abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48215804
De kogel is door de kerk, de trainer van Urk is ontslagen. Zn assistent stapt ook op uit solidariteit.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_48247346
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef HPayne het volgende:
De kogel is door de kerk, de trainer van Urk is ontslagen. Zn assistent stapt ook op uit solidariteit.
Onbegrijpelijk. Hem was al verteld dat ze niet met hem verder wilden. Het is al de zoveelste trainer van Urk die eruit uit moet in de afgelopen drie/vier jaar.
Heb Urk-Dos gezien, dramatisch. Van beide kanten. Urk had met 3-0 de rust moeten in gaan. Als je ze zelf niet maakt dan maakt de ander ze wel, die wet ging hier op. Prachtig doelpunt trouwens. Dik verdiend op basis van de inzet, daarop liet Urk zich aftroeven. De jeugdelingen van Urk speelden stuk voor stuk dramatisch. Die lange spits (smid?) gaf wel bruikbare ballen, vervolgens waren ze altijd voor Dos. Stuk voor stuk geen actie in huis, geen beleving, geen kwaliteit en geen inzet.
Het is jammer voor Urk maar de jeudgopleidingen van in elk geval Flevo boys, Dos en in mindere mate go-ahead en genemuiden zijn (een stuk) beter op het moment. Zandbergen/van Marle of Mazereeuw, dat is nogal een verschil.
pi_48316522
Vandaag kan het gebeuren.... Bij winst van HHC op ONS en wanneer ACV punten laat liggen zal HHC vanmiddag kampioen zijn....
quote:
Wanneer we kampioen worden, zullen we niet meteen naar de Boshoek (sportpark) terug gaan. We zullen dan om 17.15 vertrekken uit Sneek en rijden dan naar een plek in de buurt van het gemeentehuis. De spelersbus zal ook naar die plek gaan. Samen met de spelers lopen we dan naar het gemeentehuis waar de huldiging plaats zal vinden. Na de huldiging gaan we lopend in een stoet door het centrum van Hardenberg over de Hessenweg naar de Boshoek, waar we nog even verder gaan feesten. Voor de mensen die slecht ter been zijn of voor de kleine kinderen zal er een bus meerijden in de stoet naar de Boshoek.
bron: HHC Clubsupport
pi_48319027
Veel succes, het is fijn weer om kampioen te worden!

Als het is gelukt, morgen wel een submitje naar FOK! Sport sturen hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48325056
Het is hem niet geworden vandaag.... Na een gelijkspel tegen ONS Sneek kunnen de achtervolgende teams theoretisch HHC nog inhalen. Of dit praktisch haalbaar is, is af te vragen.

Vrijdag ga ik zelf voor een zesweekse stage naar Ierland, iedereen hier nog veel plezier met de nacompetitie, en ik laat me zelf hier zeker nog een aantal keer zien
pi_48329413
Veel plezier, dan kan je de titel in de Ierse pub gaan vieren!
www.thuisuiteten.nl
pi_48333536
Veel plezier inderdaad daar, leuk man!

Excelsior blijft kwakkelen. Volgend seizoen een nieuwe start.
That's all folks!
pi_48348477
Hoe is het eigenlijk met de stand en de topscorers?
www.thuisuiteten.nl
pi_48348742
Die staan wel op VoZ toch?

Kroeze (HHC) 17, Bloem 15 (ACV) en Jansen 15 (Genemuiden) vormen de top 3 topscorers in de Hoofdklasse C.
That's all folks!
pi_48348820
Uiteraard, maar dit topic is wel een erg ondergeschoven kindje dit seizoen. Vandaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_48348860
Het knippen en plakken van zo'n stand en die lijstjes verandert er weinig aan. Misschien komt het volgend seizoen wel weer.
That's all folks!
pi_48348925
Knippen en plakken gaat niet meer op VoZ.

Maar het is jammer dat het topic nooit echt tot leven is gekomen door externe omstandigheden inderdaad. Want er waren grote plannen. Hopelijk volgend seizoen weer!
www.thuisuiteten.nl
pi_48348969
Ik vind het nu jammer van de tijd om er veel energie in te steken. Af en toe een kort verslagje van een bijgewoonde wedstrijd vind ik nog wel leuk om te doen. Nieuw leven in deze serie komt volgend jaar denk ik wel weer.
That's all folks!
pi_48349024
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:17 schreef methodmich het volgende:
Knippen en plakken gaat niet meer op VoZ.
Jawel hoor

Topscorers:

Kenny Kroeze(HHC Hardenberg) 17
Martin Bloem (ACV) 15 +1
Martijn Jansen (SC Genemuiden) 15
Yves Heskamp (Be Quick '28) 14
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_48349071
Opmerkelijk werk Bos!!

Alleen de foto niet meegenomen, maar da's logisch.
www.thuisuiteten.nl
pi_48581710
kampioen seizoen 2006/2007:
HHC HARDENBERG

vanuit het verre Cork ierland (meer info, blog en foto's; www.ilcila.com) heb ik vanmiddag live alles gevolgd, bummer dat ik niet bij het feest kan zijn maar toch....
pi_48583408
Ik zal je blog eens bekijken. Gefeliciteerd vamuit Rijssen, geniet daar in Cork!
That's all folks!
pi_48589743
Gefeliciteerd HHC!

Tot de kampioenscompetitie
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_48590320
Gefeliciteerd en maak je in Kampen populair door van Groningen en Berkum te winnen. Verslappen betekent het Sneek scenario van vorig jaar: dan maak je tegen Rbb en IJsselmeervogels echt geen kans. Kortom houd je aan je sportieve plicht, wij zullen jullie dankbaar zijn!!! Opdat we volgend jaar ook de Kamper derby hebben!
pi_48602774
Gefeliciteerd ILCILA!

Dit jaar de terechte kampioen denk ik.

Nu afwachten wat ze kunnen tegen IJsselmeervogels en Rijnsburgse Boys.
www.thuisuiteten.nl
pi_48900046
Jammer dat HHC niet aan haar sportieve plicht voldoet door van Groningen te winnen. DOS en On Groningen zijn op het einde een geweldige sprint aan het trekken. Ze stonden beiden stijf onderaan met 8 punten voor de winterstop. Dos probeert de derde periode titel nu te winnen. Wie had dat verwacht? Dos is veilig, Groningen bijna.

Vanwege de Batavierenrace (super!) heb ik geen voetbal gezien, a.s. weekend kan ik eindelijk weer eens kijken. Harkema doet het op het momen toch wel super slecht zeg. Korbach bakt er weinig van. 16 wedstrijden, 8 punten. Bijl: 8 wedstrijden ook 8 punten. Waarmee ik niet wil beweren dat dit alleen op het conto van Korbach is te schrijven, echter het Korbach effect is uitgebleven. Ik heb altijd geroepen dat Harkema het minder ging doen, alles draaide bij hun om Jongsma. Een geniale voetballer als hij zijn dag heeft. Jongsma doet het goed bij Zwolle, 14 doelpunten gescoord in zijn eerste jaar, daarmee clubtopscoorder, wat missen ze hem bij Harkema!

Bij Go-Ahead is de pleuris uitgebroken. Het grootste slachtoffer hiervan was Opdam, hij kon per direct vertrekken. Reden: te weinig inzet. Een smoes van jewelste van de trainer, immers algemeen bekend was dat hij had afgedwongen om 1 keer per week te 'trainen'. Idd 'trainen' want meer dan aanwezig te zijn hoefde hij niet te doen, aan veel oefeningen deed hij 'gewoon' niet mee. Als je zo'n jongen een status aparte geeft, moet je hem daar niet later op afrekenen. Vorig jaar stond hij in het elftal van het jaar in de De Stentor, met Zandbergen was hij de beste speler van Go-Ahead.

Zandbergen is geblesseerd, op hem stond de eerste seizoens helft geen maat. Hij was door niemand te af te stoppen en is volstrekt onvervangbaar gebleken. Wat Jongsma vorig seizoen was voor Harkema is hij nu voor Go-ahead. Met hem was Go-ahead vermoedelijk in het linker rijtje beland. Palland (voor de niet ingewijden: ras-kowetter) vertrekt, Edink (idem dito) vertrekt nota bene naar Dos, Reijs vertrekt en in de groep heerst volgens ingewijden veel onrust . Domweg door het simpele feit dat 5 a 6 jongens ook willen vertrekken. Er dreigt een leegloop a lá Harkema waar zo'n 10 jongens gaan vertrekken.

De stadsderby op 12 mei wordt nu al heel bijzonder. Dos kan bij winst de derde periodetitel pakken, go-ahead voert dan een strijd op leven en dood om in de hoofdklasse te blijven. Mooier kan een stadsderby niet zijn!
pi_48901580
Interessante kost Georg, leuk leeswerk.

Excelsior bracht afgelopen zaterdag twee jeugdspelers (Goosen en Daman uit A1) , het is duidelijk te zien dat ze met volgend seizoen bezig zijn. Dit seizoen was duidelijk een verloren seizoen. Geerdink Johannink is me wat tegengevallen. Z'n trainingen schijnen kwalitatief van een erg hoof niveau te zijn, maar op het veld ging het dit seizoen vaak niet goed.
That's all folks!
pi_48984842
Sandor van der Heide weer terug naar van Ons naar Cambuur na 5 jaar of zo.

bron: vi.nl
pi_48992168
Sandor heeft geweldig veel kwaliteiten, jammer dat hij vertrekt. Opvallend is het wel omdat hij lange tijd niets meer met het egoisme van het profvoetbal te maken wilde hebben. Het zal een geweldige aderlating zijn voor de Sneekers, persoonlijk vond ik hem de beste voetballer van de hoofdklasse C.
pi_48992412
Ben ik het mee eens. Ik vind het erg opvallend, maar wel leuk.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')