Die troep is echt niet normaal meer, eerste klas rotzooi.
Ik kan me niet voorstellen dat er echt iemand is die dat spul gaat bestellen maar oke,
moet je zien hoe ze het ook proberen aan te smeren, ze hebben met over mooie 'sieraden'met echt 14 karaat goud en een 'hele bijzondere steen'erin voor nog geen 100 piek ( -50 pleuros) muuwhaha lekker bbijzonder ja,
Hopelijk haat deze zender snel plat het is echt zwaar ****
"Ongelovelijk Jim!
Jah Mike, het is echt waar!"
quote:Ik kijk het ook regemaltig, niet om wat te kopen maar om te zien hoe sneu de producten zijn en hoe slecht ze het spul kunnen demonstreren
Op zondag 03 februari 2002 13:25 schreef Myster_E het volgende:
HSE is hartstikke gaaf als je je wil ergeren.
Gisteravond met veel plezier gekeken naar alle blunders en bloopers.
quote:en dat gaat het ook soms
Op zondag 03 februari 2002 13:39 schreef calvobbes het volgende:
Als ik het zie hoop ik altijd dat de demonstratie mislukt...
laatst kreeg ze zon gezonde-zonder-vet-frituur ofzo en daar kreeg ze het mandje niet van open
ROFLOL
dat ding was zo gammel als wat, misschien probeerde ze daarom wel niet meer
"ow, we hebben momenteel even geen stroom, maar daar wordt aan gewerkt, dus dan moet zo wel kunnen"
En dan hoor je er niks meer over
ze hadden laatst zon klein apparaatjes waarmee je mbv stoom vuil kon wegkrijgen.
wat zei die flapdrol nou:
<i> Dit is koude stoom, daarom erg veilig </i>
WHOHAHAHA ROFLOL
net zoiets als koud vuur zeker
echt 90% van de dingen die hij doet gaat fout (bij de producten waar iets fout kan gaan...)
hij eindigt z'n uitzending ook altijd met "geen domme dingen doen, die doe ik wel"
hij komt nu... (en had net al z'n eerste foutje gemaakt... hij wilde nog ff wat zeggen, maar de aftiteling (met muziek) knalde er doorheen )
quote:ROFLOL!!!!
Op zondag 03 februari 2002 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
jaah...hij komt nu... (en had net al z'n eerste foutje gemaakt... hij wilde nog ff wat zeggen, maar de aftiteling (met muziek) knalde er doorheen
)
en kon de brander nauwelijks aankrijgen, wat 'm gelukkig uiteindelijk wel lukte... maar hij brandde niet voor lang, want 't gas was op
(vlak voor de aftiteling zag ik nog iemand van de techniek gebukt door het beeld rennen om 'n spuitbus met nieuw gas neer te zetten... spuitbus viel om )
- Een stofzuiger slang waar een vette scheur inzat.
- Een strijkijzer met waterressesoir dat lekt.
- Een verfroller die je met verf moet vullen. Verf erin doen ging zeer moeizaam en hun klauwen en vloer werden vies van het verf ingieten. Toen dat gedaan was gingen ze verfen/rollen en kwam er amper verf op de muur. Die gasten constant zeggen dat het "zo simpel" is en "veel tijd bespaart". Ja, dat zag ik.
- Verder hoor je soms een harde knal omdat de sukkels van de crew iets hebben laten flikkeren...
Om dit soort gekut mee te maken hoef je niet niet eens vaak naar die zender te kijken. Als je vaak zou kijken kun je een A4 vullen met blunders. Ze laten écht zien wat voor troep ze verkopen.
quote:Paar maanden geleden was er een "modelautoverkoopdag" en zat die ei de hele dag als een kind te lullen over modelautootjes.
Op zondag 03 februari 2002 15:37 schreef Jordy-B het volgende:
dit is verreweg de leukste presentator:
[afbeelding] Rene Kogelman...echt 90% van de dingen die hij doet gaat fout
(bij de producten waar iets fout kan gaan...)
hij eindigt z'n uitzending ook altijd met "geen domme dingen doen, die doe ik wel"
quote:ze zullen wel wat klachten gekregen hebben van de fabrikanten, ja
Op zondag 03 februari 2002 23:49 schreef RAiDEN het volgende:
[..]Paar maanden geleden was er een "modelautoverkoopdag" en zat die ei de hele dag als een kind te lullen over modelautootjes.
'k vind 't altijd wel leuk als ze iets moeten aanbieden waar niet zoveel over te vertellen valt ('k heb dat Lidewy-figuur ooit zien dansen bij 'n cd-box omdat ze niets meer wist te zeggen
)
Lidewy
die bloemen en sierraden zijn kut, trouwens...
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 04-02-2002 00:08]
knappe meid...
quote:Dat is Vannessa Thuyns
Op maandag 04 februari 2002 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
d't was vanmiddag trouwens ook 'n nieuw gezicht... kon de zus van Quinty Trustfull (?) zijn...knappe meid...
Helemaal links
En die Moniek Hugen is ook niet mis
[Dit bericht is gewijzigd door LarsThe18Th op 08-02-2002 00:03]
Man demonstreerde het met het woord 'insect' wat hij expres fout spelde als 'incect', want dan zou het apparaatje hem wel verbeteren. Klopt. Groot in beeld stond de correctie 'incest' Reactie: ja dat bedoelde ik niet helemaal natuurlijk
Woord daarna: 'spelling' spelde hij met 1 'l' dus 'speling' . Kijk hoe het apparaatje de fou..eh huh? Goed?? Jaja, 'speling' is een Nederlands woord he..
Toen vroeg ik me even af of het Jiskefet oid was, maar nee..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |