Is nog een vrij nieuw dingetje:quote:
quote:
Datum eerste afgifte Nederland 18-08-2006
Datum eerste toelating 18-08-2006
Datum aanvang tenaamstelling 16-11-2006
Ja ik vind hem erg non chalant overkomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
verdienen is misschien niet het juiste woord. Denk dat Carlos kost veel beter op z`n plaats, want als PT vind ik heb best wel slecht. Maar hij is de trainer van een aantal bekende nederlanders, en dan gaat men er al snel van uit dat hij een goede trainer is...
daar doet Amandel het voorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:22 schreef milk-shake het volgende:
jaap heeft weer goed uitzicht ...kwijl kwijl![]()
...eerlijk gezegd vind ik dat 'relnichterige' gedrag van Eric juist leuk. Ik vind hem ook niet zo meelopen met Huub en meestal steviger in zijn antwoorden dan Huub. Huub zit vaak door iedereen heen te praten en praat soms teveel naar mijn smaak. Eric heeft daar een soort van tussenweg in - kan in ieder geval luisteren ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:13 schreef qawl het volgende:
die Eric is ook zo`n irritant figuur
ik heb niets tegen homo`s, maar dat relnichterige gedrag van hem irriteert me ook mateloos
en dan ook dat constante meeloopgedrag met Huub, hij lijkt wel de papegaai van Huub
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:24 schreef qawl het volgende:
Jaap is ook niet mijn favoriet, hij heeft een beetje vreemde gewoontes. Maar ik vind Huub en Eric veel irritanter
dat irritante kinderachtige mannetje en die meelopende relnicht mogen van mij als eerste uit de villa vertrekken
Dat dacht ik ook ... en dan vind ik het niet zo'n buitengewone prestatie dat hij nu 181 kilo weegt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij rond de 187 toen Carlos hem voor de eerste keer weegde...
6 kilo vocht in 3 weken tijd, dat is inderdaad niet veelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dat dacht ik ook ... en dan vind ik het niet zo'n buitengewone prestatie dat hij nu 181 kilo weegt.
viel mij ook op, daar gaan Natasja en Brian nog een keer ruzie over krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:25 schreef Clank het volgende:
Natasia noemt Jaap een eigenwijs varken en een strontzak. Brian reageert niet.
ROFL ... zal me een schiettent zijn geworden !!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
De broer van Braaaaaaaaaajen, Kenneth, je weet wel, trailertrash, heeft het huis van hem opgepimpt.
Ik wil niet eens weten hoe dat er nu uitziet.
ik kijk niet naar groepen, ik kijk naar individuele personenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens je signature ben je fan van Sylvia. Wat denk je dat er met haar gaat gebeuren als Huub en Eric weggaan?
met de spuitbus goudverf op de muren gespoten en even lekker losgegaan bij de xenosquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
De broer van Braaaaaaaaaajen, Kenneth, je weet wel, trailertrash, heeft het huis van hem opgepimpt.
gezelligquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:29 schreef schatje het volgende:
Natasia spreekt Jaap er zo nog wel op aan.
Het is natuurlijk fantastische televisie maar Eric is imo echt veeel zwakker dan Huub, Eric zal nooit discussies kunnen voeren zoals Huub dat doet. Eric gaat op een gegeven moment alleen nog maar over in herhalingen, gister ook op tv met dat flikkerachtige gedoe wat Brian zei in die para sessie. Puur om ook nog wat tegen hem te zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...eerlijk gezegd vind ik dat 'relnichterige' gedrag van Eric juist leuk. Ik vind hem ook niet zo meelopen met Huub en meestal steviger in zijn antwoorden dan Huub. Huub zit vaak door iedereen heen te praten en praat soms teveel naar mijn smaak. Eric heeft daar een soort van tussenweg in - kan in ieder geval luisteren ook.
Ja dat zal wel in de stijl gegaan zijn van Pimp my car.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |