Wie weet of dat mooie pianostuk van de reclame Werken bij het Rijk, een bestaand stuk is of van een bepaalde componist (zodat ik ff kan downloaden, hihi)
Wie o wie?
quote:Helaas, deze is dicht, vol...
Op woensdag 06 februari 2002 18:56 schreef calvobbes het volgende:
Probeer het topic Het 'Welk-muziekje-zit-in-deze-reclame?'-topic eens
Maar ik weet het goed gemaakt, we maken hier wle Deel 2 van aangezien deze nog niet gemaakt is...
"er is bier en er is grolsch"op z'n mooi amerikaans accent
en die 2 gasten zijn die ook nog bekent? of zijn dat een stelletje amateurs
Succes!
quote:Verrek da's handig. Bedankt
Op woensdag 06 februari 2002 19:52 schreef Parel het volgende:
http://tvmuziek.av-info.nl/ Misschien heb je er wat aan als je een liedje van de tv zoekt.Succes!
quote:Leuke site! Nu weet ik ook waar dat muziekje van die Twisted Jeans van Levi reclame van is
http://tvmuziek.av-info.nl/ Misschien heb je er wat aan als je een liedje van de tv zoekt.Succes!
Die van Martini staat er helaas niet bij.. T kan ook Bacardi geweest zijn trouwens! Is er iemand hier die t wel weet??
quote:Of deze, van de Ster zelf:
http://tvmuziek.av-info.nl/ Misschien heb je er wat aan als je een liedje van de tv zoekt.
je hoort een zelfde soort muziekje als in de vorige reclames, alleen spreekt een meisje iets frans eroverheen, en dat regeltje gaat het mij om. Iets Frans dus, en het eindigt op 'galaxy' (geweldig gaaf uitgesproken als gaaalaksì)
Wie ? Wat ? Hoe ?
quote:Deze misschien?: Brigitte Bardot; Contact.
Op vrijdag 08 februari 2002 11:01 schreef VerbodenAppel het volgende:
het muziekje in de nieuwe Zon-reclame, Zon2 oid. ?je hoort een zelfde soort muziekje als in de vorige reclames, alleen spreekt een meisje iets frans eroverheen, en dat regeltje gaat het mij om. Iets Frans dus, en het eindigt op 'galaxy' (geweldig gaaf uitgesproken als gaaalaksì)
Wie ? Wat ? Hoe ?
quote:Struggle For Pleasure van Wim Mertens
Op woensdag 06 februari 2002 18:55 schreef nlco het volgende:
Ha,Wie weet of dat mooie pianostuk van de reclame Werken bij het Rijk, een bestaand stuk is of van een bepaalde componist (zodat ik ff kan downloaden, hihi)
Wie o wie?
Kun je emailadres opzoeken. Kun je je vraag heensturen, krijg je vrij snel antwoord.
ohOola =)
Ik zie steeds die Agis Verzekeringen reclame langskomen lately. Jeweetwel, die ene met die boot die door 't zand vaart in de woestijn. Nou zit daar een erg fijn nummer onder, die je ook kan horen op www.agisweb.nl. En ik weet niet hoe het nummer heet.. oh help mij uit de brand!
dat je al die shots van de natuur ziet, met daaronder de hele tijd
beleg in aarde, beleg in water, beleg in dit, beleg in dat, etc etc
die zoek ik ondertussen al 14 maanden ofzo
edit:
nm, heb hem al dankzij bovenstaande mensen ! :-)
Merk Wereld Natuurfonds Titel Sarabande uit Saul van Handel
Titel van de spot Beleg in een echt groeifonds Uitvoerende
Omschrijving Extra info ook bekend als 'Theme from Barry Lyndon'
quote:Was net op zoek naar dat nummer (heb zo m'n bronnen
Op vrijdag 08 februari 2002 11:34 schreef MilDo het volgende:[..]
Struggle For Pleasure van Wim Mertens
quote:is 't niet (met gevaar van de woede van de echte kenner
Op woensdag 06 februari 2002 19:41 schreef werkeend het volgende:
welke gitarist is het die de grolsch reclame doet?"er is bier en er is grolsch"op z'n mooi amerikaans accent
en die 2 gasten zijn die ook nog bekent? of zijn dat een stelletje amateurs
quote:vind ik ook erg lekker klinken, maar zou het ook kunnen dat dat fragment/nummer speciaal voor die reclame geschreven is?
Op zondag 10 februari 2002 01:43 schreef Spaceface het volgende:
Ik zie steeds die Agis Verzekeringen reclame langskomen lately. Jeweetwel, die ene met die boot die door 't zand vaart in de woestijn. Nou zit daar een erg fijn nummer onder, die je ook kan horen op www.agisweb.nl. En ik weet niet hoe het nummer heet.. oh help mij uit de brand!
liedje gaat iets van aloo deelee de loo de lee lalalaaaalalalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |