Omdat Jaap het toch beter weetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:07 schreef havefun het volgende:
Jaap vreet nog maar eens een bakje kwark op.
Waarom werkt die gast niet met een diatist ofz die hem precies verteld wat hij mag eten op een dag?
iets van 180 schoon aan de haakquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef havefun het volgende:
Hoeveel Kilo weegt Japa nu eiegnlijk?
181,? kg, bij Carolsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef havefun het volgende:
Hoeveel Kilo weegt Japa nu eiegnlijk?
wordt vanavond soep van gekookt door Natasiaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zo ... dat is ook weer naar binnen gewerkt. Ik ben benieuwd waar dat poloshirt van hem naartoe gaat.
kloptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Gewoon ff wat ax spuiten, nieuw shirt aan, en het is okay.
Maar goed, blijkbaar is Huub aan de piano interessanter.
dus geen douche??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
hoezo ...zegt wie???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
geen enkele stream is interessant op dit momentquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij was hij rond de 187 toen Carlos hem voor de eerste keer weegde...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
Dat gaat okay, hij was bijna 200 toen hij binnenkwam.
van dat vieze kleffe haarquote:
Volgens mij was hij iets van 185 kilo bij binnekomst maar voor de tv werd dat afgerond naar 200 kilo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat gaat okay, hij was bijna 200 toen hij binnenkwam.
Richting de 150 dus.![]()
Huub zeikt weer.![]()
Een wel zéér rooskleurige voorstelling van zaken.quote:
Fan van Brainless en Sylvia. Een hele vreemde combinatie. Dat is hetzelf als bij het avondeten bidden voor God, om vervolgens om middernacht een Satanisch ritueel uit te voeren...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:13 schreef qawl het volgende:
die Eric is ook zo`n irritant figuur
ik heb niets tegen homo`s, maar dat relnichterige gedrag van hem irriteert me ook mateloos
en dan ook dat constante meeloopgedrag met Huub, hij lijkt wel de papegaai van Huub
Yep en het gras buiten zal ook wel doorgroeien, dat is ongeveer even interessantquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:13 schreef danos het volgende:
Wat is er mis mee dat die jongen gewoon hard heeft gewerkt, en nu ff wat energie weer naar binnen moet gooien. Hij gaat echt wel de goed hoor als die zo doorgaat, die gaat nog wel richting 140 KG let maar op
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep en het gras buiten zal ook wel doorgroeien, dat is ongeveer even interessant
Blijkbaar vinden mensen van wel, want men blijft er maar opmerkingen over maken als Jaap of eet of beweegt, of slaapt, of niks zegt, of wordt afgezeken door H&E, of zelf idioot bezig is. En toch willen mensen maar steeds dat ie er uit gaat, begrijp jij er nou wat van?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep en het gras buiten zal ook wel doorgroeien, dat is ongeveer even interessant
verdienen is misschien niet het juiste woord. Denk dat Carlos kost veel beter op z`n plaats, want als PT vind ik heb best wel slecht. Maar hij is de trainer van een aantal bekende nederlanders, en dan gaat men er al snel van uit dat hij een goede trainer is...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:19 schreef blomst het volgende:
Carlos verdient goed:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap bestaat uit:
rughaar 0.6 kg
penis 0.1 kg
testikels 0.9 kg
hersens 1 kg
botten 10 kg
Goldstrike 1 kg
Ben en Jerry's 40 kg
Spareribs 20kg
Frikadellen 10kg
Opgegeten kunststoffen als bureaus, stoelen 15 kg
papier 1 kg
2 opgegeten baby's 10kg
Vloeibaar frituurvet 11kg
Chips 5 kg
cola 5 kg
kwark 1 kg
pizza 10 kg
margarine 20 kg
snoepgoed 30kg
en 1 sneetje gezonde appel 0.001 kg
maar 181.601kg schoon aan de haak
Is nog een vrij nieuw dingetje:quote:
quote:
Datum eerste afgifte Nederland 18-08-2006
Datum eerste toelating 18-08-2006
Datum aanvang tenaamstelling 16-11-2006
Ja ik vind hem erg non chalant overkomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
verdienen is misschien niet het juiste woord. Denk dat Carlos kost veel beter op z`n plaats, want als PT vind ik heb best wel slecht. Maar hij is de trainer van een aantal bekende nederlanders, en dan gaat men er al snel van uit dat hij een goede trainer is...
daar doet Amandel het voorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:22 schreef milk-shake het volgende:
jaap heeft weer goed uitzicht ...kwijl kwijl![]()
...eerlijk gezegd vind ik dat 'relnichterige' gedrag van Eric juist leuk. Ik vind hem ook niet zo meelopen met Huub en meestal steviger in zijn antwoorden dan Huub. Huub zit vaak door iedereen heen te praten en praat soms teveel naar mijn smaak. Eric heeft daar een soort van tussenweg in - kan in ieder geval luisteren ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:13 schreef qawl het volgende:
die Eric is ook zo`n irritant figuur
ik heb niets tegen homo`s, maar dat relnichterige gedrag van hem irriteert me ook mateloos
en dan ook dat constante meeloopgedrag met Huub, hij lijkt wel de papegaai van Huub
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:24 schreef qawl het volgende:
Jaap is ook niet mijn favoriet, hij heeft een beetje vreemde gewoontes. Maar ik vind Huub en Eric veel irritanter
dat irritante kinderachtige mannetje en die meelopende relnicht mogen van mij als eerste uit de villa vertrekken
Dat dacht ik ook ... en dan vind ik het niet zo'n buitengewone prestatie dat hij nu 181 kilo weegt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij rond de 187 toen Carlos hem voor de eerste keer weegde...
6 kilo vocht in 3 weken tijd, dat is inderdaad niet veelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dat dacht ik ook ... en dan vind ik het niet zo'n buitengewone prestatie dat hij nu 181 kilo weegt.
viel mij ook op, daar gaan Natasja en Brian nog een keer ruzie over krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:25 schreef Clank het volgende:
Natasia noemt Jaap een eigenwijs varken en een strontzak. Brian reageert niet.
ROFL ... zal me een schiettent zijn geworden !!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
De broer van Braaaaaaaaaajen, Kenneth, je weet wel, trailertrash, heeft het huis van hem opgepimpt.
Ik wil niet eens weten hoe dat er nu uitziet.
ik kijk niet naar groepen, ik kijk naar individuele personenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens je signature ben je fan van Sylvia. Wat denk je dat er met haar gaat gebeuren als Huub en Eric weggaan?
met de spuitbus goudverf op de muren gespoten en even lekker losgegaan bij de xenosquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
De broer van Braaaaaaaaaajen, Kenneth, je weet wel, trailertrash, heeft het huis van hem opgepimpt.
gezelligquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:29 schreef schatje het volgende:
Natasia spreekt Jaap er zo nog wel op aan.
Het is natuurlijk fantastische televisie maar Eric is imo echt veeel zwakker dan Huub, Eric zal nooit discussies kunnen voeren zoals Huub dat doet. Eric gaat op een gegeven moment alleen nog maar over in herhalingen, gister ook op tv met dat flikkerachtige gedoe wat Brian zei in die para sessie. Puur om ook nog wat tegen hem te zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...eerlijk gezegd vind ik dat 'relnichterige' gedrag van Eric juist leuk. Ik vind hem ook niet zo meelopen met Huub en meestal steviger in zijn antwoorden dan Huub. Huub zit vaak door iedereen heen te praten en praat soms teveel naar mijn smaak. Eric heeft daar een soort van tussenweg in - kan in ieder geval luisteren ook.
Ja dat zal wel in de stijl gegaan zijn van Pimp my car.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
laat de kindjes van god maar niet kijken .............quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw neemt de telefoon op, krijgt een instructie , ik kon niet horen wat.
Antwoord van haar...............NEE, ik kan er niet bij , doeiiiiiiiiiiiiiiii. Hoezo beleefd.
ik denk dat dit reuze mee valt..........we zullen zienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:32 schreef danos het volgende:
[..]
Het is natuurlijk fantastische televisie maar Eric is imo echt veeel zwakker dan Huub, Eric zal nooit discussies kunnen voeren zoals Huub dat doet. Eric gaat op een gegeven moment alleen nog maar over in herhalingen, gister ook op tv met dat flikkerachtige gedoe wat Brian zei in die para sessie. Puur om ook nog wat tegen hem te zeggen.
ik verheug me al tijden op het moment dat Eric en Huub ruzie gaan krijgen, want dat moment komt echt wel ooit, man wat zal die dan de grond in worden getrapt door Huub.
Zij IS een kindje van God, samen met Braaaaaaajen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:33 schreef milk-shake het volgende:
[..]
laat de kindjes van god maar niet kijken .............![]()
.. het kan bijna niet anders of een ruzie gaat een keer gebeuren. Maar of Eric zich zo de grond in laat trappen door Huub waag ik te betwijfelen. Ik denk dat Eric meer in staat is zijn schouders over iets op te halen en door te gaan met andere zaken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:32 schreef danos het volgende:
[..]
ik verheug me al tijden op het moment dat Eric en Huub ruzie gaan krijgen, want dat moment komt echt wel ooit, man wat zal die dan de grond in worden getrapt door Huub.
Filemon met pruikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:36 schreef havefun het volgende:
Wel een beetje een lang harige teckel die piano leraar.
ja de grootste kindjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij IS een kindje van God, samen met Braaaaaaajen.![]()
Dat wel, maar als Huub hem eenmaal in een hoek heeft dan moet ie wel van hele goede huize komen, hij moet idd zijn kracht putten uit het opzetten van een ignore stand voor huub van een paar uurtjes zodat huub meer in zichzelf gaat koken dan dat hij Eric pijn doet. Jammer toch dat Eric homo is, had toch een mooi relletje kunenn worden als Eric in een dronken bui achter Lieke aan zou gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. het kan bijna niet anders of een ruzie gaat een keer gebeuren. Maar of Eric zich zo de grond in laat trappen door Huub waag ik te betwijfelen. Ik denk dat Eric meer in staat is zijn schouders over iets op te halen en door te gaan met andere zaken.
Eric is Eric...juist omdat ie homo is ...............is ie zoals hij is (snap je t nog?) en ik vind hem daardoor helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:38 schreef danos het volgende:
[..]
Dat wel, maar als Huub hem eenmaal in een hoek heeft dan moet ie wel van hele goede huize komen, hij moet idd zijn kracht putten uit het opzetten van een ignore stand voor huub van een paar uurtjes zodat huub meer in zichzelf gaat koken dan dat hij Eric pijn doet. Jammer toch dat Eric homo is, had toch een mooi relletje kunenn worden als Eric in een dronken bui achter Lieke aan zou gaan
Ik vind Huub zeker geen arrogante klootzak, hij is juist erg sympathiek en speelt het spel niet zo achterbaks als bijvoorbeeld Brian. Huub is wel duidelijk iemand die daar een spel speelt, en Brian is zoals hij is volgens mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef qawl het volgende:
ik denk dat Sylvia en Eric Huub niet eens aardig vinden, ze zijn alleen `vriendjes` met Huub omdat ze bang zijn voor Huub en niet de vijand van Huub willen zijn in de Gouden Kooi
want zeg nou zelf, het is toch niet voorstellen dat er mensen zijn die Huub echt aardig vinden? Ik kan me dat niet voorstellen
Huub is een irritante klootzak, daarop is hij gecast. Dat is ook de reden dat zoveel mensen op hem stemmen, omdat ze van sensatie/ruzie houden en daarom graag een irritante klootzak in de Gouden Kooi willen zien
Hmz..hij is ok. Maar ik luister elke dag naar Radio 4 en kijk Mezzo op tv, dus dan ben je beter gewendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:39 schreef milk-shake het volgende:
maar kan heeel goed pianospelen.................dat wel![]()
nou schrik niet ....hier is er 1 die Huub geweldig vind............schokkend hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef qawl het volgende:
ik denk dat Sylvia en Eric Huub niet eens aardig vinden, ze zijn alleen `vriendjes` met Huub omdat ze bang zijn voor Huub en niet de vijand van Huub willen zijn in de Gouden Kooi
want zeg nou zelf, het is toch niet voorstellen dat er mensen zijn die Huub echt aardig vinden? Ik kan me dat niet voorstellen
Huub is een irritante klootzak, daarop is hij gecast. Dat is ook de reden dat zoveel mensen op hem stemmen, omdat ze van sensatie/ruzie in de Gouden Kooi houden en daarom graag een irritante klootzak in de Gouden Kooi willen zien. Want dat zorgt voor ruzie
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef qawl het volgende:
hoop dat Brian dan net die laatste druppel zal zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:43 schreef pullup het volgende:
Zo te zien staat Natasia op ontploffen en is er weinig voor nodig om voor de uitbarsting te zorgen.
... Huub bouwt een discussie op. Hij zet een paar valletjes uit en probeert ze dan al lullende daarin te laten lopen. Hij wil dan alleen nog een ja of nee als antwoord en gaat dan razendsnel weer op een ander valletje door. Ik heb al een paar keer gemerkt dat Eric daar veel beter mee om kan gaan dan de anderen. Huub kan niet goed tegen een rustige opponent .. en probeert altijd op te fokken tot ze op eenzelfde hyperniveau zijn. Daar waar de grens tussen schreeuwen en een mep uitdelen nog heel dun is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:38 schreef danos het volgende:
[..]
Dat wel, maar als Huub hem eenmaal in een hoek heeft dan moet ie wel van hele goede huize komen, hij moet idd zijn kracht putten uit het opzetten van een ignore stand voor huub van een paar uurtjes zodat huub meer in zichzelf gaat koken dan dat hij Eric pijn doet. Jammer toch dat Eric homo is, had toch een mooi relletje kunenn worden als Eric in een dronken bui achter Lieke aan zou gaan
me tooquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Marelle het volgende:
[..]
hoop dat Brian dan net die laatste druppel zal zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |