Dat is voor paupers, Baron is voor gentlemen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:01 schreef Berenanus het volgende:
Export bier vond ik het altijd goed doen <3
Het is best goed te doen hoor. Zie het als een Mazda... Prijs/kwaliteit enzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:04 schreef remlof het volgende:
Ik sla het schap met pauperbier altijd over
* remlof pakt nog een Grolsch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.happen naar de baas
Dat klopt heul niet!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:14 schreef Hijacking het volgende:
bier in de morgen is een dag zonder zorgen
maar als je genoeg drinkt voordat je naar werk gaat boeit je het geen flikker dat je een ongeluk krijgtquote:
Aparte theorie an sichquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:37 schreef Hijacking het volgende:
[..]
maar als je genoeg drinkt voordat je naar werk gaat boeit je het geen flikker dat je een ongeluk krijgt
krijg ik nu van jou een baron ?
Is goedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is best goed te doen hoor. Zie het als een Mazda... Prijs/kwaliteit enzo.
Als we volgende week nou eens gaan pinten in Sonsbeek zal ik je op Baron trakteren![]()
nou nou nou!!! jewel dus!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:37 schreef Hijacking het volgende:
[..]
maar als je genoeg drinkt voordat je naar werk gaat boeit je het geen flikker dat je een ongeluk krijgt
krijg ik nu van jou een baron ?
mocht ik ooit in Arnhem gaan wonen haal ik hem opquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:37 schreef -skippybal- het volgende:
Als je in de buurt woont krijg je een Baron!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |