welke merken gebruik jij? (naast Paula's choice?)quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:35 schreef kwahgib het volgende:
Hehe, ik ga liever voor een respectabeler merk, en doe ook dan m'n vooronderzoek goed
Ik wil die lotion wel hebben...als meer mensen interesse hebben kan ik misschien meerdere flesjes bestellen?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef kwahgib het volgende:
Mijn resultaat na ruim 2 weken dagelijks gebruik (2% BHA liquid):
- Meeeters zijn grotendeels weg, niet 100%, maar dat is waarschijnlijk onrealistisch. Op de zeikant van m'n neus zitten nog paar hardnekkige, maar ze vallen nu wel minder op.
- Porien zijn duidelijk minder zichtbaar, als je goed van dichtbij kijkt, zie je dat ze niet verkleind zijn. Maar omdat de huid dunner/gladder is, vallen ze amper op en zijn ze gelijkmatiger.
- Huid is zacht, glad en straalt
Kortom, ik ben een tevreden mens!
maar hij past niet door de brievenbus, dus dan kunnen mensen toch makkelijker direct bestellen? Verzendkosen zijn gewone pakketpost kosten namelijk...quote:Op woensdag 4 april 2007 17:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wil die lotion wel hebben...als meer mensen interesse hebben kan ik misschien meerdere flesjes bestellen?
Ik zie dat er nu ook een Europese website is indd.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:58 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
maar hij past niet door de brievenbus, dus dan kunnen mensen toch makkelijker direct bestellen? Verzendkosen zijn gewone pakketpost kosten namelijk...
nou, het heeft een peelende werking, dus het kan de oorzaken van meeeters verhelpen.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is dus echt zo dat die BHA-lotion 2% die zwarte punten doet verdwijnen?
100% verdwijnen misschien niet, maar op veel plekken zijn ze bij mij onzichtbaar geworden.. Niet dat ik er heel veel had, maar er is echt duidelijk resultaat. Dit is veel meer dan dat ik met goede reiniging en scrubben ooit voor elkaar heb gekregen!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is dus echt zo dat die BHA-lotion 2% die zwarte punten doet verdwijnen?
wel jammer want in de US webshop zijn de dingen toch goedkoper. sheelt denk ik 2 euro per item. en bovendien zijn de verzendkosten van USA-Europa maar iets van 7 dollar, meestal. Dus zou bij een grotere bestelling toch voordeliger zijn om uit amerika te kopen,maar dat kan dus niet eens,geloof ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zie dat er nu ook een Europese website is indd.Dan maakt het inderdaad niks uit! Kosten zijn 6,50. Ik dacht dat het uit de VS moest komen!
ze zgegen dat het niet aggresief is..quote:Op woensdag 4 april 2007 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij is peelend spul altijd 'agressief' voor je huid, of het nou van paula is of niet...
Ben zelf van exfolierende lotion #3 van clinique overgestapt naar extra mild, en da's ook prima, geen droog & trekkerig gevoel meer. En veel goedkoperdan 'paula'...
ja k zag het bij rtl boulevardquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef Aventura het volgende:
Ze vertelde over de houdbaarheid van cosmeticaproductenNiets opzienbarends.
ja foto's kunnen soms misleidenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:56 schreef Aventura het volgende:
Dan hier even mijn bevindingen tot nu toe! Ik had woensdag besteld, vrijdagmorgen had ik het binnen. Super! De BHA-liquid kan ik nog weinig over zeggen. Heb het nu 2x aangebracht op mijn kin en op en rondom mijn neus. Het prikkelde een klein beetje. Over de foundation (barely there ivory) ben ik zeer te spreken. Het is precies de goede kleur. Ben een beetje gelig van mezelf en heb sproeten. Daarom kan ik niet zomaar elke foundation gebruiken, van de meeste worden mijn sproeten erg 'grauw' en dat is niet mooi. Deze foundation maakt mijn huid egaal maar ziet er niet uit als een bedekkend masker. Natuurlijk is de spf 20 ook heel handig met dit mooie weer. Gisteren de hele middag op het terras gezeten, en ik zag er nog net zo uit als ik mijn huis verliet. Echt prima dus! Ik was wel ene beetje teleurgesteld over de verpakkingsgrootte. Vooral de foundation komt in een wel heel kleine tube...
Hoi, de eerste keer dat ik de BHA-liquid gebruikte prikkelde het ook een beetje.. Na 2-3x gebruiken merk ik er nooit meer iets vanquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:56 schreef Aventura het volgende:
Dan hier even mijn bevindingen tot nu toe! Ik had woensdag besteld, vrijdagmorgen had ik het binnen. Super! De BHA-liquid kan ik nog weinig over zeggen. Heb het nu 2x aangebracht op mijn kin en op en rondom mijn neus. Het prikkelde een klein beetje.
ja 1tjequote:Op woensdag 25 april 2007 11:22 schreef kwahgib het volgende:
@snowqueen911: Hoe bevalt het carbon masker? Daar heb je toch samples van besteld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |