Ze had de uitslag toch al?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
![]()
Ontopic: het zou me niks verbazen als Amanda idd zwanger is. Fijn![]()
Mama, sorry dat je mijn sexuele uitspattingen met Huub en Brian live hebt kunnen zien, sorry dat je hebt gezien dat ik gevingerd werd door Brian, sorry dat ik constant in mijn blote tieten voor de camera sta. Sorry mama dat ik een vieze snol ben, sorry dat....quote:Op zondag 25 maart 2007 22:22 schreef tuinfluiter het volgende:
(Amanda kijkt in de camera)
Mama, ik ben niet zwanger,
dit is een opgeblazen verhaal.
.
Maar ik beloof dat ik terug naar school ga, en ik kom pas weer thuis als ik het alfabet uit mijn hoofd kan opzeggen. Ik maak trouwens indrukwekkende vorderingen, luister maar....A B C L V....oh wacht.....D E M....oh effe wachten, mijn haar zit niet goed....tot strakzzzz.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:36 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Mama, sorry dat je mijn sexuele uitspattingen met Huub en Brian live hebt kunnen zien, sorry dat je hebt gezien dat ik gevingerd werd door Brian, sorry dat ik constant in mijn blote tieten voor de camera sta. Sorry mama dat ik een vieze snol ben, sorry dat....
lol inddquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:36 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Mama, sorry dat je mijn sexuele uitspattingen met Huub en Brian live hebt kunnen zien, sorry dat je hebt gezien dat ik gevingerd werd door Brian, sorry dat ik constant in mijn blote tieten voor de camera sta. Sorry mama dat ik een vieze snol ben, sorry dat....
nee of ze moet nog paar onveilig met brian doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
toch wel?
Op Amanda d'er doos?quote:
Idd ik schrok al weer. Stel je voor zeg: Brian die het toch gelukt is om klaar te komen!quote:
Inderdaad, dat zou pas om te janken zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 15:03 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Stel je voor zeg: Brian die het toch gelukt is om klaar te komen!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |