abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7805026
quote:
Op zondag 29 december 2002 20:49 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Dat had je eerder tegen hem moeten vertellen

haha, ja hij is inmiddels toch al wel verdwenen
Hele tijd met een pincet mee zitten klooien (deed gruwelijk pijn), nagel omhoog halen, al dat ransbloed weg deppen en toen na een maand was het over en kan je weer zonder stress voetballen, lopen, schoppen en dat soort dingen...
  vrijdag 10 januari 2003 @ 12:59:06 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7818157
The truth was in here.
pi_7818181
Dat ziet er inderdaad wel raar uit
pi_7819501
die nagel MOET dus helemaal weg,gatverdamme.
ik vraag me af wat er gebeurt als iemand erop gaat staan,gruwelijke pijn lijkt me wel.

nee,dat is toch wel de ergste die ik gezien heb

ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 14:44:55 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7820048
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 14:10 schreef the_contract_killer het volgende:
die nagel MOET dus helemaal weg,gatverdamme.
ik vraag me af wat er gebeurt als iemand erop gaat staan,gruwelijke pijn lijkt me wel.

nee,dat is toch wel de ergste die ik gezien heb

Laatste maand steeds meer pijn, om dat hij werkelijk om kruld in mn vel.. Pijnlijk ja.. met douchen kan ik niet te lang blijven staan.. het water maakt het vel zacht dus knijpt hij dieper.
Auto rijden doet al zeer...
Maar goed de 24e gaat ie er af
The truth was in here.
pi_7820086
Bij mij hebb en ze een deel van mijn nagel weggehaald, met wortel en al. Ik heb er nooit meer last van gehad al was het de pijnlijkste ingreep die ik ooit heb meegemaakt.
pi_7827146
quote:
Op zaterdag 2 februari 2002 18:51 schreef Rellehenk het volgende:
Sinds vanochtend heb iklast van teen, want m'n nagel groeit in m'n teen
Het doet echt gruwelijk pijn als je ergens tegen aan stoot en ik moest vandaag ook nog een voetballen,
ik kan dit echt niet uitstaan
Heb ik ook eens gehad, operatie heeft het verholpen. Maar ik kan je vertellen twee keer spuiten met een naald in je grote teen is geen pretje. Best lachen ze knippen eerst een gedeelte van je nagel af en dan branden ze de wond dicht. Je moet wel rekenen dat je 1 a 2 dagen niet veel mag lopen.
'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
pi_7827533
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 12:59 schreef Bastard het volgende:
Horror teen
pi_7827922
Sjeezzzzzz bastard dat je daar zo lang mee gewacht hebt man die teen ziet er nu goed verziekt uit zeg gelukkig heb ik er 'nog' nooit last van gehad ( laat dat ook maar zo blijven ) krijg er al de rillingen van als ik het zie brrrrrr
D3ATH Is ThE BiGG3sT KicK OF All That's WhY Th3Y Sav3 IT FoR Th3 LaST
pi_7831176
Bastard!Arme vriend
Je hebt gelukkig geen wild vlees zoals ik had
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_7831333
Ik heb het ook een keer gehad. mee naar de huisarts geweest.

Die zei dat het kwam door 2 dingen:

1. Ik knipte de nagels te kort af
2. Ik knipte de nagels rond af i.p.v. recht.

Hij gaf me 2 opties:

1. Opereren en teen iets aanpassen zodat ik er nooit meer last van had.
2. Schoenen kopen met een brede neus, waardoor de tenen de ruimte hebben. Als je bijv. sportschoenen draagt zitten de tenen tegen elkaar aangedrukt en wordt de nagel verder het vlees ingedrukt door het groeien.

Ik heb dus maar optie 2 gekozen en heb een tijd op kisten gelopen en het is allemaal netjes genezen

Ook manier van knippen aangepast en nooit meer last van gehad.
Kan nu gewoon weer sportschoenen e.d. dragen.

zaterdag 11 januari 2003 @ 10:48:28 #87
17782 choser
"for we are many"
pi_7835720
shit... dat zag er fucked up uit...
"Assasination is the extreme form of censorship."
  zaterdag 11 januari 2003 @ 17:05:00 #88
26714 Wrirreljorkel
go back to sleep
pi_7840036
ik heb ook een ingegroeide teennagel gehad.

Ik heb destijds een zware stoel op mijn teen laten vallen, waardoor er een bloedblaar onder mijn nagel ontstond. Ben toen zo stom geweest om dat niet door te prikken. Na een tijdje viel de nagel er vanzelf af.

Die groeide vanzelf weer aan, maar helaas niet goed. Gevolg: ingegroeide teennagel. Weer te lang mee doorgelopen, maar op een gegeven moment doet het zo zeer dat je wel naar de dokter gaat.

De dokter bond met zo'n dik postbode-elastiek mijn grote teen af. Dan staat er al heel veel druk op. Toen twee dikke verdovingsspuiten erin (het voelde alsof ze er onderaan weer uit kwamen) en na een tijdje was die teen verdoofd. Toen pakte ze een schaar en knipte van het uiteinde van de nagel zo rechtdoor naar achteren. Dat voel je niet maar je hoort het wel. (ik ben niet zo'n held die heel stoïcijns toe gaat lopen kijken). Bovendien voel je "in de verte" dat ze ruig met je teen omspringen.

Toen die nagel er dus voor de helft was weggeknipt pakte de dokter een soort scherpe lepel waarmee ze alle "troep" wegschraapte. Toen een verbandje erom en klaar was kees. De verdoving was die avond uitgewerkt en dan doet het flink pijn. Ik moest ook met mijn been in de lucht zitten, daar word je ook gestoord van. Slapen is ook kut, want als het dekbed op je voet rust, doet het al zeer.

Na een tijdje haalde ik het verband eraf en zag dat de rechterkant van de nagel er nog op zat en de linkerkant niet. Vreemd. Nu weer wachten tot die linkerkant weer aangroeide. Ondertussen moest ik elke avond met mijn voet in een sodabad om de wond schoon te houden. Na een paar weken groeide die linkerkant ^%$@ weer in!! Had ik hetzelfde weer!!

Dus weer naar de dokter en het hele grapje weer herhaald. Weer wekenlang in de soda en alle ellende meer. Toen was hij gelukkig wel goed gegroeid en nu heb ik nergens meer last van. Wel knip ik die nagel altijd recht af (tip van de dokter) en dat werkt.

Als je hetzelfde hebt, adviseer ik je wel direct actie te ondernemen. Hoe lullig het ook is, hoe langer je wacht, des te meer pijn doet het. Verder is die ingreep bij de dokter wel flink rigoureus, maar op die twee spuiten na, voel je er niets van. Daarna doet het wel flink pijn, maar dat is goed te doen. Bovendien ben je er dan (als het goed is) vanaf!

succes!

Someone else for president!!
pi_7848717
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 17:05 schreef Wrirreljorkel het volgende:
ik heb ook een ingegroeide teennagel gehad..........................................
...........................................
.................................................
..Verhaal.....................................
......................................
............................
Bij mij begonnen ze al in me teen te hakken en snijden toen de verdovingen nog niet helemaal werkte
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 13 januari 2003 @ 23:59:38 #90
26714 Wrirreljorkel
go back to sleep
pi_7884044
quote:
Op zondag 12 januari 2003 01:31 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Bij mij begonnen ze al in me teen te hakken en snijden toen de verdovingen nog niet helemaal werkte

wow
Someone else for president!!
  dinsdag 14 januari 2003 @ 16:12:18 #91
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_7893334
Heb vaak last gehad van ingegroeide teennagels

Begin vorig schooljaar met de introweek nog volop lol mee gehad, voetballen op me blote voetjes, jeuj... Die week trapte ik ook met me teen tegen een graspol aan, en toen euhm PIJN (heel even) maar toen was me nagel dus erover geschoten en was ik er vanaf

Vanaf toen altijd RECHT afgeknipt, geen alst meer

Life's like music, get the rhythm..
  vrijdag 24 januari 2003 @ 17:30:31 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8090214
Nou tis gebeurd

En ik raad meteen iedereen aan om die teen goed te laten verdoven, want dat was bij mij dus niet zo

ps.. ik doe dit nooit meer .

The truth was in here.
pi_8090990
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 17:30 schreef Bastard het volgende:
Nou tis gebeurd

[afbeelding]

En ik raad meteen iedereen aan om die teen goed te laten verdoven, want dat was bij mij dus niet zo

Hoop ketchup
.......
pi_8091024
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 17:30 schreef Bastard het volgende:
Nou tis gebeurd

[afbeelding]

WAHHAHAHHAHHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAAHAHA

α & Ω
  vrijdag 24 januari 2003 @ 18:20:01 #95
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8091036
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 18:19 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_8091072
ik vind het zielig
pi_8091126
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 18:21 schreef Nadientje het volgende:
ik vind het zielig

....

α & Ω
  vrijdag 24 januari 2003 @ 18:31:01 #98
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8091252
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:46 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

MEE EENS IS !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 18:41:06 #99
11102 knep
Mountainfreak
pi_8091386
Sterkt .
  vrijdag 24 januari 2003 @ 23:59:38 #100
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_8096838
Ik heb medelijden met je vriend!! Damn.... ik weet hoe het voelt!!
Gelukkig is die pijn nu over!!!
Tenminste..over een paar dagen!!

Ik spreek je nog gijs!!!

I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')