Wat bloeit er toch iets mooisquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
LOL.... Ian_Nick had al in 920 "als je met Leandra wil sjanzen" toegevoegd, en iedereen nam dat mee, zelfs de 2 keer dat de OP door een mod is aangepast
Nu maar hopen dat deze SC niet te snel gaat, anders heb ik een lelijk linkjes probleemquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:13 schreef Leandra het volgende:
Ik kwam niet meer bij, het weerhield me alleen wel van het openen van een nieuwe COS, maar dat probleem is nu dus ook voorbij
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:18 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben ff eea doen, zometeen even naar m'n ouders om ze naar een afscheidsdiner te brengen (kan Sr. zelf ook een keer een paar wijntjes nemen)
Ik heb de planning uiteraard wel zo aangepast dat ik toevallig lekker riant met de papsmobiel een heleboel km's kan gaan maken: kid thuis ophalen en richting bios brengen enzo![]()
En ik moet een beetje uitkijken dat m'n 10.000ste Fok-post niet per ongeluk in een vekeerd topic komt![]()
Ik heb chello en nooit problemen, ik was vorig jaar overgestapt naar KPN iedereen zei moet je doen werkt zo goed, maar na maand nog steeds geen verbinding of wel verbinding maar geen telefoon en vice versie. Dus toen weer chello genomen en moet het afkloppen, maar werkt perfect en snel ik kan nu bellen en internetten tegelijk kon bij KPN echt niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En dat vind ik dus nog erger dan mn eigen kleine internet sores. Dat een hele stad afhankelijk is van een organisatie die echt zooooooooooooooooooo slecht is. Dus ook qua TV enzo
Heej terug naar je vriendin jij johquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
Shit, zit ik hier bij m'n ouders thuis achter de pc van Sr..... is het geluid me toch een partij ruimtelijk enzo.
Eng, eng, eng... en Brian klinkt nog enger dan normaal![]()
Kijk ik ff rond zie ik zo al 4 boxen staan.... misschien dat dat er wat mee te maken heeft![]()
gaaf he zo'n surround setje. ik heb er een die digitaal is met thx voor mijn computer.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
Shit, zit ik hier bij m'n ouders thuis achter de pc van Sr..... is het geluid me toch een partij ruimtelijk enzo.
Eng, eng, eng... en Brian klinkt nog enger dan normaal![]()
Kijk ik ff rond zie ik zo al 4 boxen staan.... misschien dat dat er wat mee te maken heeft![]()
ondertussen kijk ik jarhead op film1quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
Aangezien er weinig op TV is heb ik maar met frisse tegenzin een DGK-streamavondje geplanned![]()
een beetje sadomasochisme kan geen kwaad. ik zou allen gek worden van amanda haar stem continue op surroundquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:56 schreef Leandra het volgende:
En ik zat nog wel te overwegen om de streams op de laptop aan te zetten en fok op de desktop te doen...
Die zender heb ik niet maar het is wel een redelijke film, niet echt bijzonder vond ik maar het kijkt redelijk wegquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ondertussen kijk ik jarhead op film1
Het is idd heel freaky om ze aan alle kanten te horen... zelfs Huubquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een beetje sadomasochisme kan geen kwaad. ik zou allen gek worden van amanda haar stem continue op surround
ik kan het mooi combineren met fok. het is niet mijn soort film, maar mijn vriendin vindt het genre wel leuk. (en je verwacht het niet van haar - ze is echt een mode meisje - )quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die zender heb ik niet maar het is wel een redelijke film, niet echt bijzonder vond ik maar het kijkt redelijk weg
Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:09 schreef Polonium-120 het volgende:
ik moet even het eten opscheppen. tot zo. we eten lasagne.
En dat vertel je me nu pas?? Nou hoef ik niet meer, ik heb net gegeten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:09 schreef Polonium-120 het volgende:
ik moet even het eten opscheppen. tot zo. we eten lasagne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |