Normaal geloof ik dat niet zo snel maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van...er moet echt wat gaan gebeuren volgende week door bijv. een nieuwe bewoner erin of een paar stevige bommetjes, anders is het idd snel GAME OVER voor DGKquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
Tis een aflopende zaak ben ik bang
Het is wachten op een nieuwe bewoner en de exit van Brian, dan kan er nog wel een leuk spel ontstaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
Tis een aflopende zaak ben ik bang
Kan ik me goed indenken, hier precies hetzelfde, ergens wel lekker ook, kan je langzaam afbouwen en sterft uiteindelijk het programma een stille doodquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:30 schreef Spoko het volgende:
de tijden van het hele weekend streamen zijn voorbij hier, zet ze nog maar zelden aan tegenwoordig....
hmm, ik vind Sylvia hier niet echt opvallend, ze staat daar erg slecht met Eric achter zich, die een kop groter isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:36 schreef noekje het volgende:
Brian wordt al beter!
Dan kijk je naar zo'n groep en de enige die dan opvalt is Sylvia. Die springt dan enorm in het oog. Voor iemand die schijnbaar zo saai is weet ze op enkele vlakken de aandacht naar haar toe te trekken.
Sylvia op de positie van de rat, aDEL daarachter. Rat en Eric achter elkaar en Huub err, tja.. doet het prima daar (ik vind hem erg opvallen zo!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, ik vind Sylvia hier niet echt opvallend, ze staat daar erg slecht met Eric achter zich, die een kop groter is
Starmakerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:30 schreef BONG4002 het volgende:
Trouwens hoog "Starmaker" gehalte die dans, acteer en muzieklessen, krijg gelijk flashbacks naar dat programma
Het schijnt dus een paard te zijn met een gebruiksaanwijzing.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:03 schreef Disana het volgende:
De verzorgster is een stuk minder vriendelijk tegen paard Eginia (spelling?), dat nu aan de beurt is voor een schoon maakbeurt.
Ik heb dat programma nooit bekeken, maar is daar de stekker eruit getrokken? Hoe ging dat, ongeveer?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:05 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
StarmakerHeb daar nog aan meegewerkt. Was daar de dag dat iedereen verteld werd dat het
programma OVER was![]()
Ja, maar het lijkt me toch dat ze Fries veel leuker vindt. Kwam ze ook niet gelijk binnen met Fries? Wordt trouwens nog mooi met een beetje geluk, als Eginia een veulen krijgt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Het schijnt dus een paard te zijn met een gebruiksaanwijzing.
Sylvia heeft ook al eens gezegd dat het een eigenwijs kreng is en zwanger he.
Nou, ik was op het terrein met 1 kandidaat 'bezig' toen buiten ineens alle overige kandidaten naar dequote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb dat programma nooit bekeken, maar is daar de stekker eruit getrokken? Hoe ging dat, ongeveer?
Nee, Fries kwam veel later. Zij is er al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt me toch dat ze Fries veel leuker vindt. Kwam ze ook niet gelijk binnen met Fries? Wordt trouwens nog mooi met een beetje geluk, als Eginia een veulen krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |