creep, als hij de sauna in gaat/moet smelt hij.quote:
Wacht maar tot je eens met hem gedanst hebt, dan ben je bont en blauw.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:18 schreef Prospera het volgende:
Ik vind hem geweldig; in al zijn uniekheid, zijn domheid, zijn looks en zijn performance![]()
Ik kijk van grote afstand toequote:Op zondag 25 maart 2007 00:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eens met hem gedanst hebt, dan ben je bont en blauw.![]()
Wat een eikel(s)!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 01:03 schreef Hathor het volgende:
Ach, visite die gewoon blijven plakken tot half 7 in de ochtend, en dan nog met een strontzatte kop 100 kilometer terug naar huis rijden ook.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een eikel(s)!!!
Heb je zó'n beroerd logeerbed?
Ach beter het gevoel hebben, dan er werkelijk tegenaan geknald zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 01:03 schreef Hathor het volgende:
Ach, visite die gewoon blijven plakken tot half 7 in de ochtend, en dan nog met een strontzatte kop 100 kilometer terug naar huis rijden ook.Grapje heeft me 4 kratten bier gekost. En nu heb ik een beetje het gevoel of ik tegen een bus aan ben geknald.
![]()
Ik ook, maar boven de 14 bier zie je mij echt niet meer achter het stuur kruipen.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
![]()
In ieder geval is het maar een eenpersoonsbed, maar ik kan altijd nog wel een matras op de grond leggen als het moet. Maar er zijn altijd van die mensen die koste wat kost in hun eigen bed willen slapen. Ikzelf ben er trouwens ook zo een, ik slaap gewoon het lekkerst in mijn eigen bedje.![]()
Ik zei ook dat het niet verstandig was, maar dan gaan ze vervolgens lopen roepen dat er om half 7 toch bijna geen verkeer is, en daar ga ik verder niet op in, tegen zulke logica win je toch niet.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook, maar boven de 14 bier zie je mij echt niet meer achter het stuur kruipen.
ja he, verveel me wezenloos, nix te zien op de streams. Nix op TV en geen zin om naar bed te gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |