluiten komt er beweging in de oude eik. De jongeman die er de nacht heeft doorgebracht rekt zich uit en staat op. Hij klimt de boom uit en met enkele lenige bewegingen staat hijw eer op de vast aarde. Hij loopt naar een stroompje alwaar hij zich een beetje opfrist. Aan de overzijde staan twee reeën te drinken en even verderop spetteren een stel jonge eendjes vrolijk in het rond. De jongeman hoort knorrende geluiden, hij draait zich om maar ziet geen wilde zwijnen aan komen lopen. Het geknor houd weer op, maar voordat de jongeling wat anders heeft kunnen doen begint het weer. Het is zijn buik.

Ik moet wat zien te vinden om te kunnen eten, zegt hij bij zichzelf. Hij loopt door het bos en hoe goed hij ook zoekt, meer dan een enkele bes en een iets te oud beukenootje kan hij niet vinden.

Dan moet ik maar weer richting het dorpHij kijkt nog een keer in de rondte of er echt niks te eten is en vertrekt dan richting het dorp. Hi jziet zijn oude slijterij en het VTC. De twee dingen die voro hem een geschiedenis hebben. De één een wat betere dan de ander. Hij moet toch wat eten en besluit om dan maar richting het VTC

pi_3093685
* Icarusje klimt met zijn buit zijn huis in en gaat er daar lekekr van genieten.

Eetsmakelijk Fok!Eiland

vrijdag 8 februari 2002 @ 14:20:48 #4
21320 Duif
Wat nou vredesduif?
pi_3093749
* Duif fladdert wat rond in het bos en komt uiteindelijk aan bij een grote boom, waar hij een luid gesmikkel uit hoort komen.

Een boom die smakt? Daar wil ik het fijne wel van weten.*

* Duif fladdert richting het geluid.

* vertaalt uit het duifs

roekoe koekeroe
pi_3096737
Hee een duif

* Icarusje breekt een stukje van een croissantje af en legt dat op zijn hand. Het beestje komt nieuwsgerig dichterbij, maar zorgt dat hij buiten bereik van Icarusje blijft.

Wat heb je mooie veren, je ziet er prachtige uit, wil je geen stukje brood?

* De duif lijkt er wat van te begrijpen, hij pitk het boord uit Icarusjes hand en loopt dan snel weer een eindje weg.

pi_3144557
* Icarusje heeft zich de laatste tijd in leven weten te houden door het zoeken van flink wat bessen en noten, maar de grootste vororaad in de buurt van zijn hutje is nu op en om genoeg energie te verzamelen voor het afbouwen van zijn hut zal hij toch wat beters moeten eten. Hij klimt uit de boom en berkent de omgeving.
pi_3263333
* Icarusje zit mn zn verdiende geld te luieren in zijn boomhutje. Het zonnetje staat hoog aan de hemel en de lucht is blauw. Het dak is ondertussen af dus dat geeft bescherming tegen de directe hitte van de zon. Icarusje zit te denken wat hij nu verdermoet in zijn nieuwe leventje, geld is er, een huis is er en het eten vinden lukt ook steeds gemakkelijker.

Bingo! Ik heb het, ik moet iets gaan doen om mijn tijd door te komen. Maar wat....

* Icarusje zit te denken en kijkt wazig voor zich uit.

Die drankhandel werd niks, verkoop is niks voor mij, ik moet iets met mn handen doen....

* Icarusje besluit om nog 1 nachtje erover te slapen.

Misschien heb ik morgen een idee

pi_3276613
* Icarusje heeft de hele dag zitten denken en heeft een geschikt karweitje voor zichzelf in zijn nieuwe leven bedacht: Hij gaat zijn diensten aanbieden in de rachtige tuinen waar hij laatst was. Dat is echt wat voor hem.
pi_3387298
* Tamea en Icarusje komen aanlopen bij het boomhuis van Icarusje en klimmen naar binnen

Kijk, hier is het dus. Een simpele maar toch zeer fijne plek om te leven. Het enige is dat ik geen stromend water in huis heb en mn elektriciteit werkt nog niet helemaal lekker. Maar de koelkast doet het. Zin in wat drinken?

pi_3387334
Ja lekker.

* Tamea kijkt in het rond

Wow dit is wel de meest luxueuze boomhut die ik ooit gezien heb.

pi_3387449
* Icarusje schenkt twee baco's en en nesteld zich op de bank.

*Proost!*

Ja, het is hier inderdaad lekker luxe, leek me wel fijn.

pi_3387485
Dankjewel Icarusje

Mooie bank trouwens

* Tamea gaat ook gezellig zitten.

Hoe ben jij eigenlijk op dit eilandje terecht gekomen?

pi_3387528
Nou, ja hoe kom ik hier...

Ik kwam hier toevallig met een vakantie en toen ben ik een beetje, euh... een beetje boel, blijven hangen. Toen heb ik een slijterij geopend, maar dat werd niks. Daarna heb ik dit huis gebouwd en nu woon ik lekker hier. Het bevalt me erg goed.

Waar woon jij eigenlijk, nu je neit meer in equilans toren woont?

pi_3387540
Ehn nergens eigenlijk. Ik durf niemand om een logeerplekje te vragen, ken hier eik niemand erg goed. Ik heb de laatste paar dagen op het strand geslapen. Erg mooi met al die sterren, maar wel een beetje koud.
pi_3387609
Ow, das niet zo fijn. Straks wordt je nog verkouden enzo.

Je mag hier wel blijven slapen Ik heb nog wel een plekje in mn huisje voor je.

Lijkt het je wat?

pi_3387655
Ja graag.

* Tamea is verrast door het aanbod van Icarusje en weet verder even niks uit te brengen, dus neemt ze maar een slok van haar bacootje. Te snel, want meteen verslikt ze zich...

*proest*hoest*

pi_3387708
Tamea, gaat het.

Rustig aan hoor, je bent te mooi om te stikken in een bacootje

* Icarusje schenkt de glazen bij en neemt nog een slok.

Ik vind het wel gezellig, iemand in huis. Dan ben ik niet altijd zo alleen

pi_3387746
Mooi?

* Tamea lult weer snel weer overheen.

Ja het lijkt mij ook wel gezellig met z'n 2-en. Bovendien kunnen we dan uit gaan zoeken hoe het zit met die zwarte vlek.

pi_3387763
Ja, mooi

* Icarusje kijkt naar Tameas ogen

Zullen we trouwens naar bed gaan? Morgen gaat de zon vroeg weer op.

pi_3387779
OK. Waar wil je me hebben? Heb je een extra matras?
pi_3387809
Sorry, ik heb op het moment alleen een twee persoonswaterbed. Ook niet verkeerd toch?

Neehoor

* Tamea en Iacrusje kruipen in bed en vallen spoedig in slaap.

pi_3396670
* De hele dag hebben Tamea en Icarusje samen doorgebracht. Ze zijn nog even bij de zwarte plek wezen kijken, maar hebben niks nieuws ontdekt. Nu zitten ze gezellig in de boomhut te eten.
pi_3397112
Gezellig he, dat huisje van mij.

Zo, dat smaakte goed.

Zin in een kopje koffie?

pi_3397141
Ja lekker. Met suiker alsjeblieft.
pi_3397241
* Icarusje loopt naar zn keukentje en komt terug met twee kopjes koffie.

Alsjeblieft

Heb je nog zin om wat te gaan doen vanavond? OF zullen we lekker hier blijven?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')