forum@fok.nlquote:Op zondag 25 maart 2007 04:57 schreef Surveillance_Step het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen?
Ze zit weer aan de dubbeldrank?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:57 schreef cerror het volgende:
[..]
J. Is er niet meer. Die heeft het druk zat.
Bek dicht, godverdommequote:Op zondag 25 maart 2007 04:57 schreef Surveillance_Step het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen?
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 05:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, ligt al in haar nest hoogstwaarschijnlijk.
quote:
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 05:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, ligt al in haar nest hoogstwaarschijnlijk.
Van mij mag het altijd biertijd zijn, speciaal op zondagmiddagquote:Op zondag 25 maart 2007 15:45 schreef Kloo-nee het volgende:
Bier is het sap dat men doorgaans in het bloed laat stromen om tot hogere inzichten te komen. Is het dan werkelijk biertijd, op zo een mooie, prachtige zondagmiddag, dag van God?
Moet dat?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef renz0r het volgende:
bier!!!!!!!!!!111111111111
je begint steeds meer op fokke en sukke te lijken. leuk welquote:
Heb jij je naaimachine nou al gevonden?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je begint steeds meer op fokke en sukke te lijken. leuk wel![]()
bernina, pfaff en husqvara. dat zijn de topmachines blijkbaar. jammer dat het in onz gezet is.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij je naaimachine nou al gevonden?
Dan open je toch gewoon een nieuw topic met een wat uitgebreidere OP?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bernina en huqvara. dat zijn de topmachines blijkbaar. jammer dat het in onz gezet is.
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan open je toch gewoon een nieuw topic met een wat uitgebreidere OP?
Lekker.quote:
Ik vind ze wel gaan eigenlijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heerlijk die smaakloze Euroshopper borrelnoten
YES YES YES YES YES YESquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef renz0r het volgende:
Vrijdamiddagbiertopic bij deze geopend
Weekend!!!!!!!1
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:43 schreef remlof het volgende:
"Vrijdamiddagbiertopic Biertopic" was een beetje overdreven
Nee dat blijktquote:
En tieten!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh ja, BIER!!!
Ik dacht Janetje te kunnen zien met een andere über-gans-cheyle kuthoer!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef renz0r het volgende:
Kan de TT niet veranderd worden in iets leuks?
Hittegolf ??quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:29 schreef remlof het volgende:
* remlof heeft vakantie, zit in een andere tijdzone, dus neemt nog een biertje
ándere tijdszone?quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:29 schreef remlof het volgende:
* remlof heeft vakantie, zit in een andere tijdzone, dus neemt nog een biertje
Ey, anders had je me zaterdagnacht wel in Bosch gezienquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
ándere tijdszone?
Je moet ook niet kutten aan die instellingen van windows![]()
Ik heb je gesmst. Ik heb de hele nacht in de Habana gezetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ey, anders had je me zaterdagnacht wel in Bosch gezien
Ja ik hoorde em piepen toen ik net in bed stapte om 1 uur 's nachts na al sinds 4 uur 's ochtends wakker te zijn geweest om om 7 uur het vliegtuig naar Portugal te pakken. En toen dacht ik "laat maar, ik lees het morgen wel"quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb je gesmst. Ik heb de hele nacht in de Habana gezeten![]()
Ow nou trusten. Ik hoop dat het morgen regent in Arnhemquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga maar eens slapen, want ik schijn de wekker om 0700 gezet te hebben![]()
![]()
quote:
quote:
Dat ga ik nu even doen.. moment.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |