abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191962
Om 16.10 wordt Bart naar de dagboek-kamer geroepen en krijgt te horen dat het plan gewoon doorgaat voor de volgende nominatie.
Hij heeft een vermoeden dat er waarschijnlijk een nieuwe bewoner bijgeplaatst wordt.....
Who knows.....
;-) bijtje
pi_191963
Maar wie zullen ze er bij stoppen?
Houden ze een instemronde?
Of komt Martin weer terug?
Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

maandag 27 september 1999 @ 16:48:00 #3
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_191964
Waarschijnlijk plaatsen ze Daphne Deckers in huis, zij kan toch niet presenteren
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  maandag 27 september 1999 @ 16:52:00 #4
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_191965
Ik wil Jac D'ancona erin!!
Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
  maandag 27 september 1999 @ 17:38:00 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191966
Stel er gaan er morgen 6 weg en eentje blijft over, dan moet die persoon nog tot het eind blijven zitten in z'n eentje..de opdracht is dat ze 100 dagen in het huis moeten blijven zitten.
Als er nu iemand bij zou komen dan is dat flauw want die persoon hoeft minder lang in het huis te zitten.
pi_191967
Wat als ze nou met z'n allen wegaan dan is er geen progamma meer Kunnen we geen sponsor ofzo vinden die de boel wil saboteren biedt alle deelnemers een Bedrag aan om ermee te stoppen 'T is maar een idee
when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
pi_191968
Ik lees net op de teletekst pagina van AT5 (regionale A'damse zender) dat Tara volgens een woordvoerder van V is vertrokken omdat zij als enige A'damse een ander gevoel voor humor had dan de rest van de groep. Tot zover weinig nieuws dus.
Maar... er stond ook bij dat er een nieuwe kandidate wordt geplaatst, ook een A'damse die al stond te trappelen om mee te mogen doen.
Als dat inderdaad waar is, dan mag iedereen zijn verwachtingen over wie er als volgende wordt weggestemd wel bijstellen denk ik. Het lijkt me namelijk niet eenvoudig om je als nieuwkomer in zo'n groepje een plaats te verwerven.
pi_191969
Goh, een trappelende Amsterdamse???
Laten we hopen dat ze net zoveel humor heeft als Tara....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  Admin maandag 27 september 1999 @ 23:22:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_191970
Lees het net in het parool ook. Er komt een nieuwe bewoonster.. Waarschijnlijk komt die NU, want de streams staan weer uit
http://www.parool.nl/actueel/lunchnieuws/315027748.html
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_191971
DANNY, kan je me ff op de hoogte houden als die streams weer aan gaan??? ik kom die hele site niet eens meer op namelijk!
I'm back, big as life and twice as ugly!
  maandag 27 september 1999 @ 23:38:00 #11
343 Fox X. Mulder
Unexplained Phenomena
pi_191972
Tja.. Rolf X. Wouters weet zijn critisi wel de 'ogen' te snoeren...
Trust No One

pi_191973
Het beste idee voor een nieuwe bewoner lijkt me een twee maanden oude plat-Amsterdams blèrende baby. Niemand doet meer een oog dicht, er ontstaat de grootst mogelijke man-vrouw oorlog over het verschonen van luiers en het geven van flesjes, en volgende week hebben we als plot "Wie veroorzaakte de wiegedood van de BB-baby?" En is dat een reden tot wegstemmen of juist niet?
Nou ja, het lijkt mij toe dat Veronica wel aan een wanhoopsdaad moet gaan denken om die tv-programma's interessant te houden...
pi_191974
volgens mij komt er gewoon een hoertje van de wallen, omdat de relaties verder niet echt op schieten....bovendien vind een hoertje het vast niet erg om het op tv te doen, levert weer materiaal op voor

Buch voor de Brother

of zoiets

pi_191975
Om nou vol-verwachting-klopt-mijn-hart op de eerste (waaarschijnlijk in wanhoop door Veronica extra uitbetaalde) zoen tussen die twee tamelijk oninteressante blonde biggen te gaan zitten wachten ...
En een hoertje? Misschien een idee, maar Daphe Deckers was toch al genoemd? Binnen het Amsterdamse circuit lijkt me Sugar Lee Hooper dan aardiger. Vooral als ze samen met Ruud onder dat bed probeert te kruipen.
pi_191976
he ja, asorry Daphne was idd al genoemd.

Misschien doen ze wel iemand met HUMOR in het huis...Paul de Leeuw of zo...die moest toch afvallen, kan die gelij op die fiets klimmen

pi_191977
Jaaaaa iemand met humor! Dáár hadden die mensen op geselecteerd moeten worden. Zo te zien was gevoel voor humor het eerste criterium om níet mee te mogen doen bij de voorselecties. Jammer, het programma smeekt gewoon om minstens één snedige afzeiker.

Waarom staat er overigens opeens zo'n nondescript tekstje onder mijn naam? Waar heb ik dat nu weer aan verdiend??

dinsdag 28 september 1999 @ 00:51:00 #17
45 SiGNe
pi_191978
Sugar Lee Hooper pas alleen niet onder het bed....
pi_191979
Who cares? Ik vond de suggestie dat Ruud onder het bed paste (en zich daar blijkbaar ook nog kon bewegen) al vrij humoristisch :-)
  Admin dinsdag 28 september 1999 @ 01:25:00 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_191980
Ow, is een heeeeeel oud plaatje.
Patsy.

Vlak bij de haven staan heel oooude hui-uizen
somber en donker, bouwvallig en koud
daaaaar woont een meisje, ze noemen haar Patsy,
zij is het meisje, dat veel van me houd...

(sorry, m'n moeder was helemaal wild van dat nummer en ik heb er een nogal traumatische jeugd door gehad )

Admin dinsdag 28 september 1999 @ 01:29:00 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_191981
Okee, nog ff dan

kaal en versleten zijn Patsyyyyyy haar kleren,
ondanks die kleren hoort Patsy bij mij
thuis wil geen mens van m'n meisje iets weten
laaaa lalalaala die zin weet ik niet meer...

PAAAAATTTSYYYYYYYY 'k hoor toch bij jou...
NOOOOIT WIIIIL 'k een ander als vrouw
ook al woon j'in een krot
met de huisdeur kapot
je weet toch, hoeveel 'k van je hou...

en ?? en ???? en ???????
is er een carriere als zanger voor me weggelegd ?

pi_191982
Die traumatische jeugd begrijp ik dan zonder meer, maar Patsy??? In een somder, bouwvallig huis?? What the hell were you thinking?
  dinsdag 28 september 1999 @ 01:31:00 #22
45 SiGNe
pi_191983
Da's toch wel het voordeel van een forum...niemand kan horen hoe vals je zingt
pi_191984
Duetje met Ruud ligt wel erg voor de hand hier, moet ik zeggen...
pi_191985
Ik draag Patsy voor als nieuwe BB bewoner.
Een duet met Ruud, dat moet geweldig worden!
Succes Patsy.
Enne... Danny Stichting Correlatie is op werkdagen van 8 tot 22 te bereiken! Sterkte!!
  Admin dinsdag 28 september 1999 @ 05:18:00 #25
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_191986
da's ook nie lief van jullie
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')