quote:
Bart is vanmorgen op vrijersvoeten en stapt de kamer van Sabine binnen. Hij maakt haar wakker, maar dat vindt ze niet erg. Bart kan duidelijk een paar potten breken, want ze kijkt hem lief aan. Bart blijft even babbelen en graait ineens, overmoedig geworden, bij Sabine onder de dekens. Dát had hij beter niet kunnen doen. Zijn vergoeielijkende: “Kouwe handjes heb ik, hè?”, komt behoorlijk knullig over. Hmm. Bart smeert ‘m maar snel naar de eettafel. Daar gaat hij wat voor zich uit zitten staren.
zie http://www.big-brother.nl/MainInterface/Quick/quick.cfm
------------------
Niemand hoeft alleen maar goed of slecht te zijn....
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 03 Oktober 1999).]
Eerst loopt hij aan iedereen te vertellen dat hij Sabine zo leuk vindt, BEHALVE aan haar zelf (lijkt me toch wel essentieel).
Dan zegt hij "Nah, 'k vin der alleen maar leuk hoor", op een moment (aan tafel geloof ik) dat hij als grote vent gewoon kan toegeven dat-ie haar wel ziet zitten.
En vervolgens dan blijkbaar een Grabbelton act. Nee Bart, zo werkt dat niet.
(ik zie na plaatsing dat er vrijwel gelijktijdig nog 2 postings over zijn toegevoegd)
Heeft niet echt veel invloed gehad...
Met z'n tweeën onder de dekens... wat zou daar gebeuren?
aantrekken
afstoten
aantrekken
afstoten
aantrekken
....
Zou ze dat expres doen?
Ik vond dat andere stelletje ook niet wat hoor....ik was net aan het eten...
Iets anders; een uitspraak van Sabine over romantiek:
quote:
En wat is je meest romantische moment? Sabine is daar duidelijk in: “Gewoon in de kroeg, aan de bar. Ik vind het onverwachte juist romantisch. Niets in scene gezet.”
Willem begint te huilen als hij over z'n dochter begint. (stond daar in de berichtgeving).
Morgenavond in de uitzending:
- De ijzingwekkingde amsterdamse gekrijs van Mona onder de ijskoude douche van zondagmorgen.
Dus kijken met de rug naar de TV
Als er echt niets meer mee gedaan is terwijl we zo lekker werden gemaakt, vraag ik me af of Bart/Sabine iets hebben afgedwongen.
[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 03 Oktober 1999).]
quote:
op 10-03-1999 om 07:24 PM schreef Winston Smith het volgende:
Blauwtje?Heeft niet echt veel invloed gehad...
Met z'n tweeën onder de dekens... wat zou daar gebeuren?
Ik denk dat Bart inmiddels wel een blauw kloppende eikel heeft van ongeduld
Zouden Bart en Mona samen hebben gedoucht??
quote:
op 10-03-1999 om 09:20 PM schreef mrNatural het volgende:
Is er nou echt niets meer gebeurd met die CLIFF-HANGER van begin deze week toen Bart snachts de dagboekkamer open trof (toeval ...) en de deur van Sabine nog suggestief openging. Weet iemand hier iets van, of hebben ze daar gewoon nog wat sexuele voorlichting van Big Brother gekregen???
Nee, ik heb op het 1e kwartier van vandaag (zondag) alles gezien deze week, en dit is niet meer teruggekomen!
Maar ff over sabine, boys & girls. Die is zo gek nog niet. Die maakt die Bart helemaal gek, maar ik voorspel je, er zal niks gebeuren. Ze is op deze manier wel verzekerd van een maatje ( woord), waar ze mee kan roddelen en waar ze een beetje steun aan heeft.
En die domme blonde heeft niks door dus dat wordt een paars kloppende eikel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |