quote:
Hoi, een kleine mededeling van uw onzinmoderators
In overleg met de rest van de crew zijn we met het volgende gekomen wat het gespam en postopkrikkerij van de CUB tegen moet gaan:CUB reglementen/regeltjes (of wat je het ook maar wilt noemen)
-Geen spam
-Geen eindeloze reeks etc
-Geen hoi en ander soort geneuzel, en dat pagina's vol, ook dat gaat onder spam/postopkrik horen.
-Niet kunstmatig hooghouden, het is geen hooghoudttopic.
-Spamtopics worden gesloten.Wij zouden graag zien dat dit boven ieder nieuw te openen CUB topic gezet kan worden.
Hopelijk helpt dit tegen de spammerij alhier.Alvast bedankt,
TARAraboemdijee en Knut
code:Hoi, een kleine mededeling van uw onzinmoderators In overleg met de rest van de crew zijn we met het volgende gekomen wat het gespam en postopkrikkerij van de CUB tegen moet gaan:
[b]CUB reglementen/regeltjes (of wat je het ook maar wilt noemen)[/b]
-Geen spam
-Geen eindeloze reeks O+ etc
-Geen hoi en ander soort geneuzel, en dat pagina's vol, ook dat gaat onder spam/postopkrik horen.
-Spamtopics worden gesloten.Wij zouden graag zien dat dit boven ieder nieuw te openen CUB topic gezet kan worden.
Hopelijk helpt dit tegen de spammerij alhier.Alvast bedankt,
TARAraboemdijee en Knut
P.S.: Als je een topic wilt aankondigen, doe dat dan in [topic=89671], dit om dubbele topics te voorkomen.
quote:Ach... Zo drastisch is het toch niet?
Op vrijdag 01 februari 2002 16:09 schreef Zworld het volgende:
Hoi trouwens! (voor de zoveelste keer.
)
quote:Nee dat is handig...
Op vrijdag 01 februari 2002 16:10 schreef FLIPNEUS het volgende:
Volgende keer dit gebruiken, is veel makkelijker..
[knip lay-out verneuking]
quote:Mag dat wel?
Op vrijdag 01 februari 2002 16:10 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
Ach... Zo drastisch is het toch niet?
Hoi trouwens!
(voor de zoveelste keer.
)
quote:Als je copy-paste komt het er gewoon zo uit te zien:
Op vrijdag 01 februari 2002 16:11 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
Nee dat is handig...
Hoi, een kleine mededeling van uw onzinmoderators
In overleg met de rest van de crew zijn we met het volgende gekomen wat het gespam en postopkrikkerij van de CUB tegen moet gaan:
CUB reglementen/regeltjes (of wat je het ook maar wilt noemen)
-Geen spam
-Geen eindeloze reeks etc
-Spamtopics worden gesloten.
Wij zouden graag zien dat dit boven ieder nieuw te openen CUB topic gezet kan worden.
Hopelijk helpt dit tegen de spammerij alhier.
Alvast bedankt,
TARAraboemdijee en Knut
P.S.: Als je een topic wilt aankondigen, doe dat dan in CUB wachtkamer 7 (niet voor de dolter), dit om dubbele topics te voorkomen.
quote:*sught*
Op vrijdag 01 februari 2002 16:11 schreef Mereltje het volgende:
Flipneus en lekker de lay-out verneuken?
Het is opmaakcode, je moet NIET de [code] tag plaatsen en dan is het helemaal goed.
Waarom snappen ze het bij TorD wel?
quote:Ik heb hem ge-copy-paste en er [quote] tags voor en achter gezet. Wat is daar mis mee?
Op vrijdag 01 februari 2002 16:13 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
*sught*
Het is opmaakcode, je moet NIET de [code] tag plaatsen en dan is het helemaal goed.
quote:Waar niet aan?
Op vrijdag 01 februari 2002 16:15 schreef Kissinggirl het volgende:
Daar ga ik niet aan mee werken!
quote:Rustig Flippie
Op vrijdag 01 februari 2002 16:13 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
*sught*
Denk maar aan:
Dan komt alles goed!
quote:Minder mooi, want dan valt de [b] tag weg en je kunt je wachtkamer link er niet bijzetten dan.
Op vrijdag 01 februari 2002 16:15 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
Ik heb hem ge-copy-paste en er [quote] tags voor en achter gezet. Wat is daar mis mee?
quote:Dan word ik alleen maar
Op vrijdag 01 februari 2002 16:15 schreef Zworld het volgende:[..]
Rustig Flippie
Denk maar aan:
Dan komt alles goed!
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 01-02-2002 16:16]
quote:Ach... Het gaat om de inhoud zullen we maar denken.
Op vrijdag 01 februari 2002 16:15 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Minder mooi, want dan valt de [b] tag weg en je kunt je wachtkamer link er niet bijzetten dan.
.
quote:Aan die afspraken..
Op vrijdag 01 februari 2002 16:15 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
Waar niet aan?
ten eerste.. wij hebben cub opgericht dus wij zullen wel ff beslissen wat er gedaan word ja of nee..
Ten tweede dit hebben Tara en knut besloten.. dan benk er al gelijk resoluut tegen
quote:Dat lijkt me een beetje overdreven. Het is een forum, en daar heb je je aan regels te houden.
Op vrijdag 01 februari 2002 16:18 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
Aan die afspraken..
ten eerste.. wij hebben cub opgericht dus wij zullen wel ff beslissen wat er gedaan word ja of nee..
Ten tweede dit hebben Tara en knut besloten.. dan benk er al gelijk resoluut tegen
En verder heeft de CUB altijd al een mildere toepassing van die regels genoten (vooral watbetreft spam enzo) dan de rest van het forum dus ik denk niet dat we te klagen hebben...
quote:Maar in feite bestaat de cub toch uit spammen.. en als ik mij verveel en er is niemand in de cub dan hou ik em toch hoog..
Op vrijdag 01 februari 2002 16:20 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
Dat lijkt me een beetje overdreven. Het is een forum, en daar heb je je aan regels te houden.
En verder heeft de CUB altijd al een mildere toepassing van die regels genoten (vooral watbetreft spam enzo) dan de rest van het forum dus ik denk niet dat we te klagen hebben...
quote:En dat is dus tegen de regels, dat was altijd al zo. Alleen nu gaan ze er strenger op toezien.
Op vrijdag 01 februari 2002 16:21 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
Maar in feite bestaat de cub toch uit spammen.. en als ik mij verveel en er is niemand in de cub dan hou ik em toch hoog..
Hoi GD!
quote:Is er nou nog iets wat we wel mogen??
Op vrijdag 01 februari 2002 16:22 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
En dat is dus tegen de regels, dat was altijd al zo. Alleen nu gaan ze er strenger op toezien.
Hoi GD!
quote:Hmmz.. snap et doel er niet van hoor..
Op vrijdag 01 februari 2002 16:22 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
En dat is dus tegen de regels, dat was altijd al zo. Alleen nu gaan ze er strenger op toezien.
Hoi GD!
Maja.. dan maar paar meer waarschuwinkjes. et boeit me ook niet meer allemaal..
Het is alleen maar om onnodig gespam en gekloot te kunnen bestraffen.
Je mag nog steeds slap lullen over niks hoor!
quote:Hoi R.
Op vrijdag 01 februari 2002 16:24 schreef Riduce het volgende:
ik heb liever dat iedereen in elke post de regeltjes zet
quote:Het is gewoon omdat er nooit regeltjes waren, al het nieuwe is even wennen...
Op vrijdag 01 februari 2002 16:27 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Waarom hebben jullie zo'n moeite met die paar regeltjes?![]()
Over weekje ofzo .. dan heeft niemand het er meer over
quote:Voor de spam moeten we bij de NIET CUBbers zijn. Die hebben er altijd een handje van en moeten worden aangepakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Gravedigger op 01-02-2002 16:31]
quote:Al het begin is moeilijk he
Op vrijdag 01 februari 2002 16:29 schreef Riduce het volgende:[..]
Het is gewoon omdat er nooit regeltjes waren, al het nieuwe is even wennen...
Over weekje ofzo .. dan heeft niemand het er meer over
quote:Hey Z... ik mag hier de topic-titels niet meer posten.. dus dan moet je maar op mijn page gaan kijken (staan daar nu niet allemaal (tot deeltje 10xx ofzo)
Op vrijdag 01 februari 2002 16:29 schreef Zworld het volgende:[..]
Hoi R.
Nog steeds aan het helpdesken? (Deze zin moet er achter omdat je anders alleen maar hoi zegt)
quote:I will adapt
Op vrijdag 01 februari 2002 16:30 schreef poentje het volgende:[..]
Al het begin is moeilijk he
quote:We kunnen het zelf ook wel oplossen.. en de grootste ruziezoekers (waar we ze last van hadden) zijn nu ook alweer opgebokt.
quote:Zal ik doen !!!1 ThankZ
Op vrijdag 01 februari 2002 16:30 schreef Riduce het volgende:[..]
Hey Z... ik mag hier de topic-titels niet meer posten.. dus dan moet je maar op mijn page gaan kijken (staan daar nu niet allemaal (tot deeltje 10xx ofzo)
quote:Zolang je mij maar niet flamed dan vind ik het best
Op vrijdag 01 februari 2002 16:31 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
We kunnen het zelf ook wel oplossen.. en de grootste ruziezoekers (waar we ze last van hadden) zijn nu ook alweer opgebokt.
Ben ik ook niet zo wijs geweest om m'n ex niet meer te gaan flamen?
quote:Lekker icoontje trouwens
Op vrijdag 01 februari 2002 16:31 schreef Zworld het volgende:[..]
Zal ik doen !!!1 ThankZ
quote:Nee bwas al naar m'n kamer gegaan maar ben maar weer ff de straat overgstoken om te fokken!
Op vrijdag 01 februari 2002 16:31 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Heej Poentje!Nog steeds aan het helpdesken?
(Deze zin moet er achter omdat je anders alleen maar hoi zegt)
quote:ik flame voor de rest niet.. er word hier misschein wel nutteloos gepost om de postaantal van de poster op te krikken.. maar dat moet je toch helemaal zelf weten?
Op vrijdag 01 februari 2002 16:32 schreef Riduce het volgende:[..]
Zolang je mij maar niet flamed dan vind ik het best
quote:Nou en?
Op vrijdag 01 februari 2002 16:31 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
We kunnen het zelf ook wel oplossen.. en de grootste ruziezoekers (waar we ze last van hadden) zijn nu ook alweer opgebokt.
Ben ik ook niet zo wijs geweest om m'n ex niet meer te gaan flamen?
quote:Weet je toch!!!
Op vrijdag 01 februari 2002 16:32 schreef Riduce het volgende:[..]
Lekker icoontje trouwens
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 16:31 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Heej Poentje!Nog steeds aan het helpdesken?
(Deze zin moet er achter omdat je anders alleen maar hoi zegt)
quote:Dat wij dus zelf ook redelijk kunnen nadenken en daar helemaal geen regeltjes voor nodig hebben
Op vrijdag 01 februari 2002 16:33 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
Nou en?
quote:Volgens mij hoef je helemaal geen internet op je kamer als je school alleen maar oversteken is...
Op vrijdag 01 februari 2002 16:33 schreef poentje het volgende:[..]
Nee bwas al naar m'n kamer gegaan maar ben maar weer ff de straat overgstoken om te fokken!
quote:Als dat voor iedereen gold had je idd gelijk, maar al die dombo's en aso's die lopen te kloten snappen dat niet...
Op vrijdag 01 februari 2002 16:34 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
Dat wij dus zelf ook redelijk kunnen nadenken en daar helemaal geen regeltjes voor nodig hebben
quote:Tja.. als je daar op geilt.. dan moet je het zeker niet laten. Ik post wanneer ik zin heb.. en inhoud van me posts hangt van mijn buien af
Op vrijdag 01 februari 2002 16:33 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
ik flame voor de rest niet.. er word hier misschein wel nutteloos gepost om de postaantal van de poster op te krikken.. maar dat moet je toch helemaal zelf weten?
quote:Hoi!
Op vrijdag 01 februari 2002 16:35 schreef Biene het volgende:
Goedemiddag.
Ik zet er gewoon nog een zin achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |