Buch voor de Brother
of zoiets
Misschien doen ze wel iemand met HUMOR in het huis...Paul de Leeuw of zo...die moest toch afvallen, kan die gelij op die fiets klimmen
Waarom staat er overigens opeens zo'n nondescript tekstje onder mijn naam? Waar heb ik dat nu weer aan verdiend??
Vlak bij de haven staan heel oooude hui-uizen
somber en donker, bouwvallig en koud
daaaaar woont een meisje, ze noemen haar Patsy,
zij is het meisje, dat veel van me houd...
(sorry, m'n moeder was helemaal wild van dat nummer en ik heb er een nogal traumatische jeugd door gehad )
kaal en versleten zijn Patsyyyyyy haar kleren,
ondanks die kleren hoort Patsy bij mij
thuis wil geen mens van m'n meisje iets weten
laaaa lalalaala die zin weet ik niet meer...
PAAAAATTTSYYYYYYYY 'k hoor toch bij jou...
NOOOOIT WIIIIL 'k een ander als vrouw
ook al woon j'in een krot
met de huisdeur kapot
je weet toch, hoeveel 'k van je hou...
en ?? en ???? en ???????
is er een carriere als zanger voor me weggelegd ?
Ten eerste omdat deze nooit 100 dagen in het huis kan blijven (of V moet er een doorlopend programma van maken waarbij er een vaste bezetting van 8 personen in het huis is en iedereen die het 100 dagen volhoud krijgt 250k...
Ten tweede is het niet eerlijk dat V. er mensen (karakters) aan toe kan gaan voegen zodat er dingen gaan gebeuren die V. wil dat er gaan gebeuren.
Ten derde weet deze persoon wat er buiten het BB huis gebeurt, weet wat er meegenomen moet worden omdat daar tekort aan is.
Met name door het eerste en derde punt lijkt het mij niet waarschijnlijk dat er iemand aan toe gevoegd wordt, zou toch het hele concept van BB ondermijnen, of niet?
Zijn ze daar al niet vanaf dag -1 mee bezig dan??
Als ik had geweten dat het zonep zou worden en zo'n doorgestoken kaart programma, dan had ik never nooit niet gaan kijken, maar ja nu is het te laat..
Ik denk dat ze daar goed in slagen. De honger naar informatie wordt door dit Forum alleen maar groter, maar Big Brother zorgt ervoor dat ons voederbakje maar half gevuld blijft. We krijgen slechts te zien wat zij willen. Die paar uitschieters laten alleen maar zien dat ze aan het manipuleren zijn, maar dat maakt toch niks uit want wij kunnen daar toch niks aan doen. Onze handen zijn gebonden achter onze rug.
Ik typ dit met mijn neus .
Volgens mij gebeurt er echter geen flikker en proberen ze er nog een beetje spanning tegen aan te gooien door die streams de halve tijd uit te zetten.
Het is gewoon het Pavlov-effect: de streams gaan uit of op testbeeld ("the prognoses look even better") en iedereen begint te omdat er misschien iets leuk te zien zou zijn.
Kijk maar naar de BB afleveringen op TV (bijvoorbeeld over 15 min is er weer een herhaling) daar gebeurd ook geen reet. Alleen die harige van Ruud .
ik stel voor om Jan Mulder (die alijd bij Barend en van Dorp zit) erin te gooien.
Ik zag hem gisteren met het behalen van een rijbewijs in een of andere uitzending, en die vent is tenminste kritisch, kan lekker droog gewoon zeggen waar het op staat, en is zo goed gebekt, daar is niet iedereen altijd blij mee...
of jules deelder natuurlijk... hehehehe..
alleen zie ik die nog niet fietsen.
Hoe dan ook, het lijkt me geen goede zet. En wat doet V. als er nog meer weglopen? Gaan ze dan nog meer nieuwe mensen plaatsen? Ook op dag 50?
Heee misschien is dit wel een leuke vraag voor de BB redactie
BTW I agree superknor
Ze (?) weet tenminste een paar dingen die anderen in de dagboek kamer hebben gezegd en wie wie heeft genomineerd.
Zo is zij al wel van de verhoudingen op de hoogte. Ook weet ze wat voor soort dingen V. graag uitzend, kan ze mooi op in spelen.
-> Ze maakt echt veel meer kans
-> Het zou echt heeeeeel flauw zijn
-> V. zal het dus wel doen
Zal V dan echt denken dat als straks de gordijnen weer opgaan en er vrolijk een achtste typetje rondloopt we dat niet in de gaten zouden hebben en niet denken goh waar komp die vandaan?
Een nieuwe Tara erinzetten zuigt, dat zuigt, dat zuigt, DAT ZUIGT!
Ze zullen die Tara2 wel nodig hebben omdat ze met de reclamejongens afgesproken hebben dat er totaal 6 mensen moeten afvallen en dat zijn interessante afleveringen...
Nu vond ik dat vertrek van Martin programma nog leger dan leeg maar goed contracten met nog hogere machten...
Kortom ook V heeft een Big Brother en die BB luistert bijvoorbeeld de naam Unilever, Philips etcetera.
quote:
op 09-28-1999 om 04:04 PM schreef Robin666 het volgende:
Dat zou in ieder geval een goede verklaring zijn voor het feit dat alle streams continu op testbeeld staan!
- Ben je nou blij met je beroepskeuze?
- Betaald dat nou nog goed landgenoten verlinken?
Plus, denk niet dat ik nou zo achterlijk hard rij, 53 km in 1 geval, en 61 in een ander.... nou poe poe wat hard zeg.... stelletje muggezifters....
Heh, Heh Je had het plaatje moeten downloaden sufje, nu is'tie ineens weg
maar goed..even verder over die nieuwe bewoner..die komt er niet volgens mij, het is tegen de spelregels en wel erg flauw.
dat stenders het op de radio bevestigd heeft: hij heeft ook hier gekeken naar het gespeculeer en als waar aangezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |