iig een paar hele goede vrienden een kaartje sturen.
en m'n vriend een kaart en een cadeau..
maar verder..?
quote:Ik moet nog vreemdgaan met carnaval, dus dat zal niet gaan... Misschien moet ik toch maar eens een blonde onappetijtelijke vrouw maar eens zoeken...
Op dinsdag 29 januari 2002 22:28 schreef Herald het volgende:
het goedmaken omdat je vreemd bent gegaan met carnaval
Hij mag geen cadeautje voor me kopen...
PS.
Weet je dat het friggin' ¤24 kost om één (1) roos te versturen? Daar kan ik het ook voor brengen!
*ping* idee...
stuur ik zelf lekker toch een kaartje
Surry, ben nogal onromantisch.:{
quote:aah, wat is je adres? doe ik wel even lief
Op woensdag 30 januari 2002 14:37 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Kga denk ik heel zielig naar de brievenbus zitten staren, maar er komt toch niets dit jaar
quote:nou ja, met zo'n nick.........
Op woensdag 30 januari 2002 15:30 schreef poep het volgende:
niks, ik heb ook niks om naar te sturen of om te ontvangen....
Me vriendin vindt dat ze minimaal een kaart moet krijgen van mij, nou ik vind van niet
quote:He ja, weer zo'n vent die moeilijk gaat doen over een kaartje. Als je vriendin dat nou leuk vindt, wat maakt het dan uit?
Op woensdag 30 januari 2002 15:45 schreef IJskast het volgende:
Ik doe helemaal niks met die dag, heb er medium een hekel aan om wat te gaan sturen of kopen voor me vriendin, ze kan 364 dagen per jaar wat van me krijgen maar niet op 14 feb.Me vriendin vindt dat ze minimaal een kaart moet krijgen van mij, nou ik vind van niet
Wil iemand me alsjeblieft even ontvoeren en mee nemen naar Rome en daar een romantisch dineetje houden?
Ik ga me tentje opzetten en een kaars erbij, en dan heel romantisch kijken of ik een kaart krijg
Geen idee
~mim
En anders.. uhm.. nog even iets leuks verzinnen
*knuffel*
Net zoals iemand anders al zei, ik ben ook iemand van: Recht voor zijn (in dit geval haar) raap, en ook ik ga dat doen.
Maar zit te bedenken wanneer ik dat dan moet doen, overdag moet ik werken, en savonds eigenljk ook. savonds dan wel samen met haar, maar ik voel er niks voor om het op het werk te doen, ze zijn daar niet zo relatiebewust.
En alleen recht voor zijn raap vink ook beetje "saai" ik wil er nog wel iets bij doen. Maar ikw eet dus nog niet wat, zit beetje te denken in de trand van roos ofzo (maar dat heb ik vorig jaar al gedan bij iemand die ze kent)
quote:Ik hoop dat het gaat lukken...
Op woensdag 30 januari 2002 20:45 schreef smurfje het volgende:
Ik hoop alleen dat mn vriend bij me is... wat waarschijnlijk niet magEn anders.. uhm.. nog even iets leuks verzinnen
*knuffel*
Happy Valentine everyone ..
Maar Valentijns dat is gewoon een dag zoals alle 364 dagen in dit jaar .. het is gewoon een dagje waar je EXTRA laat zien aan je liefje dat je om haar/hem geeft .. mijn schatje laat ik elke dag zien dat ik van hem hou .. en hij mij natuurlijk
..
een leuk idee....ehm.....ga zelf hartjes van borstplaat maken (dat spul heb je natuurlijk nog over van de sint) en ga dat persoonlijk bezorgen?!
quote:Hoort erbij toch?
Op dinsdag 29 januari 2002 22:28 schreef Herald het volgende:
het goedmaken omdat je vreemd bent gegaan met carnaval
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 18:06 schreef Ripley het volgende:[..]
He ja, weer zo'n vent die moeilijk gaat doen over een kaartje. Als je vriendin dat nou leuk vindt, wat maakt het dan uit?
Is dit nou het hele (universele) valentijnsgevoel bij dames?!
geef haar een katje!...vind ze vastleuk!
quote:Zekers niet!
Op donderdag 31 januari 2002 12:58 schreef IJskast het volgende:[..]
Is dit nou het hele (universele) valentijnsgevoel bij dames?!
prrrr
quote:En geen BCC gebruiken, gewoon alle mailadressen achter elkaar
Op woensdag 30 januari 2002 23:49 schreef Viperdesign het volgende:
een kaart kopen van hallmark, die inscannen en naar dat lijstje van 30 meiden sturen
en vervolgens kijken hoe ze elkaar onderling uitspelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |