Moi
1. Account manager Internet Provider
2. 26
3. 2 jaar helpdesk
4. Geen
5. HAVO
6. 1 maart 2000
7. E 2223,52 bruto (fl. 4900,-)
8. 40 uur
9. Tevreden
Nou jullie
[Dit bericht is gewijzigd door kedocs.com op 30-01-2002 03:29]
[Dit bericht is gewijzigd door Buurmannetje op 30-01-2002 03:20]
[Dit bericht is gewijzigd door Buurmannetje op 30-01-2002 09:18]
inkomsten als trader zijn niet in maand bedragen uit te drukken
quote:1. Technisch Consultant Systeembeheer & Internet
Op woensdag 30 januari 2002 02:58 schreef kedocs.com het volgende:
Nou jullie
quote:1. Software Design Engineer in de ruimtevaart (mijn echte omschrijving klinkt nog vager)
1. Je functie
2. Je leeftijd
3. Je geschiedenis binnen dit bedrijf
4. Je ervaring binnen deze branche
5. Je hoogst genoten opleiding
6. Wanneer in dienst
7. Wat verdien je bruto/maand
8. Aantal uren/week (excl. overuren)
9. Tevreden/ontevreden met salaris?
quote:Jeetje wat veel.
Op woensdag 30 januari 2002 09:25 schreef plok het volgende:[..]
1. Software Design Engineer in de ruimtevaart (mijn echte omschrijving klinkt nog vager)
2. 36 jaar
3. Ben pas sinds vorige jaar werkzaam bij dit bedrijf
4. Heb 10 jaar ervaring in deze branche
5. Doctoraal Sterrenkune plus 2 jarige AIO opleiding
6. September 2001 bij huidige baas
7. Ruim Hfl 11.000 per maand
8. 40 uur
9. Best wel, hoewel mijn baas vorige week nog riep of ik echt wel tevereden was.
quote:Klopt, hiervoor werkte ik bij de overheid in dezelfde branche en zat toen bijna op de helft. Er zijn hier zelfs mensen die een zogenaamde Europesche baan hebben die minstens dit verdienen maar dan belastingvrij. Ik moet helaas nog belasting betalen, maar ik mag zeker niet klagen.
Op woensdag 30 januari 2002 09:26 schreef DarkElf het volgende:[..]
Jeetje wat veel.
quote:1. Strategische / Creative Planner bij het grootste reclamebureau van Duitsland
1. Je functie
2. Je leeftijd
3. Je geschiedenis binnen dit bedrijf
4. Je ervaring binnen deze branche
5. Je hoogst genoten opleiding
6. Wanneer in dienst
7. Wat verdien je bruto/maand
8. Aantal uren/week (excl. overuren)
9. Tevreden/ontevreden met salaris?
quote:Hoe moet ik dat zien ?
Op woensdag 30 januari 2002 09:25 schreef plok het volgende:[..]
1. Software Design Engineer in de ruimtevaart (mijn echte omschrijving klinkt nog vager)
quote:Software ontwerpen voor satelliet communicatie en grondstations. Simpel gezegd, hoe komt de data die in een instrument aan boord van een satelliet wordt geproduceerd via een grondstation bij de eindgebruiker (degene die de data gaat verwerken tot bijvoorbeeld beelden). In dit geval sterrenkundige beelden. Maar het zouden ook beelden van een weersatelliet kunnen zijn om iets meer een dagelijkse toepassing te geven.
Op woensdag 30 januari 2002 15:41 schreef Mukie het volgende:[..]
Hoe moet ik dat zien ?
Je ontwikkeld software voor een ruimteschip ?
Kewl, wist niet dat dat bestond...
Heb niet zo veel zin om erg in de details te treden (blijf het liefst enigszins incognito, al zijn er vast wel wat mensen die mij herkennen).
Ik ben 28 jaar, verdien 2137 euro per maand (bruto) bij 40 uur en heb dit jaar 50 vakantiedagen.
quote:damn spannend hoor
Op woensdag 30 januari 2002 16:47 schreef plok het volgende:[..]
Software ontwerpen voor satelliet communicatie en grondstations. Simpel gezegd, hoe komt de data die in een instrument aan boord van een satelliet wordt geproduceerd via een grondstation bij de eindgebruiker (degene die de data gaat verwerken tot bijvoorbeeld beelden). In dit geval sterrenkundige beelden. Maar het zouden ook beelden van een weersatelliet kunnen zijn om iets meer een dagelijkse toepassing te geven.
quote:Ik vermaak me wel.
Op woensdag 30 januari 2002 17:18 schreef Mukie het volgende:[..]
damn spannend hoor
quote:verbaast het je dat mensen die minder verdienen hier niet zo snel posten ?
Op woensdag 30 januari 2002 16:53 schreef Tinkepink@work het volgende:
Wat verdienen jullie allemaal veel op jonge leeftijd!!!!!!
Ik heb geen slechte baan en verdien ook niet onaardig, maar wat jullie verdienen haal ik niet snel.Heb niet zo veel zin om erg in de details te treden (blijf het liefst enigszins incognito, al zijn er vast wel wat mensen die mij herkennen).
Ik ben 28 jaar, verdien 2137 euro per maand (bruto) bij 40 uur en heb dit jaar 50 vakantiedagen.
quote:werkzaam in het onderwijs ??
Op woensdag 30 januari 2002 16:53 schreef Tinkepink@work het volgende:
Ik [...] heb dit jaar 50 vakantiedagen.
50 vakantiedagen...daar durf ik alleen maar van te dromen.
Dat zijn 10 (schrijve: TIEN!!) volle weken, die je, als je het een beetje handig indeelt met de feestdagen die je hier en daar hebt, tot 12 weken kan vergroten (ow nee...als je in het onderwijs werkt ben je natuurlijk zowiezo met iedere lullige feestdag die er is een week vrij).
Maar goed, ik zal het allemaal wel weer verkeerd zien en zo (leraren moeten werken tijdens de vakantie...huiswerk nakijken en nieuwe muzieklessen voorbereiden).
Sorry dat ik zo cynisch overkom, maar het moest er ff uit (en is dus ook niet persoonlijk bedoeld )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |