De punk hardcore he.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:39 schreef Realust het volgende:
kzou dit nou niet bepaald 'een mix van trance en hardcore' noemen
Nou toch is het t.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:39 schreef Realust het volgende:
kzou dit nou niet bepaald 'een mix van trance en hardcore' noemen
Hmm, ik heb de term Nintendocore een halfjaar geleden ofzo voor ;t eerst gehoord, maar wat is ;t nou eigenlijk? ;pquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens ben ik er niet warm of koud door, persoonlijk denk ik dat in de Math/Nintendo-core/Sid-Metal genres het veel beter aan pakken maar deze band wordt zo verschrikkelijk gehyped door alle "emo" en scene kindertjes wat toch wel behoorlijk triest eigenlijk is.
Wooow dan hebbik miss wel ff op jouw gestaan:') stond jij links van die piramide?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik was er ook, en ik heb ook meteen kaartjes gekocht voor Tivoli 8 oktober.
@Lowlands 2007:
3x crowdsurf
2x circlepit
?x pit
1x human paramid! (onderste rij)
O ja, Wall of Death vergeten. Nee, ik was helemaal rechts.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:20 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Wooow dan hebbik miss wel ff op jouw gestaan:') stond jij links van die piramide?![]()
Die circle pit wa s ook echt GROOOT!!!
de wall of Death was ook vet
eerst wall of death was dat voor mij
wattan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:34 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind ze nu echt waardeloos, voor Lowlands vond ik ze wél leuk.
Nou dat geschreeuw vond ik gewoon niet je van het. Misschien heb ik wel te veel naar Sorry, You're Not A Winner en Time for Plan B geluisterd, die zijn strakker dan de andere liedjes heb ik het gevoel. Of ze slordig zijn of niet maakt me niet uit, vaak vind ik dat ook veel vetter dan alle strakheid op een stokje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:35 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
wattan?
Vond je het optreden te slordig??
Ik vond juist dat dat het zeer vet maakte
Ik heb bovenop je gestaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee, ik was helemaal rechts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |