laat de kindjes van god maar niet kijken .............quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw neemt de telefoon op, krijgt een instructie , ik kon niet horen wat.
Antwoord van haar...............NEE, ik kan er niet bij , doeiiiiiiiiiiiiiiii. Hoezo beleefd.
ik denk dat dit reuze mee valt..........we zullen zienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:32 schreef danos het volgende:
[..]
Het is natuurlijk fantastische televisie maar Eric is imo echt veeel zwakker dan Huub, Eric zal nooit discussies kunnen voeren zoals Huub dat doet. Eric gaat op een gegeven moment alleen nog maar over in herhalingen, gister ook op tv met dat flikkerachtige gedoe wat Brian zei in die para sessie. Puur om ook nog wat tegen hem te zeggen.
ik verheug me al tijden op het moment dat Eric en Huub ruzie gaan krijgen, want dat moment komt echt wel ooit, man wat zal die dan de grond in worden getrapt door Huub.
Zij IS een kindje van God, samen met Braaaaaaajen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:33 schreef milk-shake het volgende:
[..]
laat de kindjes van god maar niet kijken .............![]()
.. het kan bijna niet anders of een ruzie gaat een keer gebeuren. Maar of Eric zich zo de grond in laat trappen door Huub waag ik te betwijfelen. Ik denk dat Eric meer in staat is zijn schouders over iets op te halen en door te gaan met andere zaken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:32 schreef danos het volgende:
[..]
ik verheug me al tijden op het moment dat Eric en Huub ruzie gaan krijgen, want dat moment komt echt wel ooit, man wat zal die dan de grond in worden getrapt door Huub.
Filemon met pruikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:36 schreef havefun het volgende:
Wel een beetje een lang harige teckel die piano leraar.
ja de grootste kindjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij IS een kindje van God, samen met Braaaaaaajen.![]()
Dat wel, maar als Huub hem eenmaal in een hoek heeft dan moet ie wel van hele goede huize komen, hij moet idd zijn kracht putten uit het opzetten van een ignore stand voor huub van een paar uurtjes zodat huub meer in zichzelf gaat koken dan dat hij Eric pijn doet. Jammer toch dat Eric homo is, had toch een mooi relletje kunenn worden als Eric in een dronken bui achter Lieke aan zou gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. het kan bijna niet anders of een ruzie gaat een keer gebeuren. Maar of Eric zich zo de grond in laat trappen door Huub waag ik te betwijfelen. Ik denk dat Eric meer in staat is zijn schouders over iets op te halen en door te gaan met andere zaken.
Eric is Eric...juist omdat ie homo is ...............is ie zoals hij is (snap je t nog?) en ik vind hem daardoor helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:38 schreef danos het volgende:
[..]
Dat wel, maar als Huub hem eenmaal in een hoek heeft dan moet ie wel van hele goede huize komen, hij moet idd zijn kracht putten uit het opzetten van een ignore stand voor huub van een paar uurtjes zodat huub meer in zichzelf gaat koken dan dat hij Eric pijn doet. Jammer toch dat Eric homo is, had toch een mooi relletje kunenn worden als Eric in een dronken bui achter Lieke aan zou gaan
Ik vind Huub zeker geen arrogante klootzak, hij is juist erg sympathiek en speelt het spel niet zo achterbaks als bijvoorbeeld Brian. Huub is wel duidelijk iemand die daar een spel speelt, en Brian is zoals hij is volgens mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef qawl het volgende:
ik denk dat Sylvia en Eric Huub niet eens aardig vinden, ze zijn alleen `vriendjes` met Huub omdat ze bang zijn voor Huub en niet de vijand van Huub willen zijn in de Gouden Kooi
want zeg nou zelf, het is toch niet voorstellen dat er mensen zijn die Huub echt aardig vinden? Ik kan me dat niet voorstellen
Huub is een irritante klootzak, daarop is hij gecast. Dat is ook de reden dat zoveel mensen op hem stemmen, omdat ze van sensatie/ruzie houden en daarom graag een irritante klootzak in de Gouden Kooi willen zien
Hmz..hij is ok. Maar ik luister elke dag naar Radio 4 en kijk Mezzo op tv, dus dan ben je beter gewendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:39 schreef milk-shake het volgende:
maar kan heeel goed pianospelen.................dat wel![]()
nou schrik niet ....hier is er 1 die Huub geweldig vind............schokkend hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef qawl het volgende:
ik denk dat Sylvia en Eric Huub niet eens aardig vinden, ze zijn alleen `vriendjes` met Huub omdat ze bang zijn voor Huub en niet de vijand van Huub willen zijn in de Gouden Kooi
want zeg nou zelf, het is toch niet voorstellen dat er mensen zijn die Huub echt aardig vinden? Ik kan me dat niet voorstellen
Huub is een irritante klootzak, daarop is hij gecast. Dat is ook de reden dat zoveel mensen op hem stemmen, omdat ze van sensatie/ruzie in de Gouden Kooi houden en daarom graag een irritante klootzak in de Gouden Kooi willen zien. Want dat zorgt voor ruzie
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef qawl het volgende:
hoop dat Brian dan net die laatste druppel zal zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:43 schreef pullup het volgende:
Zo te zien staat Natasia op ontploffen en is er weinig voor nodig om voor de uitbarsting te zorgen.
... Huub bouwt een discussie op. Hij zet een paar valletjes uit en probeert ze dan al lullende daarin te laten lopen. Hij wil dan alleen nog een ja of nee als antwoord en gaat dan razendsnel weer op een ander valletje door. Ik heb al een paar keer gemerkt dat Eric daar veel beter mee om kan gaan dan de anderen. Huub kan niet goed tegen een rustige opponent .. en probeert altijd op te fokken tot ze op eenzelfde hyperniveau zijn. Daar waar de grens tussen schreeuwen en een mep uitdelen nog heel dun is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:38 schreef danos het volgende:
[..]
Dat wel, maar als Huub hem eenmaal in een hoek heeft dan moet ie wel van hele goede huize komen, hij moet idd zijn kracht putten uit het opzetten van een ignore stand voor huub van een paar uurtjes zodat huub meer in zichzelf gaat koken dan dat hij Eric pijn doet. Jammer toch dat Eric homo is, had toch een mooi relletje kunenn worden als Eric in een dronken bui achter Lieke aan zou gaan
me tooquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Marelle het volgende:
[..]
hoop dat Brian dan net die laatste druppel zal zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |