Ik moet wat zien te vinden om te kunnen eten, zegt hij bij zichzelf. Hij loopt door het bos en hoe goed hij ook zoekt, meer dan een enkele bes en een iets te oud beukenootje kan hij niet vinden.
Dan moet ik maar weer richting het dorpHij kijkt nog een keer in de rondte of er echt niks te eten is en vertrekt dan richting het dorp. Hi jziet zijn oude slijterij en het VTC. De twee dingen die voro hem een geschiedenis hebben. De één een wat betere dan de ander. Hij moet toch wat eten en besluit om dan maar richting het VTC
Eetsmakelijk Fok!Eiland
Een boom die smakt? Daar wil ik het fijne wel van weten.*
* Duif fladdert richting het geluid.
* vertaalt uit het duifs
* Icarusje breekt een stukje van een croissantje af en legt dat op zijn hand. Het beestje komt nieuwsgerig dichterbij, maar zorgt dat hij buiten bereik van Icarusje blijft.
Wat heb je mooie veren, je ziet er prachtige uit, wil je geen stukje brood?
* De duif lijkt er wat van te begrijpen, hij pitk het boord uit Icarusjes hand en loopt dan snel weer een eindje weg.
Bingo! Ik heb het, ik moet iets gaan doen om mijn tijd door te komen. Maar wat....
* Icarusje zit te denken en kijkt wazig voor zich uit.
Die drankhandel werd niks, verkoop is niks voor mij, ik moet iets met mn handen doen....
* Icarusje besluit om nog 1 nachtje erover te slapen.
Misschien heb ik morgen een idee
Kijk, hier is het dus. Een simpele maar toch zeer fijne plek om te leven. Het enige is dat ik geen stromend water in huis heb en mn elektriciteit werkt nog niet helemaal lekker. Maar de koelkast doet het. Zin in wat drinken?
*Proost!*
Ja, het is hier inderdaad lekker luxe, leek me wel fijn.
Mooie bank trouwens
* Tamea gaat ook gezellig zitten.
Hoe ben jij eigenlijk op dit eilandje terecht gekomen?
Ik kwam hier toevallig met een vakantie en toen ben ik een beetje, euh... een beetje boel, blijven hangen. Toen heb ik een slijterij geopend, maar dat werd niks. Daarna heb ik dit huis gebouwd en nu woon ik lekker hier. Het bevalt me erg goed.
Waar woon jij eigenlijk, nu je neit meer in equilans toren woont?
Je mag hier wel blijven slapen Ik heb nog wel een plekje in mn huisje voor je.
Lijkt het je wat?
* Tamea is verrast door het aanbod van Icarusje en weet verder even niks uit te brengen, dus neemt ze maar een slok van haar bacootje. Te snel, want meteen verslikt ze zich...
*proest*hoest*
Rustig aan hoor, je bent te mooi om te stikken in een bacootje
* Icarusje schenkt de glazen bij en neemt nog een slok.
Ik vind het wel gezellig, iemand in huis. Dan ben ik niet altijd zo alleen
* Tamea lult weer snel weer overheen.
Ja het lijkt mij ook wel gezellig met z'n 2-en. Bovendien kunnen we dan uit gaan zoeken hoe het zit met die zwarte vlek.
* Icarusje kijkt naar Tameas ogen
Zullen we trouwens naar bed gaan? Morgen gaat de zon vroeg weer op.
Neehoor
* Tamea en Iacrusje kruipen in bed en vallen spoedig in slaap.
Zo, dat smaakte goed.
Zin in een kopje koffie?
Alsjeblieft
Heb je nog zin om wat te gaan doen vanavond? OF zullen we lekker hier blijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |