Camobja, Laos en Vietnam in één topic heeft wat mij betreft de voorkeur. Maar jij bent de expert, dus ik laat het aan jou overquote:Op zondag 28 september 2008 10:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Cambodja & Laos is vol.
Willen jullie weer een combi topic, of 1 voor Laos en 1 voor Cambodja ?
Speciaal voor de zomer 2008 hadden we hem verplaatst en hernoemd. Nu dus weer terug.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:55 schreef Farenji het volgende:
Kan Egypte deel 5 misschien hernoemd worden naar gewoon "Egypte" en kan het dan meteen in het landen, steden en streken subforum gezet worden? In de zomer is Egypte veel te heet en het land heeft ook veel meer te bieden dan alleen zee zon en strand...
Er zijn er nu 2quote:Op donderdag 11 september 2008 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou en of: Berlijn - Deeltje 6
Als je bovenaan in de stickies van TRV kijkt staat daar een mooi topic met een groot deel van de steden, streken en landen-topics.
----
edit: wel de goede link geven natuurlijk
Ik heb werkelijk geen idee, maar dat antwoord is vast niet goed genoeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:45 schreef Hik het volgende:
Uit nieuwsgierigheid: is er een reden dat de Spratly Eil(anden, neem ik aan) apart zijn opgenomen in het Landen en streken overzicht?
Niet echt een enorme toeristische trekpleister, toch?![]()
Ik heb het ookmoeten opzoeken op de wikipedia, want had geen idee waar het was...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuke discussie trouwens over op wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Spratly_Islands
Adriana Limaquote:
Wij zijn al de enigen die in het Perú topic posten op het moment...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |