abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191945
'k wist niet wat ik zag:

Stel nu je vragen aan de makers
Hoe kunnen de bewoners toch de tijd weten? Wat wordt er verstaan onder back to basic? En wie selecteren de beelden? Vanaf nu kunnen jullie met al jullie vragen over het programma Big Brother bij de makers terecht. Hiervan wordt elke donderdag één vraag uitgekozen. Deze wordt live in de uitzending behandeld. De vragen aan de makers kunnen worden gestuurd naar het adres: info@big-brother.nl.

They got to be kidding...

I did NOT have sex with that women Sabine...

pi_191946
stuur ze effe dit hele forum op, habben ze genoeg vragen voor de komende 10 jaar
I'm back, big as life and twice as ugly!
  maandag 27 september 1999 @ 15:43:00 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191947
Ik had niet verwacht dat de makers zo slim waren dat ze een hele vraag per week kunnen beantwoorden, ik dacht dat ze daar 100 dagen over zouden doen.
De meest gestelde vraag hier is nog altijd hoe weten ze de tijd als ze geen horloge mogen meenemen?
  maandag 27 september 1999 @ 15:44:00 #4
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_191948
Ik heb ze gevraagd waarom die audiostreams 10 min. achter lopen...'S kijkeh hoe ze reageren!!
Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
  maandag 27 september 1999 @ 15:49:00 #5
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_191949
Vergeet niet dat BB alles controleerd, ook de te beantwoorden vragen.
pi_191950
Ik zou wel eens willen weten, wat die mensen in het regie-hok doen als bijv. Sabine onder de douche staat (stelletje mazzelpikken).
Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

pi_191951
quote:
op 09-27-1999 om 04:06 PM schreef bennie24 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten, wat die mensen in het regie-hok doen als bijv. Sabine onder de douche staat (stelletje mazzelpikken).

spanking their monkey!

I did NOT have sex with that women Sabine...

pi_191952
Aaaaw, wat een domme zet toch weer van Veronica. Een (zeer) slappe poging om mensen van sites als deze zgn. tevreden te houden. As if!

En een beetje laat ook, als je het mij vraagt.

En I'll think twice voordat ik een vraag ga posten die dan door Rolfie of Daphne 'wordt behandeld'. Alias de 'lulmachine' (wat een zelfkennis toch) en het blondje ('Ik ben niet dom hoor! Ik heb VWO gedaan!') dat van de zenuwen niet eens uit haar woorden kan komen.

Nah, zaten we daar nou op te wachten??

dinsdag 28 september 1999 @ 12:18:00 #9
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_191953
3x raden!!
Ze filteren de messages! Het email adres werkt, maar je krijgt via een ander email adres via een "not-able to send message" (Die er overigens zeer amateuristische uit ziet) bericht dat ze het niet hebben kunnen ontvangen. Alle messages waar ze geen antwoord op willen geven worden gereageerd met dit bericht
Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
  Admin dinsdag 28 september 1999 @ 14:39:00 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_191954
Om bandbreedte te sparen verwijs ik naar deze thread: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000253.html
Zie wat ik kijk: trakt.tv
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')