ben je gekquote:Op maandag 26 maart 2007 20:19 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Had het iets met grunten te maken?
maar dat geld ook voor dat gruntquote:Op maandag 26 maart 2007 20:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
waarom hebben al die punkn00bs dezelfde stem?
Best wel kut dat dat dus nooit meer gaat gebeurenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:19 schreef Dribbel_ het volgende:
mja ik heb slayer wel live gezein en blink niet, nu ben ik tof whoeheoe ;'), maar ik vind hetzelf kut en wil het omgedraait hebben
heldquote:Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef ibaneX het volgende:
Dribbel je bent gewoon een: kijk mij eens kort haar hebben punk troepje spelen en dan sjans hebben bij mijn vriendin![]()
Ljusalfheim -Therion dat is wat ik speel voor vrouwlief en uiteraard wish you were here van pink floyd (incl solo's!)
ben ik nu stoer?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef ibaneX het volgende:
Dribbel je bent gewoon een: kijk mij eens kort haar hebben punk troepje spelen en dan sjans hebben bij mijn vriendin![]()
Ljusalfheim -Therion dat is wat ik speel voor vrouwlief en uiteraard wish you were here van pink floyd (incl solo's!)
Daar kan ik niet al te best over oordelen.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zelfde verhaal als met power-metal zangers, allemaal 'dezelfde' hoge vibrato stem
nee wel over je lijk heen pissen en op je graf schijten!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heldwil je in m'n poezie boekje schrijven
Mja het lijkt allemaal op elkaar, die punkstemmen vaak, grunten, gare rapmuziek enzquote:Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik grunt niet, not my problem.
+ sticks and stones..
hoppes kan wel zingen den delonge nietquote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Daar kan ik niet al te best over oordelen.
Maar ik vind Mark hoppus en Tom Delonge toch nog waardig wat schelen qua stem.
Hoppus wat meer subtiel en Delonge wat schreeuweriger.
Geniaal!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:11 schreef mberg86 het volgende:
Deze is beter![]()
http://www.youtube.com/watch?v=yYxq-r77Y1o&mode=related&search=
geen gevoel voor muziek dusquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja het lijkt allemaal op elkaar, die punkstemmen vaak, grunten, gare rapmuziek enz![]()
nee die maakt geen bagger maar echte muziekquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geniaal!!!![]()
Dat zie ik Kerry King nog niet doen![]()
een snaar breken en een nieuwe gitaar aangegeven krijgen?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geniaal!!!![]()
Dat zie ik Kerry King nog niet doen![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
een snaar breken en een nieuwe gitaar aangegeven krijgen?
Ergens ben ik het met je eensquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hoppes kan wel zingen den delonge niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |