abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juni 2002 @ 11:21:28 #51
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4405414
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 22:19 schreef Zworld het volgende:
Het mooist klinkt een TD160 op een buizenversterker, met luidsprekers van Klipsch.

Ja ik weet het analoog, maar mooi!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

Ken wel 100 betere speakersets. Kijk op deze Tannoy Dimension TD12 klinken ze ook goed. Ja, en op deze B&W Nautilus ook! Prijs zal ik er maar niet bij zeggen.
pi_4405434
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 11:21 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Ken wel 100 betere speakersets. Kijk op deze Tannoy Dimension TD12 klinken ze ook goed. Ja, en op deze B&W Nautilus ook! Prijs zal ik er maar niet bij zeggen.

Hmn, Tannoy is echt niks (volgens DR).
B&W gaat nog wel. Voor een redelijke prijs heb je ook Royd luidsprekers, of ARS acoustica .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_4405442
Dit vind ik wel geil

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_4405926
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 11:25 schreef Trance4Ever het volgende:
Dit vind ik wel geil

[afbeelding]

ahhhhhhhhhhhhhhhhhh... kom bijna klaar als ik dit zie man... goddamn!
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
pi_8782539
Gisteren besteld....dinsdag binnen? *hopelijk*

Pro-ject Debut Phono in zilvergrijs metallic
Erg geil platenspelertje

[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 28-02-2003 21:11]

pi_8783783
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:03 schreef haaahaha het volgende:

[afbeelding]
Erg geil platenspelertje

Ik vind dat ding maar lelijk, en waar zit de pitch
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_8783844
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:03 schreef haaahaha het volgende:

[afbeelding]
Erg geil platenspelertje

Wat kost zoiets?
pi_8783904
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:11 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Wat kost zoiets?

650 ouderwetse piekies
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:08 schreef Trance4Ever het volgende:

[..]

Hoezo, dat je er niet meteen op kan dj-en betekent niet dat dit sneu-er is? Er is wel meer dan dat dj-geouwehoer.
pi_8783957
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:14 schreef haaahaha het volgende:
650 ouderwetse piekies
Dat valt nog alleszins mee. En is het een beetje fatsoenlijke kwaliteit, en is ie inclusief element?
pi_8784040
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:16 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Dat valt nog alleszins mee. En is het een beetje fatsoenlijke kwaliteit, en is ie inclusief element?

Voor die prijs is het 1 van de betere. Inclusief Ortofon OMB 5E element, en phono
What-hifi bv riep het uit tot best-buy van 2002
Bij Hifichoice deed ie het ook niet slecht

En voor de liefhebber een mooie review

vrijdag 28 februari 2003 @ 22:24:45 #61
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8784175
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:08 schreef Trance4Ever het volgende:
Dat is een hifi ding... geen DJ geval. De toonarm is in ieder geval al stukken beter dan de technics. Kijk maar eens op de volgende site: http://www.rikstoet.nl
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8785454
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:24 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Dat is een hifi ding... geen DJ geval. De toonarm is in ieder geval al stukken beter dan de technics. Kijk maar eens op de volgende site: http://www.rikstoet.nl

Ja dat weet ik, maar zelf draai ik muziek met een pitch van 1.5 + dat hiero dus niet, wel jammer
  vrijdag 28 februari 2003 @ 23:27:27 #63
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8785568
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 23:21 schreef Trance4Ever het volgende:
Ja dat weet ik, maar zelf draai ik muziek met een pitch van 1.5 + dat hiero dus niet, wel jammer
Doe ik zelf ook. Meestal zit ik ergens tussen de 0 en +2% pitch te draaien. Een echte hifi liefhebber wil het nummer daarentegen zo puur mogelijk luisteren. Vandaar dat op dat soort tafels ook geen pitch zit. Zaken als een goede toonarm en perfecte demping van de platter zijn bij die dingen vele malen belangrijker. Met dergelijke draaitafels kun je DJ'en echt vergeten. Trouwens, een tangentiale toonarm lijkt me nog wel eens leuk speelgoed (alleen zo duur!!).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8789917
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 23:27 schreef MSXUser het volgende:
Een echte hifi liefhebber wil het nummer daarentegen zo puur mogelijk luisteren.

Omschakelen van 33 naar 45 rpm door de aandrijfband over een andere poelie te leggen draagt bij aan het pure (zou me rukking 60 euro meer kosten om dit electronisch te laten doen)

Kan ik eindelijk m'n massive attack albums analoog beluisteren

pi_8839154
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 09:58 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Omschakelen van 33 naar 45 rpm door de aandrijfband over een andere poelie te leggen draagt bij aan het pure (zou me rukking 60 euro meer kosten om dit electronisch te laten doen)
Kan ik eindelijk m'n massive attack albums analoog beluisteren

Ik zou dat ook zeker niet elektronisch doen. Voor je het weet loopt ie net niet zuiver en heb je een jankende speler.

Overigens vind ik dit de mooiste speler die ik ken. En hij klinkt fenomenaal.
http://www.avidhifi.co.uk/frontpage.htm

[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 03-03-2003 18:32]

pi_8839206
quote:
Op maandag 3 maart 2003 18:28 schreef Puur het volgende:

[..]

Ik zou dat ook zeker niet elektronisch doen. Voor je het weet loopt ie net niet zuiver en heb je een jankende speler.

Overigens vind ik dit de mooiste speler die ik ken. En hij klinkt fenomenaal.
[afbeelding]

En die kost zeker ook fenomenaal?

Dat met de hand omleggen van de aandrijfband geeft juist ook een extra dimensie aan het geheel

pi_9177240
Ik kan voor bijna niks een Technics SL-02 hifi platenspeler kopen. Alleen de naald is kapot, element en speler zijn in goede staat. Ik wil de speler alleen gebruiken om thuis oude plaatjes me af te spelen.

Heb ik hier een beetje een goede speler aan? En wat kost de naald voor deze speler ongeveer?

maandag 17 maart 2003 @ 13:02:44 #68
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_9177325
quote:
Op zaterdag 1 juni 2002 11:25 schreef Trance4Ever het volgende:
Dit vind ik wel geil

[afbeelding]

Beetje onpraktisch opgesteld maar goed.
* trance40 zou hier zeker niet op willen draaien *
pi_13784781
Een skopje, en wel om deze fantastische draaitafel:

pi_13785060
Ik meen op de foto's van Hometheaterfreak gezien te hebben dat hij ook een onmetelijk mooie draaitafel/pick up heeft.

Maar het verschil tussen de audiofiele en de dj draaitafel zit em in het geluid. Een dj draaitafel moet allerlei meuk derop hebben om relext te kunnen mixen.

Bij de audiofiele draaitafel gaat het om geluidskwaliteit. Tot het absurde toe.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')