Als je de drie concerten van Live hebt gemist vorig jaar oktober in Rotterdam, dan is jouw kans de band live aan het werk te zien. Wees er wel snel bij, want één ding is zeker, de kaartverkoop zal als een speer gaan.
LIVE + SUPPORT ACT
Donderdag 16 en vrijdag 17 mei 2002
Heineken Music Hall - Amsterdam Zuidoost
Aanvang: 20.00 uur
Entree: ¤ 33,- (exclusief servicekosten)
De kaartverkoop voor dit concert begint zaterdag 9 februari om 10.00 uur.
Mijn dag kan niet meer stuk!!!!!
Dag daarna begint pinkpop,dus de kans dat ze daar zoals eerder al eens vermeld de zaterdag gaan afsluiten,wordt steeds waarschijnlijker!!
Hmh is echt een topzaal,niet te groot,goede sfeer,goede akoestiek,ik heb er echt zin in
quote:Yes, they were really selling the drama.
Op donderdag 07 februari 2002 12:59 schreef pulse80 het volgende:
De laatste cd vond ik drama. Live is niet meer wat het was helaas.
* Forumpi is zich ervan bewust dat dit wel een heel flauw woordgrapje is.
quote:JAAAAAAA en hou ze dan daar, gijzel ze, laat ze er nooit meer weg dan komen ze zeker niet naar Belgenland
Op donderdag 07 februari 2002 12:32 schreef SHARKYKING het volgende:
Live aan het werk in HMH -vervolg-
Ed Kowalczyk, Chad Taylor, Patrick Dahlheimer en Chad Gracey. Vier namen die de rockmuziek compleet op haar kop hebben gezet. Ingewijden waren jarenlang toegetreden tot de wereld van Live. Maar met de cd The Distance To Here ging ook het grote publiek voor de bijl voor de heftige songs van Live.Als je de drie concerten van Live hebt gemist vorig jaar oktober in Rotterdam, dan is jouw kans de band live aan het werk te zien. Wees er wel snel bij, want één ding is zeker, de kaartverkoop zal als een speer gaan.
LIVE + SUPPORT ACT
Donderdag 16 en vrijdag 17 mei 2002
Heineken Music Hall - Amsterdam Zuidoost
Aanvang: 20.00 uur
Entree: ¤ 33,- (exclusief servicekosten)De kaartverkoop voor dit concert begint zaterdag 9 februari om 10.00 uur.
Mijn dag kan niet meer stuk!!!!!
Dag daarna begint pinkpop,dus de kans dat ze daar zoals eerder al eens vermeld de zaterdag gaan afsluiten,wordt steeds waarschijnlijker!!
Hmh is echt een topzaal,niet te groot,goede sfeer,goede akoestiek,ik heb er echt zin in
quote:Ik ook!
Op donderdag 07 februari 2002 22:34 schreef TearSong het volgende:
heb alweer 2 kaarten gereserveerd...heb er zin in!
quote:Bij de fanclub als je lid bent. Ik niet dus moet morgen maar in de rij gaan staan
Op vrijdag 08 februari 2002 13:40 schreef Sjimmie het volgende:
Waar kun je al reserveren dan?
quote:lid worden van de fanclubvoor een volgende keer.
Op vrijdag 08 februari 2002 15:05 schreef snellejelle het volgende:
Ikke wil! Morgen ochtend kaartjes kopen duz........! Hier in Breda is het vast niet zo druk.....hoop ik!
quote:en dat was bij een zaal waar ruim 2 keer zoveel mensen in kunnen
Op vrijdag 08 februari 2002 21:43 schreef SHARKYKING het volgende:
Reken er maar niet op dat het volgende week nog kan,de vorige keer was ik er 45 minuten na opening van de verkoop en ik kon alleen nog maar kaartjes krijgen voor de 2de ring,de rest was al helemaal weg en een anderhalf uur later ofzo waren beide concerten al uitverkocht
quote:* madcap ook
Op zaterdag 09 februari 2002 10:54 schreef calvobbes het volgende:
* calvobbes is van de partij op vrijdag 17 mei
Hier in Middelburg was het niet druk op het postkantoor...
ik kwam er om kwart voor tien en was als tweede aan de beurt
word een druk weekje...
zondag of maandag Supertramp...woensdag Roger Waters en vrijdag Live
Waarschijnlijk kan ik dan niet!!
Iemand die 2 kaarten van vrijdag wil ruilen met me? (Evt. kleine bijbetaling)
quote:so...da's weer rap gegaan dan
Op zaterdag 09 februari 2002 12:46 schreef Mycroft het volgende:
..........vrijdag was al uitverkocht ........
weet iemand een site waar je een beetje uptodate kan zien welke concerten er zijn uitverkocht
quote:Als die weer bereikbaar is:
Op zaterdag 09 februari 2002 12:49 schreef madcap het volgende:[..]
so...da's weer rap gegaan dan
weet iemand een site waar je een beetje uptodate kan zien welke concerten er zijn uitverkocht
Daar zie je direct de batabase van Ticketservice!!! Die info gebruik ik ook voor m'n eigen site. Helaas is die ticketsite nog niet betrouwbaar tijdens drukke voorverkopen, slaat gauw dicht ivm drukte
edit: toch al bereikbaar, vrijdag uitverkocht, voor donderdag nog wel kaarten te krijgen --> http://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=2439
quote:Kijk zo iets zocht ik
Op zaterdag 09 februari 2002 13:05 schreef calvobbes het volgende:.......handige info.........
quote:En ook een donderdag is reeds uitverkocht
Op zaterdag 09 februari 2002 13:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
Als die weer bereikbaar is:
Daar zie je direct de batabase van Ticketservice!!! Die info gebruik ik ook voor m'n eigen site. Helaas is die ticketsite nog niet betrouwbaar tijdens drukke voorverkopen, slaat gauw dicht ivm drukte
edit: toch al bereikbaar, vrijdag uitverkocht, voor donderdag nog wel kaarten te krijgen --> http://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=2439
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |