is eend een sloerie??????quote:Op zondag 25 maart 2007 04:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je bent zeker mijn lieverdje en trouwer dan die Eend.![]()
Voeg me maar toe en ik kom zo onlinequote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx... nou durf ik bijna niet meer te posten.....![]()
5 cijfertjes ipv 4..... en m'n bier is op![]()
Maar m'n sigaretten nog niet![]()
Dommie...... ALTIJD genoeg sigaretten in huis.... mijn devies!quote:Op zondag 25 maart 2007 04:43 schreef Leandra het volgende:
Gvd... steek ik nog een sigaret op blijkt het de een-na-laatste te zijn???
Damn.... heb ik weer![]()
Ik was gestopt enzoquote:Op zondag 25 maart 2007 04:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dommie...... ALTIJD genoeg sigaretten in huis.... mijn devies!
Als mijn vriend mij EINDELIJK zwanger maakt, stop ikquote:Op zondag 25 maart 2007 04:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was gestopt enzo![]()
Weer eens.. voor de zoveelste keer![]()
Oh, toen ik zwanger was heb ik het ook heel netjes gehouden: 4 pakjes (Marlboro-lights destijds) in 8 maanden tijd... en 2 sigaretten tijdens 6 maanden borstvoeding.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Als mijn vriend mij EINDELIJK zwanger maakt, stop ik![]()
Dat is al tijden mijn excuus, ik stop als ik zwanger wordt ;-0 ik denk ook wel dat ik het dan kan.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, toen ik zwanger was heb ik het ook heel netjes gehouden: 4 pakjes (Marlboro-lights destijds) in 8 maanden tijd... en 2 sigaretten tijdens 6 maanden borstvoeding.
Dus ik kan het wel![]()
En nu heb je een geweldige tiener!quote:Op zondag 25 maart 2007 05:09 schreef Leandra het volgende:
Idd, het is een leuke puber gewordenquote:Op zondag 25 maart 2007 05:12 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu heb je een geweldige tiener!
En wat dat principe betreft.. ik zie ze toch nog regelmatig. Maar ik zou mezelf nooit kunnen vergeven mocht er iets misgaan.
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:23 schreef do0fusz het volgende:
lagen brian en amanda nou alweer kindjes te verwekken?
Denkt amanda rijk te kunnen worden van de kinderbijslag?
Was de test negatief en moet die daarom overgedaan worden?
Stond er in de bijsluiter van de zwangerschapstest "NEUKEN VOOR GEBRUIK!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |