liegbeest, je doet het om de spaarzegels! j/kquote:Op zondag 25 maart 2007 14:46 schreef Deansensitized het volgende:
Ik haal volgende keer weer d'Addario's. Heb er nu Ernies op. Roesten minder snel en breken minder snel, maar vind het geluid van d'Addario's beter...
Playerpointsquote:Op zondag 25 maart 2007 14:49 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
liegbeest, je doet het om de spaarzegels! j/k![]()
Ik vind em vies...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:15 schreef allsystemshalt het volgende:
Een smilie voor Telesloerie gevonden![]()
[afbeelding]
Gebruik fastfret, ff over je snaren halen voor en na het spelen, scheelt je 5 sec, en er roest helemaal niks meerquote:
speel je ook stereo erover of dat niet?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:01 schreef allsystemshalt het volgende:
Effe aan het painten geweest![]()
[afbeelding]
Linksboven Hughes & Kettner Attax 100 versterker plus 4 * 12 sterio cabinet Hughes & Kettner
Rechtsboven Rexer Diversity ontvanger daaronder Randall RG 100 HT plus 4 * 12 sterio cabinet Hughes & Kettner
Onder van rechts naar links![]()
Zender Rexer, Morley Wha, Boss SD-1, Boss MT-2, Ibanez FatCat en een Digitech RP-3
ps de versterkers voeden allebei beide speakers ! dit voor een zeer breede geluidsspreiding![]()
Zo hoe ziet jullie setup eruit?
HEb goeie dingen gehoord over zo'n goude kikker jaquote:Op zondag 25 maart 2007 15:25 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
had voor gitaarnet in het guitargeek topic me dingetjes even zo neergezet
Samengevat, speel je over een coole, gele kikker?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:25 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
Fijn spul, maar mijn busje was echt binnen een maand leeg, hoort dat?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gebruik fastfret, ff over je snaren halen voor en na het spelen, scheelt je 5 sec, en er roest helemaal niks meer![]()
Hey Kewl de SD-1 is VETquote:Op zondag 25 maart 2007 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
okee lekker duidelijk
afijn van m'n roze banjo gaat ie in m'n boss superoverdrive (geel), die gaat naar m'n boss noisesuppressor (wit) die weer naar m'n versterker (fender) loopt
In de loop van de NS zit eerst GLX heavy metal pedaal (grijs), die gaat vervolgens naar de GLX equalizer (bruin), daarna naar de GLX flanger (paars), naar de GLX chorus (blauw), en via het Boss volumepedaal weer terug naar de NS ofzo![]()
haha ik weet wie die heeft, iemand uit mijn vorige schoolbandquote:Op zondag 25 maart 2007 13:13 schreef Falcon4ever het volgende:
als imported_sphinx gewoon bij z'n deal regelt dat ie een zooi flyers mee krijgt is dat probleem ook opgelost
VaderJacob: grappig, voorheen wou ik ook een signature guitar (Tom Delonge sig. fender strat) maarja toen ik de prijs zag sloeg ik stijl achterover :/ (aantal jaren terug) en nu ik eindelijk zo'n ding kon betalen was ie weg (Staffhorst utrecht had d'r eendie groene )
http://www.fender.com/new(...)mages/0138200_xl.jpg
Nou eh laten we het dubbel mono noemenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
speel je ook stereo erover of dat niet?
mooi spul![]()
speel trouwens laatste tijd helemaal zonder pedaaltjes.... amp gewoon op clean en speleuhquote:Op zondag 25 maart 2007 15:25 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
oja, ik heb ook nog een wahwah, maar die gebruik ik niet en is niet aangesloten. heb ook nog een distortion pedaaltje geloof ik, maar joost mag het weten waar die gebleven is.
Zoals het bedoeld is, beetje reverb in je twin en gaan!quote:Op zondag 25 maart 2007 15:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
speel trouwens laatste tijd helemaal zonder pedaaltjes.... amp gewoon op clean en speleuh
Ik heb ze via de gitaarleraar an vaderjacob gekocht, ben er zelf erg tevreden overquote:Op zondag 25 maart 2007 15:29 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hey Kewl de SD-1 is VET![]()
Trouwens die GLX pendalen zien er tof uit klinken ze ook goed? en waar zijn ze te koop?
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:34 schreef ibaneX het volgende:
Pepernoten In de drums
Pepernoten achter de versteker
Pepernoten op de ramen
Maar bovendien Pepernoten met mayonaise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |