Dat is het gat waar Jaap 's nachts stiekum zit te (vr)etenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:55 schreef Ilmagnifico het volgende:
Sylvia ontdekt een gat in de vloer.
de laatste 5 dagen gebeurt er echt geen zak meer, vond eerst dat ik me tijd wel "nuttig" besteedde door de streams vaak te volgen,maar tegenwoordig, hou op, schei uit...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij gaat er vanmiddag niet al te veel meer gebeuren.
het is een soort ligfiets/scootmobielquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef havefun het volgende:
Waarom zit Jaap daar altijd op die fiets, en zit hij niet gewoon rechtop. Hij beweegd nu eigenlijk alleen met zijn benen , en de rest van zijn lichaam doet niks.
Niet echt een actieve houding
Of misschien een gat door de para-actie van Brian. Hij gooide wel iets op de grond toen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dat is het gat waar Jaap 's nachts stiekum zit te (vr)eten![]()
Jaap moet roeien, met de riemen die hij heeft - en vooral niet meer zeuren/klagenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef havefun het volgende:
Waarom zit Jaap daar altijd op die fiets, en zit hij niet gewoon rechtop. Hij beweegd nu eigenlijk alleen met zijn benen , en de rest van zijn lichaam doet niks.
quote:
Jaap maakt tv!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef havefun het volgende:
waaar????????quote:
zijn shirt is wel nat van het zweten, is dat wel voor maandag opgedroogd?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:05 schreef Ilmagnifico het volgende:
Jaap is klaar.....................of hij houdt het voor gezien, dat kan ook.
Jaap heeft hongerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:05 schreef Ilmagnifico het volgende:
Jaap is klaar.....................of hij houdt het voor gezien, dat kan ook.
Vies hč.................bijna nog viezer dan het dolletje van delletje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:06 schreef 2live het volgende:
[..]
zijn shirt is wel nat van het zweten, is dat wel voor maandag opgedroogd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |