En: Ook altijd het houdertje van de GPS eruit halen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:28 schreef veldmuis het volgende:
Moraal: Verzeker jezelf goed als je in een tokkiebuurt woont.
Hehe, nee dan nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:30 schreef Hagelkaas het volgende:
@ Sapstengel, dus elke keer schroeven los, kabels eruit sleuren en dan de volgende dag weer erop schroeven, dasboard eraf om kabels door te trekken?
Ik heb net alles met elkaar laten integrerenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:37 schreef flugeltje het volgende:
Als je auto niet standaard in een garage staat is de zuignapversie beter. Daar kun je alle sporen van uitwissen zodat mensen niet het idee krijgen dat er iets te halen zou kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
Of je deuren van slot laten, zodat ze het zelf kunnen uitvinden zonder dat je ruit eraan gaat.
In sommige wijken is dit inderdaad een prima oplossingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
Of je deuren van slot laten, zodat ze het zelf kunnen uitvinden zonder dat je ruit eraan gaat.
Junks zijn alles behalve tof. Duur zijn ze wel...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:49 schreef Prometheus-Rising het volgende:
Hoezo weet je dat het junks zijn ,
Junkies zijn tof
Dat is dan maar goed ook!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:27 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb sinds 2 dagen een GPS, maar die neem ik altijd mee naar binnen.
Ze zouden jou ook moeten executeren!!1quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:46 schreef T3rr0r het volgende:
Ze zouden al die kutjunks moeten executeren!
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:59 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Misschien een tip voor de politie: lokhoudertjes!![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:34 schreef luminary het volgende:
Zet 220 op je auto
Wordt je auto weer gebruikt om te joyridenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
Of niet kunnen vindenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:28 schreef J.Herrer het volgende:
GPS is voor mensen die de weg niet kunnen onthouden![]()
Dat riep ik ook altjd toen ik 16 wasquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:34 schreef luminary het volgende:
Zet 220 op je auto
Echt goede kick van jequote:
hahaha zie t nu pas was niet helemaal helder daar volgens mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |