abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195302
Van de BB-site (overzicht dag 18):
quote:
Bart is vanmorgen op vrijersvoeten en stapt de kamer van Sabine binnen. Hij maakt haar wakker, maar dat vindt ze niet erg. Bart kan duidelijk een paar potten breken, want ze kijkt hem lief aan. Bart blijft even babbelen en graait ineens, overmoedig geworden, bij Sabine onder de dekens. Dát had hij beter niet kunnen doen. Zijn vergoeielijkende: “Kouwe handjes heb ik, hè?”, komt behoorlijk knullig over. Hmm. Bart smeert ‘m maar snel naar de eettafel. Daar gaat hij wat voor zich uit zitten staren.

zie http://www.big-brother.nl/MainInterface/Quick/quick.cfm

------------------
Niemand hoeft alleen maar goed of slecht te zijn....

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 03 Oktober 1999).]

zondag 3 oktober 1999 @ 16:19:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_195303
Wat een SUKKEL!!

Eerst loopt hij aan iedereen te vertellen dat hij Sabine zo leuk vindt, BEHALVE aan haar zelf (lijkt me toch wel essentieel).

Dan zegt hij "Nah, 'k vin der alleen maar leuk hoor", op een moment (aan tafel geloof ik) dat hij als grote vent gewoon kan toegeven dat-ie haar wel ziet zitten.

En vervolgens dan blijkbaar een Grabbelton act. Nee Bart, zo werkt dat niet.

zondag 3 oktober 1999 @ 16:19:00 #3
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195304
Hier gaat nog eens een goeie Teleac cursus "Hoe versier ik (niet)" van gemaakt worden.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_195305
OH Geweldig!
Ik hoop dat het uitgezonden wordt. Kijk, we moeten nog veel meer van dit soort geflipte versierpogingen zien van lieden die zich niet weten te gedragen en wanhopig op zoek zijn naar "liefde".
Life sucks(...)
And then you die...
pi_195306
't is in iedergeval een stuk boeiender dan die apen.
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
  zondag 3 oktober 1999 @ 19:17:00 #6
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_195307
Zo'n blauwtje was het dus niet zoals jullie vanavond hebben kunnen zien
pi_195308
Maar wat er onder die deken gebeurde was op zaterdag-avond. De kouwe klauwen waren van zondag-ochtend.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_195309
Toch wel interessant wat er net in de zondaguitzending gebeurde; Sabine en Bart samen in bed, verscholen onder een dekbed. Ik neem aan gebeurd voor bovenstaand berichtje (dat was nl. vanochtend). Werpt misschien een iets ander beeld op de hele zaak; Sabine die Bart de hele tijd naar zich toe laat komen, maar op 't laatste moment weer afwijst.....

(ik zie na plaatsing dat er vrijwel gelijktijdig nog 2 postings over zijn toegevoegd)

pi_195310
Blauwtje?

Heeft niet echt veel invloed gehad...
Met z'n tweeën onder de dekens... wat zou daar gebeuren?

WAR IS PEACE
FREEDOM IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
pi_195311
Sabine maakt Bart helemaal gek!

aantrekken
afstoten
aantrekken
afstoten
aantrekken
....

Zou ze dat expres doen?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_195312
Niet echt een blauwtje dus, he? Zie zondagavonduitzending....
  zondag 3 oktober 1999 @ 19:31:00 #12
244 Barbarella
Soms hier...
pi_195313
Volgens mij liet Bart gewoon zijn postzegelverzameling aan Sabine zien. Sabine interesseert zich namelijk voor alles....

Ik vond dat andere stelletje ook niet wat hoor....ik was net aan het eten...

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_195314
Nogmaals, ik geloof dat wat V. in de uitzending liet zien gebeurd is VOOR het blauwtje van vanochtend.... Uit de topic "Spannende nacht...?" maak ik op dat het "saampjes in bed"-incident zaterdagnacht plaatsvond. In dat licht vind ik het niet zo raar van Bartje dat-ie 's ochtends bij Sabientje onder de dekens grijpt!

Iets anders; een uitspraak van Sabine over romantiek:

quote:
En wat is je meest romantische moment? Sabine is daar duidelijk in: “Gewoon in de kroeg, aan de bar. Ik vind het onverwachte juist romantisch. Niets in scene gezet.”

zie http://www.big-brother.nl/MainInterface/Quick/quick.cfm

zondag 3 oktober 1999 @ 20:42:00 #14
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_195315
Als je die berichtgeving op de BB-site volgt weet je wel haast zeker dat de uitzending van vandaag stopte bij gistermiddag.

Willem begint te huilen als hij over z'n dochter begint. (stond daar in de berichtgeving).

Morgenavond in de uitzending:
- De ijzingwekkingde amsterdamse gekrijs van Mona onder de ijskoude douche van zondagmorgen.

Dus kijken met de rug naar de TV

zondag 3 oktober 1999 @ 20:51:00 #15
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_195316
Vlgs mij wil Bart Sabine helemaal niet echt maar doet hij dat omdat hij dan niet genomineerd wordt door Sabine EN door de kijkers wan t die willen natuurlijk steeds meer!
Bart - blijft voor mij een mietje
Bianca - blijft voor mij een autoritaire trut
Willem - goeie kerel
Ruud - prettige gestoord en dus goed
Karin - wil nog 1 x keer in haar leven met een jongere vent
Maurice - Speelt hierop in
Mina Mona - .......heeft hele grote tieten maar daar redt je het niet mee

Begin bij het begin en eindig nooit!
  zondag 3 oktober 1999 @ 21:20:00 #16
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195317
Zeg heren, dames ook;
Ik heb de donderdag- en vrijdagavond uitzendingen van een halfuur helaas gemist. Is er nou echt niets meer gebeurd met die CLIFF-HANGER van begin deze week toen Bart snachts de dagboekkamer open trof (toeval ...) en de deur van Sabine nog suggestief openging. Weet iemand hier iets van, of hebben ze daar gewoon nog wat sexuele voorlichting van Big Brother gekregen???

Als er echt niets meer mee gedaan is terwijl we zo lekker werden gemaakt, vraag ik me af of Bart/Sabine iets hebben afgedwongen.

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 03 Oktober 1999).]

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  zondag 3 oktober 1999 @ 21:24:00 #17
215 misterDre
Paint it black!
pi_195318
quote:
op 10-03-1999 om 07:24 PM schreef Winston Smith het volgende:
Blauwtje?

Heeft niet echt veel invloed gehad...
Met z'n tweeën onder de dekens... wat zou daar gebeuren?

Ik denk dat Bart inmiddels wel een blauw kloppende eikel heeft van ongeduld

zondag 3 oktober 1999 @ 22:23:00 #18
244 Barbarella
Soms hier...
pi_195319
IS DIT TOEVAL?????
Bart loopt een blauwtje vanwege zijn koude handen en Mona staat onder een koude douche...

Zouden Bart en Mona samen hebben gedoucht??

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_195320
quote:
op 10-03-1999 om 09:20 PM schreef mrNatural het volgende:
Is er nou echt niets meer gebeurd met die CLIFF-HANGER van begin deze week toen Bart snachts de dagboekkamer open trof (toeval ...) en de deur van Sabine nog suggestief openging. Weet iemand hier iets van, of hebben ze daar gewoon nog wat sexuele voorlichting van Big Brother gekregen???

Nee, ik heb op het 1e kwartier van vandaag (zondag) alles gezien deze week, en dit is niet meer teruggekomen!

zondag 3 oktober 1999 @ 22:31:00 #20
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_195321
BB is niet zo goed in cliffhangers, zoals jullie al gemerkt hebben. Een week gelden was de cliffhanger: "Blijft Maurice lezen?".
Nooit meer iets van gehoord. En interesseerde me overigens ook geen ruk.

Maar ff over sabine, boys & girls. Die is zo gek nog niet. Die maakt die Bart helemaal gek, maar ik voorspel je, er zal niks gebeuren. Ze is op deze manier wel verzekerd van een maatje ( woord), waar ze mee kan roddelen en waar ze een beetje steun aan heeft.

En die domme blonde heeft niks door dus dat wordt een paars kloppende eikel..

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_195322
En Bart liet zijn litle brother zien en sabine zegt, och wat lief.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

zondag 3 oktober 1999 @ 22:58:00 #22
248 CAT
World Traveller
pi_195323
Is er nou wel of is er nou NIET iets gebeurt tussen Bart em Sabine??? De ene zegt van wel, de ander zegt van niet!
-=***One nation under a groove***=-
pi_195324
Voor vanavond (waarschijnlijk) nog niet, maar 't schijnt dat ze nu opnieuw met elkaar het bed in zijn gedoken.... Of het voor een goed gesprek is of meer is nog onbekend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')