Ze zijn ook nog geen echte miljonair hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef the_undertaker het volgende:
mogen ze nu ook al geen eten meer bestellen... er wordt echt steeds meer wegbezuinigd![]()
Een echte miljonair kookt toc niet zelf![]()
Kwou zeggen, dan bestel je toch meteen bij een 3 sterren rest. of wat kaviaar. Komop zeg, op kosten jagen die JdM.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ze mogen nog 2X in de week bestellen, dus dat valt an sich nog wel mee
Idd, qua saaiheid zeker (met name BB6/HBB)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:51 schreef marky het volgende:
Begint steeds meer op BB te lijken
Zit wel wat inquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Ik ben te lui dat ik leef".
Ja en daarom is het tijd voor een bommetjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef Marelle het volgende:
Hebben Brian en Jaap geen pillen gehad vandaag??
Heeft brian toch zelf ook al eens gedaan, seksen met Amanda zonder dat ze het weet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef rebellious_angel het volgende:
oeiiiiii, volgens Brian moest j.aap zijn kans grijpen en de slapende Amanda 'pakken'. Mmmmmm, erg netjes tegenover een meisje dat je zogenaamd beschermen wil
Nee nee Peter6000 wel objectief blijven hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda, Brian en Jaap hebben weer gefrustreerde lol vanwege SHE.
De H van hypocriet, etc.
"En als je Sylvia heet mag je wel overdag slapen."
Ja zelfs uit een schorre kraai komt een mooier geluid.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:54 schreef a_leeuwtje het volgende:
Ik heb net even het filmpje van een zinggende brian gehoord op de tien site !!!!!!![]()
Het eindigde met het gejank van een hond!!!!!!!!!!!!!!!!! erg leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |