Nou een 2 gasten waarbij in de tent sliep(gewoon bekende hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:52 schreef UncleSam het volgende:
Het is ook gewoon een live band. Die gasten kunnen in een studio de energie niet kwijt die ze live wel laten zien.
Ik vond ze echt onwijs goed op Lowlands en ga ze zeker in Tivoli zien!
Toen in 2001 Dommelsch nog een open-air stage was, heb ik daar eens een vrij grote en harde pit gezien bij Fear Factory. Maar over het algemeen vind je op Lowlands niet echt grote pits, omdat er gewoon niet zoveel volk is dat daar behoefte aan heeft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:34 schreef Rocho het volgende:
Naja... ook als 'k 't vergelijk met wat ik in Alpha of Grolsch heb gezien... Heb je daar wel eens een van de voorvakken helemaal als pit gezien?
Het feit dat Enter Shikari het meest energieke concert is, zegt meer over de line-up van Lowlands dan over Enter Shikari!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:23 schreef -Sum- het volgende:
wij waren ook bij enter shikari op lowlands en het was zeker het meest energieke concert wat we gezien hebben![]()
we gaan ws ook kaartjes halen voor t concert
wat WIJ gezien hebben zeikerdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:29 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Het feit dat Enter Shikari het meest energieke concert is, zegt meer over de line-up van Lowlands dan over Enter Shikari!
heheh dat is zo. Maargoed, ik was gewoon niet te spreken over de Lowlands lineup, veelste weinig punk, alleen de Heideroosjes, Mad Caddies, Enter Shikari en Malkovich. Hiervan overlapte de 1e twee elkaar ook nog eens, is Enter Shikari alleen voor mensen die eigenlijk niet van echte hardcorepunk houden en Malkovich wel een leuke hardcore band, maar ook zij zijn softer geworden. Vorig jaar had je Pennywise en Iggy en het jaar daarvoor stond er ook al veel meer wat mij boeide.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef -Sum- het volgende:
[..]
wat WIJ gezien hebben zeikerd
weet jij veel of wij verder 3 dagen voor pampus op de camping hebben gelegen
Dat valt wel mee denk ik. Waarom zouden vooral beginnende bandjes daar last van hebben? Dat zijn juist de cd's die online ook moeilijker te vinden zijn. En het zijn vaak de cd's van grote bands die voor 22 euro in de winkel komen, terwijl de kleinere bands nog wel regelmatig voor 15 tot 17 euro ernaast liggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef snorfiets het volgende:
cd's gaat het niet worden voor 'beginnende' bandjes denk ik.. Iedereen download ze liever. Dat is gemakkelijker en gratis.
Cool, waar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:53 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik had de cd van Enter voor maar 15 euro, en dat was de special edition met live cd erbij! Is te doen dus!
Beetje jammer alleen dat iedereen al gelijk ging rennen ipv even te wachten tot er een goed stuk in de muziek wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:20 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Wooow dan hebbik miss wel ff op jouw gestaan:') stond jij links van die piramide?![]()
Die circle pit wa s ook echt GROOOT!!!
de wall of Death was ook vet
eerst wall of death was dat voor mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |