quote:Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef ibaneX het volgende:
[..]
haha ik weet wie die heeft, iemand uit mijn vorige schoolbandzelfde winkel idd
Als ik ooit nog een Ibanez koop wordt het de signature vanFrank Gambalequote:
dank jequote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:11 schreef morgane het volgende:
[..]
dank jeik vind er eigenlijk niet zoveel verschil tussen zitten, behalve de hals...en het geluid natuurlijk
Dat wordt ook al heel vaak niet meer gedaan trouwens. Kan je mooi voor je eigen opnamekosten opdraaien...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze een beetje vertrouwen hebben schieten ze over het algemeen wel studio- en plaatkosten voor, zodat jullie muziek opgenomen en verspreid kan worden.
Goede drumopnames krijg je thuis ook niet zo heel goed voor elkaar.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:30 schreef allsystemshalt het volgende:
Opnemen kost ook niks meer voor weinig koop je digitale 16 sporen harddisc recorder.
Wat wel duur blijft zijn goede mic's
De rest is tijd steken in het opnemen en afmixen.
Licht geheel aan de accoustiek van je huis (Hang veel gordijnen op voor demping ect) en het goed afplakken van de drumvellen --> ja dat is nog verdraaid moeilijk maar daar pak je de winst meequote:Op zondag 25 maart 2007 18:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Goede drumopnames krijg je thuis ook niet zo heel goed voor elkaar.
en de verschillende mics enzo die allemaal goed moeten zijn en tegelijk opgenomen worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:35 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Licht geheel aan de accoustiek van je huis (Hang veel gordijnen op voor demping ect) en het goed afplakken van de drumvellen --> ja dat is nog verdraaid moeilijk maar daar pak je de winst mee![]()
Ik had vermeld wat duur blijft zijn de mic'squote:Op zondag 25 maart 2007 18:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en de verschillende mics enzo die allemaal goed moeten zijn en tegelijk opgenomen worden.
(kan apart, maar dat suckt als de beesten)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |