quote:Ken wel 100 betere speakersets. Kijk op deze Tannoy Dimension TD12 klinken ze ook goed. Ja, en op deze B&W Nautilus ook! Prijs zal ik er maar niet bij zeggen.
Op dinsdag 29 januari 2002 22:19 schreef Zworld het volgende:
Het mooist klinkt een TD160 op een buizenversterker, met luidsprekers van Klipsch.Ja ik weet het analoog, maar mooi!!!!
quote:Hmn, Tannoy is echt niks (volgens DR).
Op zaterdag 01 juni 2002 11:21 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ken wel 100 betere speakersets. Kijk op deze Tannoy Dimension TD12 klinken ze ook goed. Ja, en op deze B&W Nautilus ook! Prijs zal ik er maar niet bij zeggen.
quote:ahhhhhhhhhhhhhhhhhh... kom bijna klaar als ik dit zie man... goddamn!
Op zaterdag 01 juni 2002 11:25 schreef Trance4Ever het volgende:
Dit vind ik wel geil
Pro-ject Debut Phono in zilvergrijs metallic
Erg geil platenspelertje
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 28-02-2003 21:11]
quote:Ik vind dat ding maar lelijk, en waar zit de pitch
Op vrijdag 28 februari 2003 21:03 schreef haaahaha het volgende:
Gisteren besteld....dinsdag binnen? *hopelijk*[afbeelding]
Erg geil platenspelertje
quote:Wat kost zoiets?
Op vrijdag 28 februari 2003 21:03 schreef haaahaha het volgende:
Gisteren besteld....dinsdag binnen? *hopelijk*[afbeelding]
Erg geil platenspelertje
quote:650 ouderwetse piekies
Op vrijdag 28 februari 2003 22:11 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Wat kost zoiets?
quote:Hoezo, dat je er niet meteen op kan dj-en betekent niet dat dit sneu-er is? Er is wel meer dan dat dj-geouwehoer.
Op vrijdag 28 februari 2003 22:08 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Ik vind dat ding maar lelijk, en waar zit de pitch
quote:Dat valt nog alleszins mee. En is het een beetje fatsoenlijke kwaliteit, en is ie inclusief element?
Op vrijdag 28 februari 2003 22:14 schreef haaahaha het volgende:
650 ouderwetse piekies
quote:Voor die prijs is het 1 van de betere. Inclusief Ortofon OMB 5E element, en phono
Op vrijdag 28 februari 2003 22:16 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Dat valt nog alleszins mee. En is het een beetje fatsoenlijke kwaliteit, en is ie inclusief element?
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:08 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik vind dat ding maar lelijk, en waar zit de pitch
quote:Ja dat weet ik, maar zelf draai ik muziek met een pitch van 1.5 + dat hiero dus niet, wel jammer
Op vrijdag 28 februari 2003 22:24 schreef MSXUser het volgende:[..]
Dat is een hifi ding... geen DJ geval. De toonarm is in ieder geval al stukken beter dan de technics. Kijk maar eens op de volgende site: http://www.rikstoet.nl
quote:Doe ik zelf ook. Meestal zit ik ergens tussen de 0 en +2% pitch te draaien. Een echte hifi liefhebber wil het nummer daarentegen zo puur mogelijk luisteren. Vandaar dat op dat soort tafels ook geen pitch zit. Zaken als een goede toonarm en perfecte demping van de platter zijn bij die dingen vele malen belangrijker. Met dergelijke draaitafels kun je DJ'en echt vergeten. Trouwens, een tangentiale toonarm lijkt me nog wel eens leuk speelgoed (alleen zo duur!!).
Op vrijdag 28 februari 2003 23:21 schreef Trance4Ever het volgende:
Ja dat weet ik, maar zelf draai ik muziek met een pitch van 1.5 + dat hiero dus niet, wel jammer
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 23:27 schreef MSXUser het volgende:
Een echte hifi liefhebber wil het nummer daarentegen zo puur mogelijk luisteren.
Kan ik eindelijk m'n massive attack albums analoog beluisteren
quote:Ik zou dat ook zeker niet elektronisch doen. Voor je het weet loopt ie net niet zuiver en heb je een jankende speler.
Op zaterdag 1 maart 2003 09:58 schreef haaahaha het volgende:[..]
![]()
Omschakelen van 33 naar 45 rpm door de aandrijfband over een andere poelie te leggen draagt bij aan het pure(zou me rukking 60 euro meer kosten om dit electronisch te laten doen)
Kan ik eindelijk m'n massive attack albums analoog beluisteren
Overigens vind ik dit de mooiste speler die ik ken. En hij klinkt fenomenaal.
http://www.avidhifi.co.uk/frontpage.htm
[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 03-03-2003 18:32]
quote:En die kost zeker ook fenomenaal?
Op maandag 3 maart 2003 18:28 schreef Puur het volgende:[..]
Ik zou dat ook zeker niet elektronisch doen. Voor je het weet loopt ie net niet zuiver en heb je een jankende speler.
Overigens vind ik dit de mooiste speler die ik ken. En hij klinkt fenomenaal.
[afbeelding]
Dat met de hand omleggen van de aandrijfband geeft juist ook een extra dimensie aan het geheel
Heb ik hier een beetje een goede speler aan? En wat kost de naald voor deze speler ongeveer?
quote:Beetje onpraktisch opgesteld maar goed.
Op zaterdag 1 juni 2002 11:25 schreef Trance4Ever het volgende:
Dit vind ik wel geil
Maar het verschil tussen de audiofiele en de dj draaitafel zit em in het geluid. Een dj draaitafel moet allerlei meuk derop hebben om relext te kunnen mixen.
Bij de audiofiele draaitafel gaat het om geluidskwaliteit. Tot het absurde toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |